Olenko tulossa hulluksi, kun itken kuukauden kestäneen suhteen päättymistä?
Mies ehkä oli liian täydellinen, minä en. Tunsin kuitenkin niin voimakkaasti miestä kohtaan,siksi itken. Olen kyllä ollut pitkissäkin suhteissa aiemmin. Miksi olen nyt niin tolalatani, vaikka noin lyhyt suhde. Varmaankin odotin sen jatkuvan. Miehen mielestä jotain puuttui, vaikka hänellä oli tunteita minua kohtaan. Miten pääsen tästä yli?
Kommentit (8)
Kiitos vastauksesta. Saatoin olla miehelle laastarisuhde, sillä oli juuri eronnut entisestään. Lisäksi asumme eri kaupungeissa ja siis käytännön syitäkin mukana. Surullista kyllä silti.ap
Et ole tulossa hulluksi. Itku on hyvä keino työstää kurjaa fiilistä. Itku puhdistaa.
On hyvä, että saat työstettyä suhteen päättymisen, kun se oli mennäkseen näin. Jos olit vielä valmis jatkamaan suhdetta, isku sinulle on silloin kovempi.
Aika parantaa. Tee asioita, joista nautit. Kirjoita, piirrä, kuuntele musiikkia, tee käsitöitä, lue, harrasta liikuntaa, ulkoile...
Tsemppiä ja hyvää kesän jatkoa :)
Et ole vaan siihen tiivistyivät toiveesi, jotka eivät nyt käyneetkään toteen. Itse olen itkenyt jopa tilanteita/ihmisiä, joista ei koskaan edes tullut mitään suhteen tapaista.
Ikisinkku n
Kannattaa itkeä ja muistella hyviä hetkiä.Mies ei kuitenkaan ollut täydellinen, vaikka menetyksen aikana siltä tuntuisikin.Huonoja puoliakin ehtii nähdä jo muutamassa viikossa. Huono asia, jos mies on ollut suhteessa juuri erottua entisestään.Vielä tulee mies, joka rakastaa oikeasti. Ei elämä ole silloin kunnossa, jos edellinen ero käsittelemättä ja hyppää uuteen suhteeseen vain omien tarpeitten takia eli tässä tapauksessa mies sai eroprosessin käsittelyyn muuta ajateltavaa ja uuden naisen rakastumaan itseensä ja itsetuntoa koholle. Harva mies haluaa heti vakavaan suhteeseen pitkän liiton jälkeen eli mukavampi katsastella ympärilleen.Vaikka naisen on helppo uskoa olevansa se ainoa oikea juuri tuollaiselle miehelle.He osaavat miellyttämisen taidon.
Vierailija kirjoitti:
Et ole vaan siihen tiivistyivät toiveesi, jotka eivät nyt käyneetkään toteen. Itse olen itkenyt jopa tilanteita/ihmisiä, joista ei koskaan edes tullut mitään suhteen tapaista.
Ikisinkku n
Kiitos tästä. En sitten olekaan ihan outous, menen vaan ilmeisesti liian tunteella liian pian mukaan. Meilleäkin oli kivoja suunnitelmia syksylle, mutta kaikki vesittyi. Ihmeellistä, kun vielä viikko sitten olin onnellinen siitä, kunolen onnellinen ja nyt on silmät kyynelissä.
Mulle on käynyt ihan samalla tavalla kaksi kertaa. Menetys sekin on. Olin itse niissä parhaissa tunteissa, jotka luo uskoa. Olin valmis rakentamaan hyvän suhteen, joka sitten vietiinkin multa pois.
Ihmekös tuo, että nyt surettaa, kun teillä oli suunnitelmia syksyksi muun lisäksi. Tulevaisuuteen ja nyt ne on poissa. Tosi ikävää, jos toinen antaa ymmärtää, että on yhteistä tulevaisuutta ja kuitenkin matto vedetään jalkojen alta, auts.
Jaksamista, voimia :)
Varmaan olit vahvasti tunteella mukana. Pidemmissä suhteissa olit ehkä jo valmistautunut eroon.
Nyt vaan muuta menoa, tapaat kavereita ja harrastat. Et ripustaudu mieheen. Teki reilusti kun lopetti suhteen huomatessaan, ettei tunne yhtä vahvasti kuin sinä. Toisesta ihmisestä voi välittää paljonkin ilman että rakastuu