Miehet, haluatteko ennemmin kiltin perhetytön vai räväkämmän ja elämää nähneen naisen?
Tarkoitan tällä sitä, että kiinnostaako enemmän sellainen kiltti naapurintyttö, jolla on kullanväriset hiukset kevyt meikki, pukeutuu klassisen tyylikkäästi jne. Siis sellainen tyypillinen keskiluokkainen nainen.
Vai onko ihanne enemmän räväkämpi nainen, jolla on ehkä seksikkäämpi tyyli, säväyttää hiusväreillä, alakulttuurin edustaja tai vaihtoehtoisesti vaikkapa silikoni-blondi?
Kumpi naistyyppi "sytyttää" enemmän? Ja perustelut. Millainen itse olet?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Kaikista ei ole kilteiksi perhetytöiksi, mutta kaikki pystyvät räväyttämään. Toisin sanoen perhetyttö on enemmän.
No eikä ole.
Nyt kun lapset on tehty naapurintytön kanssa ja se suhde päättynyt kun en tienannut tarpeeksi, niin voisin kokeilla räväkkää naista seuraavaksi. Mutta sekopäätä ei jaksa kun eksä oli sellainen impulsiivinen hermoilija.
En ainakaan sellaista epäautenttista egoistista kusettajaa.
Tuollaiset räväkät ja rempseät akat ovat monesti puhki nussittuja ja jotenkin henkisesti hajalla sekä alkoholisoituneita. Mieluiten siis se kiltti tyttö.
Mitä hyväsydämisempi ja kiltimpi niin sitä isompi turnon mulle vastaavanlaisena miehenä..
Nuoruudessani lukioaikoina olin hurja. En kuitenkaan harrastanut irtosuhteita, koska sisältä olen tosi herkkis. Ryhdyin kovanaamaksi vuosia kestäneen koulukiusaamishelvetin jälkeen. Minulle oli aika sama siinä vaiheessa kun kaikki pojat pilkkasivat ja inhosivat joka tapauksessa . Lähinnä toivoin, että pahin huutelu ja pilkka loppuisi, koska pelkäsivät. Suurin osa oli muutenkin iso showta, missä näyttelin tarpeen tullen humalaisempaa kuin olinkaan ja tulin kouluun punkkariksi pukeutuneena. Osa luuli, että olen narkkari enkä katkaissut huhuilta siipiä. Loppuihan se kiusaaminen. Oikeasti opiskelin, luin kirjoja, ratkoin ohjelmointipähkinöitä, kirjoittelin runoja, piirsin, maalasin, lenkkeilin ja haaveilin rakkaudesta. :D
Uskalsin näyttää kiltiltä vasta, kun tapasin miehen, joka hyväksyi minut sellaisena kuin olen.
Mitä kiltimpi, niin sitä kiihottavampaa päästä "turmelemaan". Räväkät jakorasiat eivät luo mitään jännitteitä ja ovat epäkiihottavia helppoudessaan. Joskus tuollaisiin sekaantunut helpon seksin vuoksi, mutta mitään syvempää heillä ei ole ollut tarjota.
Itse näytän kiltiltä ja mies sekoitti sen luonteeseen. Sanoi kuinka näytin enkeliltä. Vaikka kuinka yritin selittää etten ole, ei uskonut.
Toisilla treffeillä sanoi, että ei näin naisen kauniin kuulu kiroilla.
No päädyttiin silti naimisiin. Tehtiin lapsiakin. Nyt kai yritän esittää sitä kunnollista. Lipsautukset "lapset on vain pala kakkua" paljastaa. Seksi on hyvää. Siksi kai me toisiamme jaksetaan vielä 😄
Vierailija kirjoitti:
Mikä helvetti on perhetyttö?!
No se blondi hillityllä meikillä, siveällä käytöksellä ja pukeutumisella. Ihan perussettiä. Sama miesporukka vaatii muslimeja ulos maasta, koska alistavat naisia ja vaativat pukeutumaan burkhaan. Sitten ihan pokkana vaativat vastaavaa naisilta ja itse sikailevat minkä kerkeävät. Ei tämä kyllä koske kaikkia miehiä vaan kyse on älykkyydestä ja kyvystä hahmottaa harmaan eri sävyjä. Naisten kannattaa olla sitä mitä ovat eikä teeskennellä mitään muuta. Täyspäiset ja fiksut (eli ne parhaimmat) miehet kohtelevat naisia ihmisyksilöinä ja rakastuvat persoonaan eivätkä luokittele ihmisiä kahteen tai kolmeen ryhmään pukeutumisen tai minkään muunkaan asian perusteella.
Valitsen noista tietysti sen naisen joka on valmis tekemään itse aloitteen.
Kaikissa meissä on monia eri puolia. Naiset itse syyllistyvät muiden naisten haukkumiseen, koska ovat kateellisia miesten huomiosta. Se on alkeellista ja läpinäkyvää käytöstä. Ei kannata nostaa itseään jalustalle tallomalla ja arvostelemalla muita.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitan tällä sitä, että kiinnostaako enemmän sellainen kiltti naapurintyttö, jolla on kullanväriset hiukset kevyt meikki, pukeutuu klassisen tyylikkäästi jne. Siis sellainen tyypillinen keskiluokkainen nainen.
Vai onko ihanne enemmän räväkämpi nainen, jolla on ehkä seksikkäämpi tyyli, säväyttää hiusväreillä, alakulttuurin edustaja tai vaihtoehtoisesti vaikkapa silikoni-blondi?
Kumpi naistyyppi "sytyttää" enemmän? Ja perustelut. Millainen itse olet?
Niin, naisiahan on vain näitä kahta tyyppiä. Klassinen naapurintyttö ja ne muut.
Naisen tärkein ominaisuus on antaminen, ei se muuksi muutu vaikka jotain kategorioita naisille yritetäänkin keksiä.
- Hoikka ja kiinteä kroppa
- Kiinteät ja hyvännäköiset rinnat B tai C
- Pienet häpyhuulet
- Vaaleahko anus
- Naamalla niin väliä, panna voi pimeässäkin
Mikä tahansa on parempi vaihtoehto kuin "räväkkä nainen". Hyi helvetti.
Naapurintyttömäisyys jää kyllä räväkkien naisten jalkoihin, ainakin jos omaa elämää katsoo. Persoonallisilla kavereilla riittää enemmän vientiä kuin minulla.
Miehet ovat valitettavasti usein kaksinaismoralisteja. Sen vuoksi ne haluavat kiltin perhetytön. Lisäksi miehen itsetunto ei kestä jännämuijaa, koska pelkäävät pettämistä. Miehet sen sijaan ovat kaikki ok ihan sama mitä tekevät, miten pukeutuvat ja mitä harrastavat. Naiset harvemmin leimaavat ja tuomitsevat. He kohtelevat miehiä yksilöinä ja inhimillisesti.