Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis oikeastiko minun pitää aloittaa työarki ja raataminen TAAS :´(

Vierailija
06.08.2016 |

Olen henkisesti ihan loppu, syitä on muitakin kuin työn epämiellyttävyys, huono työilmapiiri, työnkuvan muuttuminen entistäkin kurjemmaksi jne ja koen että en todellakaan jaksaisi. Ja ma sekin helvetti olisi taas aloitettava eikä seuraavasta vapaasta mitään tietoakaan, ehkä jouluna pari päivää.

Olen niin ahdistunut ja synkässä paikassa oloni ja mieleni kanssa etten edes saa itkettyä.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, menet uudelleen työterveyteen. Itselläni nousi verenpaine työstressistä  huomattavan korkealle, niin että jouduin tutkimuksiin keskussairaalaan. Stressi nostaa verenpainetta. Masennustestin pisteet vaihtelevat. Mene vaan uudelleen, ja kerro sama mitä tänne. Et ole ensimmäinen etkä viimeinen. 

Noihin testeihinhän voi vastata ihan mikä kulloinkin sattuu olemaan tarkoituksena. Itseäni vitutti työpaikka ja "testin" mukaan olin vakavasti masentunut. Sain saikkua pari viikkoa ja iloisesti rallatellen kävin etelänlomalla 😝

Vierailija
42/49 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ap:n kaltaiset ihmiset on ongelma suomalaisessa yhteiskunnassa. Roikutaan jossain, todennäköisesti hoiva-alan vakituisessa suojatyöpaikassa, koska on "pakko" vaikka vihataan työtä. Varmaan vielä hoidat hommas paskasti tehden asiakkaiden ja työyhteisön elämästä yhtä helvettiä.

Kuule ap, sun pitää jaksaa tota elämää 7-kymppiseksi ja ihan oma häpeäsi jos et kykene ottamaan vastuuta omasta elämästä ja tekemään isoja ratkaisuja. Meillä monilla pätkätyöläisillä ja yt-putkessa olevilla on kuule aika paljon rankempaa. Ja sä vingut kun sulla on vakituinen, ilmeisesti koulutusta vastaava, työpaikka...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen hypännyt oravanpyörästä jo ajat sitten. Nyt saan tehdä ihan mitä huvittaa :)

Just näin :) mun tavoite on saavuttaa sellainen omavaraisuus kuusikymppiseksi mennessä ettei tarvii enää silloin murehtia töitä ja työttömyyttä. Lukekaa vaikka päivän Iltalehdestä tarkemmin aiheesta.

Vierailija
44/49 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työterveyslääkärit on ihan perus yleislääkäreitä joten ei heillä ole tietotaitoa vastata psyykeen ongelmiin, ainoastaan fyysisiin sellaisiin ja sitten tungetaankin niitä nappeja ja pillereitä ja voiteita ties minkälaisia. Sen näkee tuostakin, ettei 25pist saaminen aikaansaanut mitään toimenpiteitä ja se on kuitenkin aika lähellä vaikean masennuksen rajaa joka on 30pist ja yli.

Vierailija
45/49 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen hypännyt oravanpyörästä jo ajat sitten. Nyt saan tehdä ihan mitä huvittaa :)

Just näin :) mun tavoite on saavuttaa sellainen omavaraisuus kuusikymppiseksi mennessä ettei tarvii enää silloin murehtia töitä ja työttömyyttä. Lukekaa vaikka päivän Iltalehdestä tarkemmin aiheesta.

Minä täytin viime kuussa 60 vuotta ja olen saavuttanut sen, mitä halusinkin. Työhistoriani ei ole kummoinen, mutta taloudellisesti pärjään hyvin. Olen onnellinen, että lapsillani on kaikki hyvin ja minulla on myös kolme ihanaa lastenlasta 💗

Vierailija
46/49 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnteko riippuu siitä paljon ihminen haluaa tavaraa,autoja, mökkejä,matkoja tms

Mitä niillä loppupeleissä tekee.Tärkeämpi on se elämä joka on jossain siellä swkamelskan keskellä.Jos tykkää retkotella rannoilla,niin miksei muuta ulkomaille kun halvoissa maissa ei tartte sitä katumaasturia.

Tein elämäntapamuutoksen .En enää elä kuin odotetaan,katto pään päällä ja ruoka riittää.Jouluna en leivo tuhatta piparia koko suvulle.Vaatteet ostan käytettyinä.

Tosin mulla ei oo mitään pätemisen tarvetta.

Tämä ärsytti entisiä kavereita.Yksi sanoi haluavansa lapsilleen työnteolla mitä ne haluu

Sanoin, että ne lapset hankkii ne ihan ite aikuisina,jos haluavat.....jos eivät haluakkin bahamalle kalastamaan eivätkä äitin perintömökkiä :D

Joku sanoi,että suomalaiset ovat selittelyn mestareita.Voi olla.

Vierailija
47/49 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, menet uudelleen työterveyteen. Itselläni nousi verenpaine työstressistä  huomattavan korkealle, niin että jouduin tutkimuksiin keskussairaalaan. Stressi nostaa verenpainetta. Masennustestin pisteet vaihtelevat. Mene vaan uudelleen, ja kerro sama mitä tänne. Et ole ensimmäinen etkä viimeinen. 

Noihin testeihinhän voi vastata ihan mikä kulloinkin sattuu olemaan tarkoituksena. Itseäni vitutti työpaikka ja "testin" mukaan olin vakavasti masentunut. Sain saikkua pari viikkoa ja iloisesti rallatellen kävin etelänlomalla 😝

Juuri näin, testeissä on helppo huijata. Voi olla vakavasti masentunut,ihan laskemoidusti tehdyn testin mukaan. Ap, toistan samaa kuten moni muu. Vielä voit valita, mutta pian et siihen kykene. Pahimmillaan, ei jaksa nousta sängystä.

Vierailija
48/49 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tätä lukee,niin huomaa,että suomalaiset voi todella huonosti.Sitä se kaupunkilaistuminen on teettänyt.

Kaiken pitää olla fiiniä paitsi sielun.

Vierailija
49/49 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummeli kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä täytin viime kuussa 60 vuotta ja olen saavuttanut sen, mitä halusinkin. Työhistoriani ei ole kummoinen, mutta taloudellisesti pärjään hyvin. Olen onnellinen, että lapsillani on kaikki hyvin ja minulla on myös kolme ihanaa lastenlasta 💗

Kivat sulle. Kyllä minunkin työssäni oli ennen sama eläkeikä mutta nyt se onkin 65, jos jaksaa sinne asti pyristellä kasvavien vaatimusten paineissa! Ei ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi