Mistä löytäisin kiltin ja hiljaisen, kotona viihtyvän naisen?
Sellaisen syrjäänvetäytyvän introvertin. Olen itsekin sellainen. En tykkää äänekkäistä rempseistä naisista, jotka aina menossa, juoruamassa ja panosuhteita harrastamassa. Joku stereotyyppinen kirjastotäti olisi minun unelmanaiseni.
Kommentit (47)
Huhhuh, "rempseät naiset", juu kiitos ei...
Ymmärrän täydellisesti, siis sataprosenttisen täydellisesti, ap:n aloitusmaailmaa. Oma "rauhallisen naisen" etsintäni kesti hyvin kauan, mutta päättyi onnellisesti. Nyt naimisissa jo kymmenettä vuotta.
Ns. rempseä nainen on ehkä kamalinta, mitä tiedän. Juuri se "rempseiden" rääväsuiden parjaama hissukkatyyppi oli mulla haussa ja onkin ihan ylivoimaisen paras vaimo.
Terveisin introvertismiin taipuvainen mies
Minä olen Tinderissä. Olen se, jolla ei lue profiilitekstissä mitään ja joka ei itse aloita keskustelua. Vastaan kyllä, jos aloitat keskustelun, mutta älä ehdota tapaamista liian äkkiä äläkä ole liian tungetteleva. Äläkä luovuta heti, jos keskustelu lopahtaa, vaan yritä vielä avata keskusteluyhteys esim seuraavana päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisen syrjäänvetäytyvän introvertin. Olen itsekin sellainen. En tykkää äänekkäistä rempseistä naisista, jotka aina menossa, juoruamassa ja panosuhteita harrastamassa. Joku stereotyyppinen kirjastotäti olisi minun unelmanaiseni.
Joo sellainen hiirulainen, joka odottaa iltaisin kotona kun sä olet kaupungilla kapakassa pilkkuu asti ja kanttailet oksut rinnoilla ja paskat housussa kotiin. Juopot hakee rinalleen alistujaa, joka hyysää ja hoivaa surkiota antaumuksella.
En käytä alkoholia enkä käy baareissa. Olen mieluiten kotona ja siksi haluaisin samanlaisen naisenkin. Ei tarvitse sitten kokoajan olla menossa johonkin eikä tarvitse pelätä, pettääkö se tyttöystävä jollain baarireissullaan ja lähtee jännämiehen matkaan, kun hiljainen introverttimies käykin liian tylsäksi.
No onhan noita tullu Tinderissä iso liuata vastaan. Meeppä sinne. Varmaan kannattaa tykkäillä niistä, joilla ei ole mitään biletys -tai salipyllykuvia. Tai mistä sitä tietää. Ei mikään helpoin ryhmä, mut pikkuhiljaa, pikkuhiljaa. Kukaan uskalla / osaa flirttailla, mut aina uutta viestiä vaan tulee niin ilmeisesti ainakin jollain tavalla ovat kiinnostuneita.
Itse oon sosiaalinen, mutta viihdyn todella paljon kotona! Käydään vauvan kanssa lähinnä puistossa päivisin, ystäviäkin tapaan mieluiten kotonani, tosi harvoin viihdyn lähteä muualle kahvittelemaan tms.. Ennen raskauttakin oli jo miehen kotirouvana 2 vuotta. Miehen mielestä on löytänyt oikean kultakimpaleen 😍
Vierailija kirjoitti:
Anastasia kirjoitti:
Lestoista varmaan löytyy.
Ihan ihmeellinen stereotypia. Eihän nyt uskonto määrittele persoonallisuutta. Sulla on yleensä ihan järkevää sanottavaa!
Äh, anteeksi, oli kyllä tosi typerästi sanottu. Aloittajan halveksiva sävy ulospäin suuntautuneita naisia kohtaan sai jo valmiiksi kireällä olevat kielenkannattimet poksahtamaan...
Ei siinä mitään väärää ole, jos ei ekstrovertit iske, sillä en mäkään haluaisi kumppanikseni hiljaista ja hieman ujoa miestä, mutta osaan kertoa siitä lyttäämättä näitä.
Lestoista en pidä yhtään, joten annan junttimaisen ahdamismielisen halveksumisen heitä kohtaan näkyä. Vaikka sitten tällä palstalla, kun kasvoikkain käyttäydyn ihmisiksi.
Minä olen syrjäänvetäytyvä kotihiiri, mutta en kyllä ole mitenkään tylsä ihminen.
Olen todella mielikuvituksellinen, luova ja nautin hyvistä keskusteluista, saatan liidellä tuntikausia omissa maailmoissani ja kun poistun kotoa, saatan lähteä yksin viikoksi metsään vaeltamaan, kuukaudeksi reppureissaamaan jne.
Olen myös hauskaa seuraa, vaikka en mikään rempseä rääväsuu olekaan.
Hissukkaa minusta siis ei saa tekemälläkään, vaikka viihdynkin yksin ja olen paljon kotona itsekseni enkä käy juuri koskaan baareissa tmv.
Tällä hetkellä olen kotisohvallani, juuri siivosin keittiön ja laitoin pyykit.
Seuraavaksi lähden käymään pienellä iltalenkillä, käyn kaupassa ja kotiin tultuani maalaan vielä hetken ennen nukkumaanmenoa.
Minuun voi siis törmätä lähinnä jossain tuolla ulkona.
Yöelämässä en käy ja harrastuksetkin on lähinnä kotiin ja metsään sidottuja, mutta on mulla Tinder ja OkC.
Minä olen hiljainen, kiltti, introvertti ja kotona viihtyvä nainen. Tein vähän aikaa sitten tinderin mutta en tiedä yhtään mitä pitäisi kirjoittaa esittelytekstiin että löytäisin miehen joka olisi kiinnostunut kaltaisestani naisesta. En käy baareissa tai oikeastaan missään ihmisten ilmoilla ellei ole pakko. Harrastan kyllä paljon liikuntaa, pidän lenkkelystä, pyöräilystä, patikoimisesta ja kaikesta luonnossa liikkumisesta. Vaikka viihdynkin yksin haluaisin vierelleni samankaltaisen luotettavan kumppanin jonka viereen voisi käpertyä kun liika yksinäisyys alkaa ahdistamaan. N20
Täällä myös yksi! Olen varsinainen kotihiiri, todella introvertti. Mutta taidan kuitenkin olla omalla tavallani myös räväkkä. Harrastan musiikkia eri muodoissa, luen paljon sekä katson elokuvia ja tv-sarjoja, patikoin ja reppureissaan mutta myös pelaan tietokonepelejä. En viihdy baareissa tai muuallakaan, missä on hirveästi ihmisiä vaan olen enemmän tälläinen maalaistyttö. Joten aika vaikea minua on varmaan missään tavata, koska en töiden lisäksi paljon käy missään missä suoranaisesti tapaa uusia ihmisiä, ja viihdyn aina paremmin muutaman hyvän ystävän kuin suuren väkijoukon keskellä.
N22
Minä olen hillitty, rauhallinen, itsenäinen, "kirjaviisas" introvertti. Olen myös ateisti. Minut löytää mm. ulkoa tutkimassa ja valokuvaamassa luontoa. Käyn myös erilaisilla kursseilla. Kyllä meitä siis on.
Vierailija kirjoitti:
uuuh, minusta on tarkoitus tulla kirjastotäti ja pidän hiljaisuudesta. en vain välitä miehistä muuten kuin homoeroottisissa tarinoissa. kaikki taloustyöt ovat minusta perseestä ja maleksin mielummin koneen äärellä.
Ei hitto kun säikähdin, että olenko minä jossakin muistinmenetyshetkessä jotain tänne kirjoittanut, kun voisi olla niin minun näppäimistöltäni.
Kotoa mut löytää... Tosin harrastan panosuhteita vaikka kiltti ja hiljainen kotona viihtyvä nainen olenkin.
Netistä minä mieheni löysin. Edellisen löysin harrastuksen kautta. Baareissa tmv en käy ikinä. Onneksi löysin samanlaisen miehenkin.
Miksi rauhallinen luonne tarkoittaisi että on alistuva? Todella pöllö oletus. Minut löytää netin treffipalstalta ja fb:n sinkkuryhmistä, joissa en pidä ääntä itsestäni mut esittelyt löytyy.
Miksei sinulle kävisi ihan tavallinen nainen. Paljon on puheliaan juoruajan ja syrjäänvetäytyvän välissä.
uuuh, minusta on tarkoitus tulla kirjastotäti ja pidän hiljaisuudesta. en vain välitä miehistä muuten kuin homoeroottisissa tarinoissa. kaikki taloustyöt ovat minusta perseestä ja maleksin mielummin koneen äärellä.