Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tässä kuvassa haamuviiva?

Vierailija
05.08.2016 |

Anteeksi että teen uuden keskustelun aiheesta, mutta edellinen ei oikein ottanut tuulta alleen ja haluaisin kuulla muiden mietteitä.

Minun mielestäni tuossa näkyy haamuviiva, samoin ystäväni mielestä, mutta mieheni sanoo että ei ole.

Yritystä takana tosiaan jo aika kauan, koska olisi lapsettomuustutkimukset edessä. Olen ihan täpinöissäni, sillä en ole koskaan saanut testiin mitään haamua muistuttavaakaan. :)

http://oi65.tinypic.com/126613a.jpg

Onko tässä kuvassa haamuviiva?

Vaihtoehdot

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selkeästi näkyy. Testaa uudelleen huomenna tai parin päivän kuluttua :)

Jos mielestäsi näkyy selkeästi, miksi kehoitat testaamaan uudestaan? :D

En ole tuo jolta kysyt mutta vastaan silti:

Kaikki kiinnittymisyritykset eivät onnistu.

Jos viiva haalenee ja häviää, kiinnittyminen epäonnistui. Jos vahvistuu, voi olla varmempi että raskaus jatkuu.

Vierailija
42/48 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo olisi haamuviiva, olisin ollut jo ainakin kymmenen kertaa raskaana.

Minulla oli nippu noita samoja testejä aikoinaan, tavoitteena lähinnä kyllä testata että enhän varmasti ole raskaana. Sain halvauksen kun tein ihka ensimmäisen testin, kun kuvittelin, että tuo on nyt se kuuluisa haamuviiva. Kunnes huomasin tulevina kuukausina, että jokaiseen tulee tuollainen samanlainen "viiva".

Mutta toivottavasti nyt ap on kuitenkin kaikesta huolimatta raskaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin ensimmäiset testit oli juuri tuollaisia. Mitä herkempi testi sen vaaleampi viiva, outoa mutta totta. Tavis ruokakaupan testillä sain sitten selkeän viivan.

Minunkaan mies ei viivaa uskonut ennen kuin luettiin netistä testin toimintaperiaate. Eli jos viiva näkyy edes vähän, on elimistössä istukkahormonia. Ja sitä hormoniahan on vain raskaana ollessa.

Omalla kokemuksella uskaltaisin jo onnitella! :)

Vierailija
44/48 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää viitsikö! Nega toi on. Muutaman päivän päästä uusi testi. Ja haistakaa paska te jotka muka näette viivan.

Vierailija
45/48 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haamu se on. Omaani tuli samanlainen ja nyt menossa rv 22.

Haistakaa juu paska te jotka nillitätte negatiivisestä. Jos tulos on negatiivinen, viivan kohdalle ei muodostu mitään. Ei yhtikäs mitään. Nyt viiva on hennosti värittynyt, joka tarkoittaa sitä että testi on kyennyt havaitsemaan virtsassa raskaushormonia.

Vierailija
46/48 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

70.7%, mitä ihmettä olette vetäneet että näette tossa punaisen viivan?

En tiedä mutta mistä sitä saa?

Vierailija
47/48 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä yhtä "vahva" haamu viiva ja tuloksena nyt puolivuotias poju ☺ toki kyseisen mallin testit ovat tarkkoja testaustavasta, jos teet yhdenkin virheen voi oikeasti positiivinen tulos näyttää negaa. Itse varmistin asian vielä cleatbluen testillä.

Vierailija
48/48 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, miten kävi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä