Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3 faktaa, joita nainen EI SOUSTU uskomaan miehistä

Vierailija
05.08.2016 |

Olen siis mies (korkeakoulutettu ja akateeminen suuri kaveripiiri löytyy).

3 FAKTAA:

- Jokainen 18-60v terve heteromies kuolaa 17-20v naisia. 95% ei kehtaa vaan myöntää sitä (monet ovat kännissä myös avautuneet himosta).

- Naisen koulutuksella ja työllä on todella pieni merkitys, kunhan on nätti ja kiva luonne. Ei tarvitse olla älykäs.

- Naisen arvoa laskee jokainen uusi seksikumppani

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa.

Vierailija
2/31 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kieltä et ainakaan ole opiskellut siellä yliopistossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama myös toisin päin. Älä luule muuta.

Vierailija
4/31 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En soustu uskomaan.

Vierailija
5/31 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soustu?!! Lol!!!

Vierailija
6/31 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nuohan oli väitteitä naisista ei miehistä (paitsi toi eka).

Vierailija
7/31 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 5% kerhoon kuuluva

20 vuotias on minun silmissä vielä lapsi.

30-kympin lähelle päässeet ovat jo naisen näköisiä ja oloisia

Vierailija
8/31 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, ja minulle naisen koulutuksella, sivistyksellä ja älykkyydellä on suuri merkitys. Seksikumppanien määrä ei myöskään laske naisen arvoa silmissäni. Seksi on kivaa, ja siitä saa nauttia.

Moderaattori voisi korjata ketjun otsikon muotoon "Kolme faktaa, joita nainen ei suostu uskomaan minusta".

Vierailija
9/31 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pelkän peruskoulun käynyt ja syrjäytetty mies, mutta uskoisin että naiset tavallaan aidosti kyllä uskovat nuo väittämät, mutta eivät silti halua tunnustaa sitä ääneen. Pettävät itseään.

Vierailija
10/31 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä soustun uskomaan, että suurin osa 18-60-vuotiaista miehistä on loppujen lopuksi melko yksinkertaisia.

Vierailija
11/31 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen mies on pohjimmiltaan irstas pervo sika.

Vierailija
12/31 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa jos kohta "kunhan on nätti ja kiva luonne" toteutuu, niin miehiä ei kiinnosta pätkän vertaa naisen seksikumppanien määrä. Niillä miehiin eniten vetoavilla on luonnollisesti eniten kumppaneita keskimäärin ja miehiä ei haittaa, kunhan saavat hänet omakseen. Tunnen lukuisia naisia, joilla on vähintään kymmenen kumppania jo nuorella iällä eikä ole ollut minkäänlaisia vaikeuksia saada miestä vakavaankin suhteeseen. Päinvastoin, tunkua olisi yhä, vaikka olisivat naimisissa asti.

Vierailija
13/31 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama myös toisin päin. Älä luule muuta.

Really? Miehen koulutuksella, statuksella, julkisuusasemalla tai palkalla ei ole naisille väliä? Vähän vaikea uskoa :D Mitä ne väitteet täällä, joissa vanhemmille miehille sanotaan, että älä luule saavasi nuorta naista ellet ole julkkis tai rikas?

Vierailija
14/31 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä pidän itseäni vanhemmista naisista, vaikka olen nelikymppinen mies.

Vierailija
15/31 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinnolla odotan niitä laajoja tutkimuksia, joiden perusteella voit sanoa, että nämä väitteet eivät rajoitu vain omaan tuttavapiiriisi, vaan koskevat KAIKKIA miehiä. Kaltaisesi akateeminen mieshän ei ikinä sortuisi räikeään yleistämiseen pelkän provoamisen tai riidan haastamisen nimissä, eihän?

Vierailija
16/31 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä taas tuli sellaista paskaa että melkein jo hävettää olla mies.

juu en kuolaa 17-20 v naisia.  Iällä on hyvin vähän merkitystä että mitä ns "kuolaa". Hyvännäköinen on hyvännäköinen iästä riippumatta.

Naisen koulutuksella ja työllä tosiaan ei ole juurikaan merkitystä, vaan sillä että on pään sisällä jotain, älyä pitää löytyä ehdottomasti. Ulkonäöllä on loppujen lopuksi hyvin vähän merkitystä. Vaikka kuinka olisi, puhutaan nyt sun kielelläs, "pantavan näköinen muija" niin ei sellaista tyhjäpäätä jaksaisi katella, jos älyä ei löydy.

Naiselle ei voi määritellä mitään "arvoa" kuten esineille, kuten ei kenellekään muullekaan ihmiselle. Eikä aikaisempien seksikumppanien määrällä ole mitään merkitystä mihinkään suuntaan. ihmisen arvo on heidän ajatuksensa ja tekonsa ja silloin puhutaan aivan eri arvostuksesta.

Vierailija
17/31 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. miehilläkin on tunteet

2. miehen kehoa ei ole luotu siivoamiseen ja siivoaminen  tuhoaa miehen nivelet.

3. otamme mielellämme naiset mukaan porukoihimme ja kukaan mies ei ole koskaan nähnyt lasikattoa.

Vierailija
18/31 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies, ja minulle naisen koulutuksella, sivistyksellä ja älykkyydellä on suuri merkitys. Seksikumppanien määrä ei myöskään laske naisen arvoa silmissäni. Seksi on kivaa, ja siitä saa nauttia.

Moderaattori voisi korjata ketjun otsikon muotoon "Kolme faktaa, joita nainen ei suostu uskomaan minusta".

Tuossahan kerroit vasta pari faktaa itsestäsi. Kerro nyt se kolmaskin uskomaton fakta, niin ehkä mode muuttaa tämän kertomaan sinusta.

Vierailija
19/31 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hypitkö ap kotona tasajalkaa raivosta kun noin monet naiset eivät suostu uskomaan että joku 60v pappa himoitsee 18v neitokaista? Mitä muuta teet? Pakko saada hassuja mielikuvia kun loma päättyy kohta.

Vierailija
20/31 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin uskon, mutta ei se mua kiinnosta, koska kaikki samat kohdat pätee myös miehiin. Itsestäänselviä juttuja. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi