Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytän tänään 30v eikä ole ketään kenen kanssa juhlia

Vierailija
05.08.2016 |

Hienosti menee. Leivon itselleni kakun, syön sen yksin ja juon hyvää viiniä. Olisi silti ollut paljon mukavampaa, kun olisi saanut tarjota kavereille kakkua/kahvia/viiniä. Sain sentään yhden onnittelupuhelun isältäni. Se piristi oloa kummasti. :)

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea sulle ❤

Vierailija
22/42 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon onnea!

Oletko yrittänyt jotain kautta saada uusia ystäviä? Esimerkiksi nyt on ollut somessa useampikin ystäväkuulutuskerätty porukkaa illanviettoon ja etsitty sitä kautta uusia kavereita.

missä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon onnea!

Oletko yrittänyt jotain kautta saada uusia ystäviä? Esimerkiksi nyt on ollut somessa useampikin ystäväkuulutuskerätty porukkaa illanviettoon ja etsitty sitä kautta uusia kavereita.

Olen Facebookissa sellaisessa ryhmässä, missä etsitään ystäviä. Nykyään todella kuollut ja ei kukaan ei ole kirjoittanut hetkeen yhtään mitään. Kävin parissa tapaamisessa, lisättiin toisemme Facebookissa kavereiksi, mutta eipä siitä mitään ole vielä poikinut. Jäi jotenkin hyvin pinnalliseksi nuo tuttavuudet. Kai sitä itse voisi kokeilla ehdottaa uutta tapaamista. 

Ja kiitos vielä onnitteluista. Nekin piristää kummasti! :)

Vierailija
24/42 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea AP!

Kun itse täytin 30v. muisti/viitsi vain mieheni onnitella vaikka oltiin reissussa appivanhempien kanssa se viiķko ja he kyllä tiesivät synttäreistäni. No ei väkisin.

Vierailija
25/42 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää syntymäpäivää ap. Olisiko paha, jos yksiksesi lähtisit johonkin baariin juhlimaan, tai tekisit jotain, mitä et ole ennen tehnyt?

Tätä olen miettinyt monta kertaa, mutta vielä ei ole ollut rohkeutta. :)

Vierailija
26/42 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea ap ja pää pystyyn. Itselläni oli aikanaan sama tilanne... on ihmeellistä, miten paljon asiat voivat muuttua yhdessä vuodessa. Sulla paljon ihanaa ja hauskaa edessä eikä tämänhetkinen tilanne millään tavalla määritä loppuelämääsi. Nauti päivästäsi. <3

Vierailija
27/42 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea ap!! :) itse täytän tänään 18 eikä minullakaan ketään kenen kanssa juhlia, ajattelin mennä yksin sitten ravintolaan heh

Vierailija
28/42 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää syntymäpäivää! :)

Mulla oli sama tilanne viime vuonna, sainkohan kolmet onnittelut, 1 kortin muodossa. Eipä ole kavereita ollut synttäreillä sitten lapsuuden.

Vierailija
29/42 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon onnea ap!! :) itse täytän tänään 18 eikä minullakaan ketään kenen kanssa juhlia, ajattelin mennä yksin sitten ravintolaan heh

Onnea! Mene ihmeessä! Mulla oli silloin mukava kaveriporukka kun täytin 18v ja ne oli kyllä kivat synttärit. Silloin ajattelin, että tässä iässä minulla olisi jo lapsi ja mies, mutta toisin kävi. Sinä olet kuitenkin vielä todella nuori, luultavasti opinnot edessä ja se on hyvä sauma hankkia uusia ystäviä. :) Ap

Vierailija
30/42 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan, että olet nainen. Jos nyt olisin sinkku, niin veisin sinut syömään. M29

Vierailija
31/42 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

28 lisää vielä, jos joku kaipailee juttuseuraa niin kik tunnukseni on "ipkolkyt"

Vierailija
32/42 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin synttärisankari on?

Vierailija
33/42 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, minulla on samana vuonna syntynyt tytär, täyttänyt jo.

Kovin erilaisia ovat elämäntarinat, tuntuu, että hänellä on joka toinen viikko jonkun kaverin kolmekymppiset, joita juhlia.

Vierailija
34/42 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Keski-Suomesta. keitin juuri itselleni synttärikahvit ja leivoin valkosuklaa-lime juustokakun. Vien loput sitten naapurin mummolle, jos ei itselleni mene enää alas! :D

Vierailija
35/42 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen Keski-Suomesta. keitin juuri itselleni synttärikahvit ja leivoin valkosuklaa-lime juustokakun. Vien loput sitten naapurin mummolle, jos ei itselleni mene enää alas! :D

Harmi ettet ole täältä päin, olisin voinut tulla sun kanssa kyllä juhlimaan :) T. 30v nainen

Vierailija
36/42 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin viestin 30... No jopas sattui, mulle tuli sellainen olo, että olisi ollut valmis hyppäämään junaan ja tulemaan helsinkiin asti. Keski-Suomeen olisin tosiaan ajanut muutamassa tunnissa omalla autollani täältä Keski-Pohjanmaalta... Toivon sydämmeni pohjasta, että joku yllättää sinut ja tulee kanssasi juhlimaan..

Vierailija
37/42 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea!! Toivottavasti ensi vuonna pääset juhlimaan tämänkin vuoden edestä. :)

Vierailija
38/42 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu meijän kaa juhlimaan, ollaan menossa baariin, oulussa😎

Vierailija
39/42 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi mitä ihanaa kakkua😋 olisin heti tullut synttäreille 😊 Paljon onnea, nauti herkuista!

Vierailija
40/42 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin viestin 30... No jopas sattui, mulle tuli sellainen olo, että olisi ollut valmis hyppäämään junaan ja tulemaan helsinkiin asti. Keski-Suomeen olisin tosiaan ajanut muutamassa tunnissa omalla autollani täältä Keski-Pohjanmaalta... Toivon sydämmeni pohjasta, että joku yllättää sinut ja tulee kanssasi juhlimaan..

Ja mä meinasin tulla sanomaan, et jos ap oot keski-suomesta niin lähetään yhdessä baariin! :D Ootko kuinka kaukana jyväskylästä?