Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Banaanikakkuperheen ruokamysteeri

Vierailija
04.08.2016 |

Suunnitelma on se, että isä tekee ruuat ma, ke, pe ja su, äiti tekee ruuat ti, to ja la. Äiti on ostanut jauhelihaa, lohta ja kanaa viikottaisella kauppareissullaan. Isä on ostanut jauhelihaa, kanaa, porsaanlihaa ja sunnuntaiksi paistin.
Kaikki menee suunnitelman mukaan, tosin kahtena päivänä peräkkäin on makaroonilaatikkoa, mutta ei se haittaa, niin aina joskus käy.
Mutta mitä ihmettä, sunnuntaina jääkaapissa on paketti jauhelihaa! Viikottainen kauppareissu tehdään kaukaiseen kauppaan maanantaisin, ei koskaan muulloin. Sunnuntaina isä tekee paistia, ei voi olla jauhelihaa kaapissa, ja siitä on vielä päiväyskin mennyt lauantaina.
Kuka on tuon jauhelihan heidän jääkaappiinsa tuonut? Mistä se on vaan ilmestynyt??? Siitä ei puhu kukaan mitään, eikä tunnusta että on käynyt katsomassa sen päiväyksen. Jauheliha jää siis ikuisiksi ajoiksi kaappiin.

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasuaali banaaniperjantai! Mitenkäs te muut olette pukeutuneet? Mulla ihan perusfarkut ja t-paita ja olkapään yli rennosti heitettynä tertullinen banaaneja.

Mulla on t-paita, jossa apina sanoo Hola!

Näkyy naamasta, että se haluaa banaanin.

Vierailija
82/83 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasuaali banaaniperjantai! Mitenkäs te muut olette pukeutuneet? Mulla ihan perusfarkut ja t-paita ja olkapään yli rennosti heitettynä tertullinen banaaneja.

Tyttärelläni oli keltainen BANAANIPAITA tänään päällä! Saatoin ehkä ehdottaa, että laittaa sen ylleen ;) Mitenkäs muiden banaaniperjantai meni?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttärelläni oli keltainen BANAANIPAITA tänään päällä! Saatoin ehkä ehdottaa, että laittaa sen ylleen ;) Mitenkäs muiden banaaniperjantai meni?

Kiitos oikein hyvin.

Tänä aamuna ei sitten enää ollutkaan niin hauskaa, kun sängystä noustuani ensi töikseni liukastuin banaaninkuoreen.