Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Banaanikakkuperheen ruokamysteeri

Vierailija
04.08.2016 |

Suunnitelma on se, että isä tekee ruuat ma, ke, pe ja su, äiti tekee ruuat ti, to ja la. Äiti on ostanut jauhelihaa, lohta ja kanaa viikottaisella kauppareissullaan. Isä on ostanut jauhelihaa, kanaa, porsaanlihaa ja sunnuntaiksi paistin.
Kaikki menee suunnitelman mukaan, tosin kahtena päivänä peräkkäin on makaroonilaatikkoa, mutta ei se haittaa, niin aina joskus käy.
Mutta mitä ihmettä, sunnuntaina jääkaapissa on paketti jauhelihaa! Viikottainen kauppareissu tehdään kaukaiseen kauppaan maanantaisin, ei koskaan muulloin. Sunnuntaina isä tekee paistia, ei voi olla jauhelihaa kaapissa, ja siitä on vielä päiväyskin mennyt lauantaina.
Kuka on tuon jauhelihan heidän jääkaappiinsa tuonut? Mistä se on vaan ilmestynyt??? Siitä ei puhu kukaan mitään, eikä tunnusta että on käynyt katsomassa sen päiväyksen. Jauheliha jää siis ikuisiksi ajoiksi kaappiin.

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa, tänään syntyi uusi av-legenda:

BANAANIKAKKU!

Voit aina av:lla kehua, että olis linjoilla kun banaanikakkuperhe sai alkunsa.

Surullista on, että minä olin ainakin jossain määrin av:lla kun mm. seuraavat av-legendat syntyivät:

- Perseiset kädet

- Uusi Päävalmentaja

- Viehkosti puutarhakutsuilla liikehtivä

- Mies joka teki Katan ja potkaisi koivua ja naapurin Johan hiljeni

Vierailija
62/83 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan se tää sama ohje johon ystävä kerran kertoi laittaneessa vain yhden banaanin kun pojat oli syöneet muut ja banaanin makua antamaan banaanijogurtin jonka oli löytänyt jääkaapista. Ja minä kun söin hyvillä mielin sitä, enkä tiennyt et se on niin pilallista ilman kolmea kokonaista oikeaa banaania mössöttynä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BANAANIKAKKU!

Surullista on, että minä olin ainakin jossain määrin av:lla kun mm. seuraavat av-legendat syntyivät:

- Perseiset kädet

- Uusi Päävalmentaja

Minä olen ollut todistamassa Pimpulin syntyä, perseiset kädetkin on tuttu juttu, ja samoin tuo Kata, mutta päävalmentajasta ja viehkosta liikehtijästä en ole kuullut. Täällä on näitä legendoja jo niin monta. 

ap

Vierailija
64/83 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
65/83 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tainnut banaanikakkumamma aavistaa, millasen potin se räjäytti:) Vieläkin ihmettelen, millanen perhe käyttäytyy noin oudosti.

Vierailija
66/83 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseisistä käsistä kuulee täällä usein mainittavan. Mikä juttu se oikein on?

Vierailija
67/83 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tainnut banaanikakkumamma aavistaa, millasen potin se räjäytti:) Vieläkin ihmettelen, millanen perhe käyttäytyy noin oudosti.

Voin kuvitella sen kireän tunnelman kun esikoisen seurustelukumppani on mennyt omin lupineen ottamaan jotain kallista juustoa :D

Vierailija
68/83 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä koivunpotkijakata?

http://www.vauva.fi/keskustelu/2628565/mieheni_oikein_vahatteli_viettam…

Samaa mietin. Se oli kyllä hauska se että mies teki takapihalla Katan. Mä olin silloin että mitähän vittua... :D

Vierailija
69/83 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi voi mitä hävikkiä nyt tuleekaan, kun mysteerijauheliha jääkaapissa nököttää! Pois se pitää heittää, koska se on sika-nautaa, ja jos äiskä toimii jätemyllynä ja syö sen, niin heti näkyy lanteilla. Lapsilla ois kyl vähän nälkä, mutta kun niitä banaaneja ei ollut kuin kakkuun (joka sekin meni harakoille, perhanan Olga-Irmeli, ja Olga-Irmelin banaaniviha), eikä omenoilla pidemmän päälle lähde nälkä. 

Sika-nautajauheliha on kyllä vähintäänkin epäilyttävää. Eihän sika-nautoja ole olemassakaan! Lapsikin sen tietää, ja banaanikakkuäiti.

Vierailija
70/83 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin kuvitella sen kireän tunnelman kun esikoisen seurustelukumppani on mennyt omin lupineen ottamaan jotain kallista juustoa :D

Siellä taitaa olla nytkin kiree tunnelma, jos se mamma lueskelee näitä juttuja.

Vierailija
71/83 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BANAANIKAKKU!

- Perseiset kädet

- Uusi Päävalmentaja

Kyllä banaanikakkumamman legendastatus tunnustettiin jo eilen, tässä originaaliketjussa, johon mamma ilmaantui sen edettyä jo hyvän matkaa. Mutta lunasti kyllä legendapaikkansa tuota pikaa.

Niin, ja itse olin paikalla silloin(kin). Ehkä pitäisi yrittää pitää pientä taukoa...  :D

http://www.vauva.fi/keskustelu/2627530/erotellaanko_perheessanne_tai_va…

Vierailija
72/83 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi voi mitä hävikkiä nyt tuleekaan, kun mysteerijauheliha jääkaapissa nököttää! Pois se pitää heittää, koska se on sika-nautaa, ja jos äiskä toimii jätemyllynä ja syö sen, niin heti näkyy lanteilla. Lapsilla ois kyl vähän nälkä, mutta kun niitä banaaneja ei ollut kuin kakkuun (joka sekin meni harakoille, perhanan Olga-Irmeli, ja Olga-Irmelin banaaniviha), eikä omenoilla pidemmän päälle lähde nälkä. 

Sika-nautajauheliha on kyllä vähintäänkin epäilyttävää. Eihän sika-nautoja ole olemassakaan! Lapsikin sen tietää, ja banaanikakkuäiti.

Einari-vainaa kyllä taisi mainita ottaneensa kyläilypaikan jääkaapista vähän sikanautaa, kun niin hiukoi. Kyllä se oli ihan sikanaudalta näyttänyt, kippurahäntä ja sarvet oli ollut.

t. Bertta

Vierailija
73/83 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, en kestä!  :'D :'D  :'D

Vierailija
74/83 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä meillä erotetaan. Ei siitä numeroa tehdä, mutta ei mies mene syömään banaaneja, jotka minä olen ostanut, koska ne (kuten kaikki muukin ruoka) on ostettu jotain tarkoitusta varten. Jos mies syö banaanit, en tee banaanikakkua, jonka lupasin leipoa lapsen kummitädille. Meillä kauppa ei ole vieressä ja banaaneille tulee hintaa, kun pelkästään niitä lähdetään hakemaan. Samoin jos mies on ostanut jauhelihaa, en tee siitä kastiketta, koska mies on saattanut ostaa sen makaronilaatikkoa varten.

Kyllä meillä puhutaan, mutta ei ruokaostoksista. Se ostaa, joka aikoo ruokaa tehdä.

Ongelmana on esikoisen tyttöystävä, joka ei osaa kysyä, voiko jotain syödä. Hän ottaa kaapista lupaa kysymättä ja loukkaantuu, kun kallis juusto tai jugurtti ei olekaan hänelle. Sitä juustoa kyllä saa, kunhan malttaa odottaa jälkiruokaan asti, mutta ei, sitä pitää saada heti."

Tästä se kaikki lähti.

Banaanikakkuperhe

Banaanikakkumamma lihottaa kakuillaan Olga-Irmeli kummitätiä, mutta ite ei voi syyä yhtä banaania, koska se lihottaisi. Ehkä mamma vihaa kummitätiä? Yrittiköhän täti vietellä banaanimamman miehen?

Jälkkäriksi he syövät kallista Oltermannia. 

Vierailija
75/83 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä meillä erotetaan. Ei siitä numeroa tehdä, mutta ei mies mene syömään banaaneja, jotka minä olen ostanut, koska ne (kuten kaikki muukin ruoka) on ostettu jotain tarkoitusta varten. Jos mies syö banaanit, en tee banaanikakkua, jonka lupasin leipoa lapsen kummitädille. Meillä kauppa ei ole vieressä ja banaaneille tulee hintaa, kun pelkästään niitä lähdetään hakemaan. Samoin jos mies on ostanut jauhelihaa, en tee siitä kastiketta, koska mies on saattanut ostaa sen makaronilaatikkoa varten.

Kyllä meillä puhutaan, mutta ei ruokaostoksista. Se ostaa, joka aikoo ruokaa tehdä.

Ongelmana on esikoisen tyttöystävä, joka ei osaa kysyä, voiko jotain syödä. Hän ottaa kaapista lupaa kysymättä ja loukkaantuu, kun kallis juusto tai jugurtti ei olekaan hänelle. Sitä juustoa kyllä saa, kunhan malttaa odottaa jälkiruokaan asti, mutta ei, sitä pitää saada heti."

Tästä se kaikki lähti.

Banaanikakkuperhe

Banaanikakkumamma lihottaa kakuillaan Olga-Irmeli kummitätiä, mutta ite ei voi syyä yhtä banaania, koska se lihottaisi. Ehkä mamma vihaa kummitätiä? Yrittiköhän täti vietellä banaanimamman miehen?

Jälkkäriksi he syövät kallista Oltermannia. 

Siis Putinjuustoja joita äiti hamstrasi aikoinaan :D Isälle sitä ei toki anneta, se luupää kun ei hoksannut käydä ostamassa niitä ennenkuin kaukaisesta marketista ne loppui.

Vierailija
76/83 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin tänään kolme banaania ja ihan ittelle. Yhden söin jo. Miten on, meneekö nyt vituroilleen huominen casual banana Friday ja kummitädin kissan kaimalle leipominen kun ei olekaan kuin kaksi banaania jäljellä?

Lähden potkimaan seiniä prkl.

Vierailija
77/83 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa käytyään banaanikakkuäiti saapui kotiin ja meni keittiöön purkamaan ruokaostokset. Hiljaa hyräillen hän latoi ruokia jääkaappiin, kunnes tarttui jauheliharasiaan. Siitä tulisi makaroonilaatikkoa, tänään tai huomenna. Käden liike pysähtyi ennen kuin jauheliha ehti jääkaappiin. Pari sekuntia banaanikakkuäiti vain seisoi paikoillaan, ojennetussa kädessä jauhelihapakkaus. Jääkaapissa OLI JO jauheliharasia, banaanikakkuisän hyllyllä. Kylmyys hiipi banaanikakkuäidin sisälle. Kylmä hiki puski otsalle. Suuta kuivasi. Mitä, miten? Mitä banaanikakkuisä aikoisi tehdä jauhelihasta? Milloin?!? Tekeekö tämäkin makaroonilaatikkoa?

Tärisevin käsin banaanikakkuäiti asetti jauhelihan eri hyllylle. Näin ei vain voi käydä. Hän astelee olohuoneeseen, jossa banaanikakkuisä jo istuu katselemassa televisiota. Pitäisikö vain kysyä, ihan tosta vain? Kylmä hiki palaa ja banaanikakkuäiti tietää vastauksen. Tässä talossa ei ruuasta puhuta.

Hieman myöhemmin banaanikakkuisä nousee sohvalta, venyttelee ja katoaa keittiöön. Sieltä alkaa kuulua kolistelua. Banaanikakkuäiti nousee hiljaa ja hiipii keittiön ovelle. Hänen on pakko nähdä. Tekeekö mies tänään ruokaa? Älä vain sano... Banaanikakkuäiti kurkkaa ovenpielestä. Mies ottaa juuri jauhelihan jääkaapista. Pöydällä on makaroonipussi.

Nopeasti banaanikakkuäiti vetäytyy pois ja vajoaa lattialle, jalat eivät enää pidä. Kuumat kyyneleet valuvat silmäkulmasta. Näin ei pitäisi käydä. Näin ei vaan VOI käydä! Systeemin piti olla täydellinen!

Vierailija
78/83 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupassa käytyään banaanikakkuäiti saapui kotiin ja meni keittiöön purkamaan ruokaostokset. Hiljaa hyräillen hän latoi ruokia jääkaappiin, kunnes tarttui jauheliharasiaan. Siitä tulisi makaroonilaatikkoa, tänään tai huomenna. Käden liike pysähtyi ennen kuin jauheliha ehti jääkaappiin. Pari sekuntia banaanikakkuäiti vain seisoi paikoillaan, ojennetussa kädessä jauhelihapakkaus. Jääkaapissa OLI JO jauheliharasia, banaanikakkuisän hyllyllä. Kylmyys hiipi banaanikakkuäidin sisälle. Kylmä hiki puski otsalle. Suuta kuivasi. Mitä, miten? Mitä banaanikakkuisä aikoisi tehdä jauhelihasta? Milloin?!? Tekeekö tämäkin makaroonilaatikkoa?

Tärisevin käsin banaanikakkuäiti asetti jauhelihan eri hyllylle. Näin ei vain voi käydä. Hän astelee olohuoneeseen, jossa banaanikakkuisä jo istuu katselemassa televisiota. Pitäisikö vain kysyä, ihan tosta vain? Kylmä hiki palaa ja banaanikakkuäiti tietää vastauksen. Tässä talossa ei ruuasta puhuta.

Hieman myöhemmin banaanikakkuisä nousee sohvalta, venyttelee ja katoaa keittiöön. Sieltä alkaa kuulua kolistelua. Banaanikakkuäiti nousee hiljaa ja hiipii keittiön ovelle. Hänen on pakko nähdä. Tekeekö mies tänään ruokaa? Älä vain sano... Banaanikakkuäiti kurkkaa ovenpielestä. Mies ottaa juuri jauhelihan jääkaapista. Pöydällä on makaroonipussi.

Nopeasti banaanikakkuäiti vetäytyy pois ja vajoaa lattialle, jalat eivät enää pidä. Kuumat kyyneleet valuvat silmäkulmasta. Näin ei pitäisi käydä. Näin ei vaan VOI käydä! Systeemin piti olla täydellinen!

Mä niin näen tämän Toosa-TV versiona, dramaattisella musiikilla :D

Vierailija
79/83 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasuaali banaaniperjantai! Mitenkäs te muut olette pukeutuneet? Mulla ihan perusfarkut ja t-paita ja olkapään yli rennosti heitettynä tertullinen banaaneja.

Vierailija
80/83 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan mukavuutta yli kaiken, joten tällainen valikoitui aamulla kaapista:

https://img.costumecraze.com/images/vendors/forum/66572-Kids-Appealing-…