Onko tässä kuvassa haamuviiva?
Anteeksi että teen uuden keskustelun aiheesta, mutta edellinen ei oikein ottanut tuulta alleen ja haluaisin kuulla muiden mietteitä.
Minun mielestäni tuossa näkyy haamuviiva, samoin ystäväni mielestä, mutta mieheni sanoo että ei ole.
Yritystä takana tosiaan jo aika kauan, koska olisi lapsettomuustutkimukset edessä. Olen ihan täpinöissäni, sillä en ole koskaan saanut testiin mitään haamua muistuttavaakaan. :)
http://oi65.tinypic.com/126613a.jpg
Kommentit (48)
Mä sain samanlaisen haamuviivan viime vuoden kesäkuussa testiin. Tässä kuussa poika täyttää 6kk. 😊 Onnea! 😊
Tee uusi testi muutaman päivän päästä. Ei tuosta varma voi olla, koska heijastus (nega) ja haamu (posi) on niin samankaltaisia, etten tuosta edes ala veikkaamaan ja antamaan mahdollisesti ennenaikaisia aplodeja ja sitte olis pettymys suurempi vaan. Toivon silti, että on positiivinen!
Mä sain samanlaisen haamuviivan viime vuoden kesäkuussa testiin. Tässä kuussa poika täyttää 6kk. 😊 Onnea! 😊
Hei apua, ap on valeraskaana ja te muut täällä hehkutatte ja onnittelette. Ap, et ole raskaana, olen pahoillani. Viiva on ihan selkeä, jos testi on positiivinen. Tuossa vain näkyy se kohta, mihin viivan olisi pitänyt piirtyä.
Selkeästi näkyy. Testaa uudelleen huomenna tai parin päivän kuluttua :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
http://i1.aijaa.com/t/00565/10771888.t.jpg
Tuossa kuvassa on haamuviiva. AP:n testi in selkeä negativiinen.
Öh, tuo on kyllä niin selkeä positiivinen kuin olla voi, haamua nähnytkään.
Miksihän netti on sitten pullollaan naisia, jotka tulkkaavat haamuviivoja, jos ne olisivat noin selkeitä.
Epätoivoisuus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
http://i1.aijaa.com/t/00565/10771888.t.jpg
Tuossa kuvassa on haamuviiva. AP:n testi in selkeä negativiinen.
Öh, tuo on kyllä niin selkeä positiivinen kuin olla voi, haamua nähnytkään.
Miksihän netti on sitten pullollaan naisia, jotka tulkkaavat haamuviivoja, jos ne olisivat noin selkeitä.
Epätoivoisuus?
Typeryys?
Googletelkaas haamuviiva. Siellä on kuvia haamuista jotka on todistettukin positiiviseksi. AP:n viiva on aika selkeä verrattuna noihin joihinkin.
Minusta plussa. Molemmista raskauksista ensimmäiset testit olleet vastaavia. Ei myöhemmissäkään testauksissa olleet juuri tummempia. Toine jo syntynyt, toinen vielä mahassa. Osta digitesti niin saat varmuuden?
Vierailija kirjoitti:
Selkeästi näkyy. Testaa uudelleen huomenna tai parin päivän kuluttua :)
Jos mielestäsi näkyy selkeästi, miksi kehoitat testaamaan uudestaan? :D
Näin, mutta minunkaan mieheni ei nähnyt :D
Ei ole viiva! Siinä näkyy vain se viivan paikka missä se olisi jos siinä olisi viiva!
No ei ole mitään viivaa.
T.LA huhtikuu 2136 haamuviiva näkyy jo varmasti!
En viitsinyt avata linkkiä, mutta kyllä mun mielestä näkyy selvä ruskea viiva
Onko testi tehty paljonkin ennen menkkoja? Minä sain tuollaisen hailakan haamun viikkoa ennen menkkoja, mutta menkkojen alkamispäivänä antoi jo oikean positiivisen.
Noh, onko ap tehnyt uutta testiä?
Nään viivan mutta tee joko digitesti tai odota pari päivää ja uusi testi. Älä vielä innostu. Minulla nimittäin nuo antoi samanlaisen viivan vaikka se oli nega