Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meillä on kahden aseksuaalin ihana avioliitto, haluatko kysyä jotain? :)

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue: "Siitä tulee toivottavasti vähän parempi, jos julistan sen ihanuutta AV:llä"

Vierailija
2/27 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein harrastatte seksiä? Mikä on suosikkiasentonne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Ap koskaan harrastanut seksiä? Itse tiedän olevani aseksuaali, mutta menin ja kokeilin pari kertaa seksiä. Nyt ällöttää olla itseni kanssa...

Vierailija
4/27 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka usein harrastatte seksiä? Mikä on suosikkiasentonne?

Vuonna 2002 viimeksi, mutta en muista mitä silloin tapahtui.

Vierailija
5/27 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä lapsia tai harkitsetteko lasien hankittaa?

Vierailija
6/27 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lapsia ja asian suhteen on vähän ristiriitaisia ajatuksia. Todennäköisesti emme hanki.

Seksiä olemme harrastaneet 2 kertaa 10v liittomme aikana ja se riitti meille :D

Ap :)

Vierailija
7/27 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten löysitte toisenne? Milloin tajusit olevas aseksuaali? 

Mua vähän huolettaa, että oon loppuelämäni yksin aseksuaalisuuteni takia.. :D

Vierailija
8/27 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on just hyvä, että molemmat olette samalla taajuudella asian kanssa. Hirveintähän olisi jos toinen haluaisi ja toinen ei. :) 

Vierailija
9/27 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole lapsia ja asian suhteen on vähän ristiriitaisia ajatuksia. Todennäköisesti emme hanki.

Jos kerran olette aseksuaaleja, miten olette päätyneet kahdesti harrastamaan seksiä? "Pitäiskö kokeilla" -mentaliteetilla, ihan vain mielenkiinnosta että millaista seksi on?

Vierailija
10/27 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten löysitte toisenne? Milloin tajusit olevas aseksuaali? 

Mua vähän huolettaa, että oon loppuelämäni yksin aseksuaalisuuteni takia.. :D

Alunperin oltiin ystäviä ja ihastuttiin vuosien päästä, kumpaakin pelotti kertoa itsestään siinä pelossa, että toisen ihastus laantuu. Mutta helpotus oli melkoinen kun tajuttiin, että olemme samanlaisia :)

Tsemppiä sullekin :)

Ap:)

Vierailija
11/27 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli ennen, mutta mies on alkanut keski-iässä seksualisoitua, minä taas en. Pakko päästää se luvan kanssa vieraisiin tai maksullisiin, kun itse en voi enää kuvitella seksin harrastamista.

Tein nimittäin itselleni nuorena paljon väkivaltaa sillä, että vaikka seksi inhotti, harrastin sitä koska halusin olla normaali, ja parantaa itsetuntoani seksin kautta miehiltä saamallani ihailulla. 

Vierailija
12/27 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran olette aseksuaaleja, miten olette päätyneet kahdesti harrastamaan seksiä? "Pitäiskö kokeilla" -mentaliteetilla, ihan vain mielenkiinnosta että millaista seksi on?

Suhteemme alussa ja lähinnä Kokeilunhalusta.

Vierailija
13/27 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tapasitte?

Vierailija
14/27 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli ennen, mutta mies on alkanut keski-iässä seksualisoitua, minä taas en. Pakko päästää se luvan kanssa vieraisiin tai maksullisiin, kun itse en voi enää kuvitella seksin harrastamista.

Tein nimittäin itselleni nuorena paljon väkivaltaa sillä, että vaikka seksi inhotti, harrastin sitä koska halusin olla normaali, ja parantaa itsetuntoani seksin kautta miehiltä saamallani ihailulla. 

Voi ei :( voimia ♡♡

Vierailija
15/27 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette ?

Onko liitossanne mitään ns. Läheisyyttä ?

Vierailija
16/27 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ikinä saanut orgasmia? Voiko aseksuaalinen ihminen edes kokea sellaista?

Vierailija
17/27 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä olette ?

Onko liitossanne mitään ns. Läheisyyttä ?

Täh? Vaikken olekaan a-seksuaali niin on aika surullista jos sinusta läheisyys on jotenkin poikkeuksetta kytköksissä seksiin, kyllä meillä sitä ainakin on ilman seksiäkin. 

-ohis

Vierailija
18/27 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meillä läheisyyttä :) Halaillaan joka päivä, nukutaan vierekkäin, kävellään käsikkäin ja viihdymme muutenkin lähes koko ajan kiinni toisessa :)

Olen saanut orgasmin, kylläkin teininä kun itse kokeilin miltä itsetyydytys tuntuu.

Vierailija
19/27 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen sinnepäin pari! Yhdessä ollaan oltu 11 vuotta. Mies aseksualisempi kuin minä. Me ei olla totaaliaseksualeja, enemmänkin sellaisia, ettei seksi vaan ole meille tärkeää ja muodon vuoksi ei paneskella. Kerran ollaan oltu melkein 2 vuotta ilman seksiä ja sitten on taas saattanut tovin maistua. Hyvin menee kyllä noi aallot samaan aikaan. Ei vaan huvita, ei kumpaakaan vaikka itse seksissämme silloin kun sitä harrastetaan ei ole niin mitään vikaa. Meillä on paljon läheisyyttä, meillä on hauskaa ja rentoa yhdessä, tehdään paljon kaikkea kimpassa ja ollaan edelleen yhtä rakastuneita kuin ihan alussakin. Seksistä on mielestäni tehty liian määrittelevä osa parisuhdetta. Pitäisi panna kuin kanit, että asiat olisivat hyvin ja jos ei niin se on hirveä häpeä. Ei tarvitse, oikeesti ihmiset! Kunhan molempien tarpeet kohtaavat riittävästi samalla tasolla ihan kaikissa asioissa, siis muissakin kuin seksissä, niin parisuhteessa on hyvä olla. Meillä nimenomaan arki ja parisuhde sujuu loistavasti ja voimme puhua ihan mistä tahansa asiasta keskenämme. Luotamme toisiimme, arvostamme parisuhdettamme ja yhteisiä saavutuksiamme emmekä voisi kuvitellakaan olevamme ilman toisiamme.

Iloiset terveiset ap sulle ja hyvää loppukesää :)

Vierailija
20/27 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen sinnepäin pari! Yhdessä ollaan oltu 11 vuotta. Mies aseksualisempi kuin minä. Me ei olla totaaliaseksualeja, enemmänkin sellaisia, ettei seksi vaan ole meille tärkeää ja muodon vuoksi ei paneskella. Kerran ollaan oltu melkein 2 vuotta ilman seksiä ja sitten on taas saattanut tovin maistua. Hyvin menee kyllä noi aallot samaan aikaan. Ei vaan huvita, ei kumpaakaan vaikka itse seksissämme silloin kun sitä harrastetaan ei ole niin mitään vikaa. Meillä on paljon läheisyyttä, meillä on hauskaa ja rentoa yhdessä, tehdään paljon kaikkea kimpassa ja ollaan edelleen yhtä rakastuneita kuin ihan alussakin. Seksistä on mielestäni tehty liian määrittelevä osa parisuhdetta. Pitäisi panna kuin kanit, että asiat olisivat hyvin ja jos ei niin se on hirveä häpeä. Ei tarvitse, oikeesti ihmiset! Kunhan molempien tarpeet kohtaavat riittävästi samalla tasolla ihan kaikissa asioissa, siis muissakin kuin seksissä, niin parisuhteessa on hyvä olla. Meillä nimenomaan arki ja parisuhde sujuu loistavasti ja voimme puhua ihan mistä tahansa asiasta keskenämme. Luotamme toisiimme, arvostamme parisuhdettamme ja yhteisiä saavutuksiamme emmekä voisi kuvitellakaan olevamme ilman toisiamme.

Iloiset terveiset ap sulle ja hyvää loppukesää :)

Arvostan ja allekirjoitan nuo sun mielipiteet! Kivaa kesää sinnekkin ja hyvää jatkoa! :)