Lue keskustelun säännöt.
Paljonko maksan 15-vuotiaalle muuttosiivouksesta?
05.08.2016 |
Taustaksi: olen auttanut hänen perhettään muutossa 3 kertaa, heiltä ei ole kukaan auttanut minua ennen. Okei, ajattelin pyytää muuttohässäkkään avuksi perheen teiniä, jonka toivoisin pyyhkivän kaapit, lattiat ja vessan sekä uunin ja jääkaapin kaksiossani ja tulevassa neliössä lattiat ja kaapit. Toki hän voi myös auttaa kantamaan kamoja. Olisiko ok jos ehdotan että tulisi pizzapalkalla vai onko tarjoanko rahaa? Muuten en edes miettisi mutta kun itse olen jeesannut hänen perhettään kymmeniä kertoja, että menisikö tämä puhtaasti vastavuoroisuuden piikkiin vai olisiko pakko tarjota palkkaa?
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
antaisin itse ehkä 50€ + veisin pitsalle ja myöhemmin joku kerta leffaan. Ja miettisin myös kuinka tarkkaan joku 15-v siivoaa, siis riittääkö se jälki, vai pitäisikö seurana olla itse tai joku muu aikuinen myös...
älä kosta kummilapselle, jos sua on kohdeltu joskus väärin! PUhu perheen aikuisten kanssa, jos jotain on hampaan kolossa tai vaihtoehtoisesti, ole mahd. vähän tekemisissä ko. jengin kanssa, jos he ovat epäreilua porukkaa. Kummius ei velvoita sua olemaan tekemissä perheen kanssa ollenkaan!! Älä pyydä lasta avuksi -> ei tarvii maksaa palkkaa eikä olla tekemissä perheen kanssa, so simple...