Täytän tänään 30v eikä ole ketään kenen kanssa juhlia
Hienosti menee. Leivon itselleni kakun, syön sen yksin ja juon hyvää viiniä. Olisi silti ollut paljon mukavampaa, kun olisi saanut tarjota kavereille kakkua/kahvia/viiniä. Sain sentään yhden onnittelupuhelun isältäni. Se piristi oloa kummasti. :)
Kommentit (42)
Olen 37-vuotta, jos lohduttaa niin mulla oli aikoinaan ihan sama juttu ...
Auttaisko jos yrittäisit listata kolkyt positiivisinta asiaa kuluneelta 30 vuodelta? Ne mistä olet kiitollinen... Ja pohtisit, syntymäpäivää jotain ihan toista (luovaa kautta), kuin sosiaalisena tapahtumana? Tai tekisit vaikka aarrekartan itsellesi?
Onnea! Täällä myös yksi, joka juhlii syntymäpäiväänsä ihan itsekseen.
Minkälainen elämäntilanne teillä on, ja missä vaiheessa ja minkä vuoksi jäitte yksin?
Vierailija kirjoitti:
Auttaisko jos yrittäisit listata kolkyt positiivisinta asiaa kuluneelta 30 vuodelta? Ne mistä olet kiitollinen... Ja pohtisit, syntymäpäivää jotain ihan toista (luovaa kautta), kuin sosiaalisena tapahtumana? Tai tekisit vaikka aarrekartan itsellesi?
Kiitos vinkeistä! Minulla on ollut suunnitelmissa tehdä ns. leikekirja menneistä vuosista ja tapahtumista. Juurikin niistä positiivisista. On niitä hyviäkin vuosia ollut. Jotenkin nyt ei vaan näe tässä tilanteessa mitään positiivista ja mieli on aika maassa. Ei jaksa edes ajatella mitään leikekirjoja tms. :( Ap
Ja kiitos onnitteluista! :)
Paljon onnea vaan
paljon onnea vaan
PALJON ONNEA AAAPEEE
paljon onnea vaan!
*halaa*
Hyvää syntymäpäivää! Kun itse täytin kolmekymmentä, menin ensimmäisen ja ehkä viimeisen kerran yksin baariin toivoen löytäväni sieltä seuraa. Ei löytynyt.
Hyvää syntymäpäivää ap. Olisiko paha, jos yksiksesi lähtisit johonkin baariin juhlimaan, tai tekisit jotain, mitä et ole ennen tehnyt?
Paljon onnea!
Oletko yrittänyt jotain kautta saada uusia ystäviä? Esimerkiksi nyt on ollut somessa useampikin ystäväkuulutuskerätty porukkaa illanviettoon ja etsitty sitä kautta uusia kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vinkeistä! Minulla on ollut suunnitelmissa tehdä ns. leikekirja menneistä vuosista ja tapahtumista. Juurikin niistä positiivisista. On niitä hyviäkin vuosia ollut. Jotenkin nyt ei vaan näe tässä tilanteessa mitään positiivista ja mieli on aika maassa. Ei jaksa edes ajatella mitään leikekirjoja tms. :( Ap
Ja kiitos onnitteluista! :)
Koita jaksaa vaan, se kannattaa. Et tule katumaan, enemmän kadut jos jätät tekemättä :-). Mä otan nyt jäätelökakkua pakastimesta ja syön sen samalla juhlien sun kanssa, sun synttäreitä. Olen virtuaalivieraasi ;-)
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen elämäntilanne teillä on, ja missä vaiheessa ja minkä vuoksi jäitte yksin?
Käyn töissä alalla, jossa valtaosa työntekijöistä on naimissa olevia vanhempia miehiä. Asun yksin. Minulla on muutama ystävä, jotka asuvat kaukana. Myös isä on vielä elossa, asuu kaukana hänkin. Oli erilaisia syitä miksi en päässyt matkustamaan synttäreiden viettoon heidän luokseen. Ap.
Ei tullut kyllä mielenkään juhlia sitä päivää kun ikä alkaa kolmosella.