Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies! Oletko syönyt omat lastisi joko kokeilumielessä tai naisen "vaatimana"?

Vierailija
06.08.2016 |

Joskus nuorempana silloinen tyttöystävä ilmoitti, että ei aio ottaa loppuun asti suuhun ennen kuin itse maistan, "miten kammottavan makuista" mälli on. No, otin koko satsin suuhuni ja nielin sen vielä todistaakseni pointin. Big fucking deal... Ei maistunut pahalta.

Eli kysymys: mies, oletko maistanut omaa siemennestettäsi?

Mies! Oletko syönyt omat lastisi joko kokeilumielessä tai naisen "vaatimana"?

Vaihtoehdot

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pyytänyt joskus vaimoani tekemään kaikenlaista kiihottavaa ja tuhmaa xP

Ja tuo ruurenkalla jalat päänyli sidottuna ja väkisin pumpattuna omaan suuhun on ollut listalla pelkkänä heittona että "ei hattaa vaikka tekisit näin"... silloin oli kova kiima ja kaikki käy fiilis olin epätoivoinen.

Vierailija
22/24 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emäntä monesti "pakottaa" nuolemaan itsensä puhtaaksi, jos laukean hänen sisäänsä. Ratsastaa päällä ja kertoo, että jos tulen niin myös nuolen puhtaaksi. Eikä muuten lopeta ennenkuin saa minut laukeamaan. Varmaan pääsisin alta karkuun, jos tahtoisin, mutta himo voittaa enkä oikeasti yritä häntä estellä. Tulee sitten naaman päälle nuolettamaan ja puhtaaksi asti täytyy nuolla, "ettei tule raskaaksi", todella tiedetään ettei ole ehkäisykeino ja pillerit käytössä. Leikkiä siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussein rintojen väliin.. sain samalla sauvaa peppuuni...

Ja komennettiin tulemaan rinnoille...josta jouduin nuolemaan omat spermani.

24/24 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana olen maistanut ja niellyt omaa spermaani. Tässä on sama kuin anaaliseksissä eli jos ei ole minkäänlaista omaa kokemusta vastaanottavana osapuolena niin on vaikea ymmärtää naisen asemaa tilanteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi