Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytäisin kiltin ja hiljaisen, kotona viihtyvän naisen?

Vierailija
03.08.2016 |

Sellaisen syrjäänvetäytyvän introvertin. Olen itsekin sellainen. En tykkää äänekkäistä rempseistä naisista, jotka aina menossa, juoruamassa ja panosuhteita harrastamassa. Joku stereotyyppinen kirjastotäti olisi minun unelmanaiseni.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anastasia kirjoitti:

Lestoista varmaan löytyy.

Erehdyt lestatytöt on ilkeitä ja kovia kiusaamaan nykyään.

Ei vain nykyään, olleet niin kauan kuin muistan. Ei sillä, lestapojat eivät ole yhtään kivempaa sakkia.

Vierailija
42/47 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sellaisella tekee? :o

Mitä sulla tehdään? Hissukoiden kanssa tehdään samoja asioita kuin kumppanien kanssa yleensä, poislukien biletykset ja baareilut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen hiljainen, kiltti, introvertti ja kotona viihtyvä nainen. Tein vähän aikaa sitten tinderin mutta en tiedä yhtään mitä pitäisi kirjoittaa esittelytekstiin että löytäisin miehen joka olisi kiinnostunut kaltaisestani naisesta. En käy baareissa tai oikeastaan missään ihmisten ilmoilla ellei ole pakko. Harrastan kyllä paljon liikuntaa, pidän lenkkelystä, pyöräilystä, patikoimisesta ja kaikesta luonnossa liikkumisesta. Vaikka viihdynkin yksin haluaisin vierelleni samankaltaisen luotettavan kumppanin jonka viereen voisi käpertyä kun liika yksinäisyys alkaa ahdistamaan. N20

Kirjoita esittelytekstiin just nää samat asiat kuin tännekin. Kaikki sanomasi sopii loistavasti yhteen nuoren tuttavamiehen kanssa, joka tietääkseni on myös tinderissä.

Vierailija
44/47 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä tavallinen sosiaalinen nainen, joka poistuu neljän seinän sisältäkin, mutta ei ole räväsuu harrasta seksiä ympäriinsä?

Monella miehellä on hirveästi ennakkoluuloja tai rajoittunut kuva naisten luonteista.

Vierailija
45/47 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löytyis.

Haittaako, etten halua seksiä ollenkaan?

46/47 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele, mun naisystävä on kotihiiri vaikka onkin käynyt kolmanen asteen koulutuksen, ei tiedä ulkomaailmasta mitään, vein hänet puoliväkisin prismaan, ja kauhee vääntö että sain hänet Lidliin.

Hänen luonaan saan luvan olla koskematta mihinkään sillä aikaa kun tekee meille "herkullista" kasvisruokaa...

SIIS MIETI KAHDESTI!!!

-IISAK SONNI

Nyt on maha täynnä

Vierailija
47/47 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anastasia kirjoitti:

Lestoista varmaan löytyy.

Erehdyt lestatytöt on ilkeitä ja kovia kiusaamaan nykyään.

Eikös sara aalto ole lesta