Julianna, Serafina, Lovisa vai Mimosa?
Kommentit (32)
Julianna Maria
Julianna Amanda
Julianna Isabella
Mimosa Matilda
Mimosa Emilia
Mimosa Ellen
Mimosa Aurora
Omat ehdotukseni. Loviisa ja Serafina ei nappaa, vaikkakin ovat ihan ok nimiä noin yleisesti.
Serafina ja Mimosa sellaisella pikkuisen paksulla ja syrjäänvetäytyvällä teinillä - aivan varma kiusaamisen kohde. Mimosa kuulostaa ilmanraikastimelta tai tamponimerkiltä, Serafina joltain seireeniltä.
Julianna ok, mutta jos sukunumi tyyppiä virtanen, niin ei. Lovisa jopa aika kiva, mutta ruotslainen, pitäisi ääntää luviiissa. Aina saat olla neuvomassa haluamaasi lausimista, jos se vaikka sitten on ihan että loviisa.
Mieti nyt ap vielä...
Minulla tuli itselläni kirjoitusvirhe! Siis Loviisa sen piti ollakin kahdella i:llä ja Serafina yhdellä :)
Ap
Laura Jenna Ellinoora Alexandra Camilla
Nää on vaan ihan kamalia. Kuulin tänään että joku oli antanut pojalle nimen Hilarius. Samaa tasoa. Lapsi kiittää.
Mimosan kaltainen kiva nimi olis Melissa! Mitäs sanot siitä?
Juuh aivan paskoja nimiä, kyllä kunnon nöyrä suomalaane av-mamma nimeää tyttärensä Maijaksi, Ainoksi tai Ritvaksi.
Eihän täälä Suomesa kato muuten osata ees lausua reppanan nimmee.:(
Huoh, kaivautukaa takaisin koloihinne urpot.
Vierailija kirjoitti:
Nää on vaan ihan kamalia. Kuulin tänään että joku oli antanut pojalle nimen Hilarius. Samaa tasoa. Lapsi kiittää.
Mä oon Julianna ja kiitän kyllä vanhempiani kivasta nimestä! Olen aina tykännyt!
Onpa törkeitä kommentteja taas. Mimosa on tosi kiva, pirteä ja raikas nimi! Hyvin kaunis, tunnen kaksi ihanaa Mimosaa. Julianna on hyvä nimi myös. Serafinaa vähän vierastan, mutta miksipäs ei. Lovisa mieluusti kahdella iillä eli Loviisa.
Miksi kaikilla pitäisi olla perinteinen 4-5 kirjaiminen nimi? Miksi suomalaiset vierastaa pitkiä naisten nimiä? Pitkät nimet on ulkomailla ihan perus :D
Julianna ja Serafina? Kai sukuninesi on tyyliin Korhonen/Lehtinen? Jos on, niin erittäin wt.
Lovisa tai Mimosa. Lovisa olisi ehdoton suosikki muuten, mutta se ydinvoimala liippaa läheltä tuota nimeä. Siitä syystä on tasapeli Lovisan ja Mimosan välillä, en osaa päättää. :)
Lovisa Alexandra. Lovisa Augusta.