Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, haluatteko ennemmin kiltin perhetytön vai räväkämmän ja elämää nähneen naisen?

Vierailija
05.08.2016 |

Tarkoitan tällä sitä, että kiinnostaako enemmän sellainen kiltti naapurintyttö, jolla on kullanväriset hiukset kevyt meikki, pukeutuu klassisen tyylikkäästi jne. Siis sellainen tyypillinen keskiluokkainen nainen.

Vai onko ihanne enemmän räväkämpi nainen, jolla on ehkä seksikkäämpi tyyli, säväyttää hiusväreillä, alakulttuurin edustaja tai vaihtoehtoisesti vaikkapa silikoni-blondi?

Kumpi naistyyppi "sytyttää" enemmän? Ja perustelut. Millainen itse olet?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kumpaakaan. M33

Vierailija
42/52 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurintyttömäisyys jää kyllä räväkkien naisten jalkoihin, ainakin jos omaa elämää katsoo. Persoonallisilla kavereilla riittää enemmän vientiä kuin minulla.

Naapurintyttömäisyys ei tarkoita vientiä vaan elämää. Kuka haluaisi tylsän naisen hauskan pitoon?

M33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos on naapurintyttömäinen, mutta kuitenkin tykkää esim. matkustelusta ja juhlimisesta? Ei nää rajat ole niin yksiselitteisiä. Joku seksikäs ja tatuoitu ja lävistetty hevipimu voi taas haluta perheen ja rauhallisen elämän.

Vierailija
44/52 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurintyttöjä vaimoksi ja räväkkiä naisia hauskanpitoon haluavat miehet ovat näitä madonna-huorasyndroomasta kärsiviä yksilöitä. Heidän suhtautumisensa naisiin on viime vuosisadan alusta ja siitä taaksepäin. Yhdistävä tekijä näillä miehillä on yksinkertainen ajattelutapa. Päätee kaikilla elämän osa-alueilla.  

Vierailija
45/52 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jokaiselle ole parasta etsiä omalle luonteelleen sopiva kumppani? Naapurintyttö naapurinpojalle ja räväkkä nainen räväkälle miehelle? "Räväkät miehet", jotka pariutuvat "naapurintyttöjen" kanssa, koska ajattelevat näiden olevan parempia vaimoja ja äitejä, ovat niitä, jotka työpaikan pikkujouluissa itkevät, kuinka vaimon kanssa ei ole mitään yhteistä.

Vierailija
46/52 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihan rehellisiä ollaan niin olen nussinut räväköitä, mutta pitemmässä suhteessa olen ollut vain kilttien naapurintyttöjen kanssa. Ei kyse ole kuitenkaan pukeutumisesta tai tyylistä vaan naisen luonteesta ja persoonasta. Ei ihmisen luonne, persoona muutu vaatteita tai tyyliä vaihtamalla. Kyllä sen todellisen luonteen sieltä aina lopulta huomaa tai ainakin itse huomaan, koska olen äärimmäisen hyvä arvioimaan ihmisiä.

Vierailija
47/52 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurintyttöjä vaimoksi ja räväkkiä naisia hauskanpitoon haluavat miehet ovat näitä madonna-huorasyndroomasta kärsiviä yksilöitä. Heidän suhtautumisensa naisiin on viime vuosisadan alusta ja siitä taaksepäin. Yhdistävä tekijä näillä miehillä on yksinkertainen ajattelutapa. Päätee kaikilla elämän osa-alueilla.  

Kuullostat juttujesi perusteella aika katkeralta ja rasittavalta naiselta.

Vierailija
48/52 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räväköitä nussitaan ja elovenojen kanssa mennään naimisiin.

Vierailija
49/52 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tahansa on parempi vaihtoehto kuin "räväkkä nainen". Hyi helvetti.

Satavarma, että tämän kommentin kirjoitti nainen!

Vierailija
50/52 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen Mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuullostat juttujesi perusteella aika katkeralta ja rasittavalta naiselta.

En ole lainaamasi viestin kirjoittaja, mutta tietysti fiksu ja oman arvonsa tunteva nainen tuntuu rasittavalta sunlaiselle uliuli-miehelle joka salaa palvoo naisia mutta neitsyydestä johtuvan seksuaalisen turhauman myötä inisee vauvapalstalla noita sun lassukkajuttujas. Kyllä sä vielä joskus saat pillua, älä luovuta!

Vierailija
51/52 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti se rempseä ja räväkkä keski-ikäinen ikinuori. Hei, ikähän on vain numeroita! Sanavalmis leijonaemo, joka ottaa tilanteen kuin tilanteen haltuun ja antaa hissuttelijoiden tarvittaessa kuulla kunniansa. Ei epäröi korottaa ääntään tilanteen niin vaatiessa, esimerkiksi silloin kun joku on varastanut huolella piilotettuja viihdekäyttöön tarkoitettuja resptilääkkeitä. Laskelmoiva, ahne ja tyhmä.

Vierailija
52/52 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole lainaamasi viestin kirjoittaja, mutta tietysti fiksu ja oman arvonsa tunteva nainen tuntuu rasittavalta sunlaiselle uliuli-miehelle joka salaa palvoo naisia mutta neitsyydestä johtuvan seksuaalisen turhauman myötä inisee vauvapalstalla noita sun lassukkajuttujas. Kyllä sä vielä joskus saat pillua, älä luovuta!

Kiitos huolenpidostasi, mutta olen ollut naimisissa opettajattaren kanssa jo 10 vuotta ja meillä on neljä lasta niin onhan tässä saatu ihan riittävästi seksiä. Omakotitalokin on itse rakennettu. Joten puolisoni valitsi aika hyvin kun minut otti. Muut naiset eivät osaa valita niin hyvin. Puolisoni ei ole koskaan tarvinnut katkerana uikuttaa miehet sitä miehet tätä tai elättää itseään yksinhuoltajana sosiaaliavustusten varassa. Minun suvussani miehet ovat aina pitäneet valitsemastaan puolisosta huolen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä