olenko menossa psykoosiin vai mitä tämä on?
Olen alkanut oirehtia viime aikoina paljon. Saan välillä kohtauksia, etten tiedä kuka olen. Saatan alkaa ahmimaan ruokapöydässä yhtäkkiä niin, että työnnän kaikki ruuat kerralla suuhun ja katson miestäni silmiin. Tai saatan riisua vaatteet pois kotona, jotta mies varmasti näkisi kuinka läski ja ruma vartalo minulla on. Mies petti minua puoli vuotta sitten ja oireet alkoivat tämän jälkeen. Nainen oli paljon, paljon kauniimpi kuin minä. Suorastaan kuin joku missi. Olen sovitellut välillä hänen kuvaansa meidän hääkuvaan ja kysellyt mieheltä, että miltä vaikuttaa? Haluan olla mahdollisimman ruma, olen jopa meinannut ajaa pääni kaljuksi. Mies kestää minua, koska hänellä on nii huono omatunto kaikesta ja on sanonut, ettei jätä minua vaikka tekisin mitä. Sanoo myös rakastavansa..
Välillä haluaisin vain kuolla. Elämä on vaan niin paskaa. Olen yrittänyt kaikkea: hankkinut uusia vaatteita, käynyt kampaajalla, laihduttanut... välillä ne tuovatkin lohtua. Mutta pohjimmiltaan tunnen itseni aina rumaksi ja vastenmieliseksi läskiksi, enkä ihmettele, että mies petti minua.
Kommentit (36)
Heivaa miehesi menemään ja tee tinderiin tai muuhun seuranhakupalveluun profiili, veikkaan että miehiä tulee jonoksi asti. En usko että olet ruma, sinulla on vain vääristynyt kuva itsestäsi tuon tapauksen seurauksena. Se huomio mitä tulisit miehiltä saamaan hivelisi varasti itsetuntoa ja ex-miehesi tulisi aika kateelliseksi kun saisit niin paljon huomiota ;)
Vierailija kirjoitti:
Mutta kaikki lähipiirissä pitävät miestäni mukavana ja minua he pitävät vaikeana tapauksena. Yritin sanoa äitille, että haluaisin jättää miehen. Äiti sanoin siihen, että ei se yksin ole sen helpompaa. Olen vain aivan totaalisen yksin tässä maailmassa. Ja pelkään, että teen pian itselleni jotain.
No yllätys. Narsistimiehen kanssa yhteen ajautuvilla naisilla (ja miehilläkin) on yleensä narsistiäiti.
Vierailija kirjoitti:
Heivaa miehesi menemään ja tee tinderiin tai muuhun seuranhakupalveluun profiili, veikkaan että miehiä tulee jonoksi asti. En usko että olet ruma, sinulla on vain vääristynyt kuva itsestäsi tuon tapauksen seurauksena. Se huomio mitä tulisit miehiltä saamaan hivelisi varasti itsetuntoa ja ex-miehesi tulisi aika kateelliseksi kun saisit niin paljon huomiota ;)
Alastonsuomi voisi olla kanssakin aika hyvä, osta itsellesi seksikkäät alusvaatteet ja ota viehättäviä kuvia niin tajuat miten upea oletkaan! Sinne ei tosin kannata laittaa välttämättä naamakuvia omaan profiiliin jos aiot näyttää paljasta pintaa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kaikki lähipiirissä pitävät miestäni mukavana ja minua he pitävät vaikeana tapauksena. Yritin sanoa äitille, että haluaisin jättää miehen. Äiti sanoin siihen, että ei se yksin ole sen helpompaa. Olen vain aivan totaalisen yksin tässä maailmassa. Ja pelkään, että teen pian itselleni jotain.
Älä niistä muista huolehdi. Huolehdi itsestäsi.
Minusta kuulostaa siltä että sinun ei ole hyvä olla tuossa suhteessa. Joten oman psyykesi tähden, kerää voimasi ja eroa miehestäsi. Ihan oikeasti, ennenkuin todella joudut siihen psykoosiin. Sinä ET ole syyllinen mihinkään etkä siten saa kohdella itseäsi huonosti. Miehesi on kohdellut sinua huonosti ja siksi ansaitsee sen että jätät hänet.
Olen yrittänyt miellyttää miestäni aina välillä pukeutumalla seksikkäisiin alusvaatteisiin, jotta hän haluaisi minua. Ja antanut muutenkin paljon seksiä, jotta hän ei enää ihastuisi ja pettäisi minua.
Ikäsi? Ja ei, ei käytöksesi ole normaalia .
Itse painelisin suoraan yksityiselle psykiatrille
Vierailija kirjoitti:
E uskalla mennä lääkäriin koska pelkään, että joudun suljetulle osastolle siteisiin.
Menin päivystykseen ja rukoilin päästä hoitoon pitkittyneen paniikkikohtauksen takia. En päässyt vaikka olin täysin kujalla ja hajalla. Tuskin muistin omaa nimeäni.
Antoivat rauhoittavia ja seuraavalla viikolla tapasin lääkärin ja aloitin terapian.
Täysin turha pelko siis.
Vierailija kirjoitti:
No olethan sä saanu jo perunamuussit hierottua naamaas. Siitä on hyvä jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
En jaa. Pitäisitte sitä vaan kaunottarena. Kyllä minä tiedän sen olevan erittäin kaunis.
No kerro vähän tarkemmin. Onko hän vanha tuttunne? Mistä tunnette hänet? Missä pettäminen tapahtui? Miten sait asiasta tietää?
Voi hyvä luoja sentään, miksi et AP eroa?? Miksi oot tuollasen mulkun kanssa?? Sun oireetkin varmasti loppuis jos eroaisit, ei tuollanen mies tee hyvää sulle :( Miksi kiduttaa itseään, kun asialle on mahdollista tehdä muutosta?
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvä luoja sentään, miksi et AP eroa?? Miksi oot tuollasen mulkun kanssa?? Sun oireetkin varmasti loppuis jos eroaisit, ei tuollanen mies tee hyvää sulle :( Miksi kiduttaa itseään, kun asialle on mahdollista tehdä muutosta?
Luulen että AP:n ei juuri nyt, tuossa mielentilanteessa kannata alkaa jakaa tavaroita...
Yhteys terveyskeskukseen. Lääkäri osaa kysyä oikeita kysymyksiä. Saadaan AP:kin raiteilleen. :)
Vierailija kirjoitti:
E uskalla mennä lääkäriin koska pelkään, että joudun suljetulle osastolle siteisiin.
Pelko on ymmärrettävä,mutta todennäköisesti turha.Jos et ole vaaraksi itsellesi tai muille,et joudu pakkohoitoon.Jotain hoitoa kuitenkin tarvitset,varaa terveyskeskuksesta lääkäriaika,saat sieltä lähetteen jonnekin,jossa sinua voidaan auttaa.Ehkä saat terapiasta apua terveen itsetunnon hankkimiseen,kun alat ensin arvostaa itseäsi,pystyt pistämään petturimiehen vaihtoon.Voimia!
Miehet pettää myös rumempien kanssa, ei se siitä johtunut miltä se eukko näytti. Mutta sä et saa itsetuntoasi takaisin ellet anna sille ukollesi takaisin samalla mitalla! Älä nyt hyvä ihminen itseäsi rankaise, vaan sitä "miestä", joka tämän aiheutti.
Ja kaikenlaiset puheet anteeksiannosta on syytä unohtaa, ne eivät sovi ihmiselle joka on jo valmiiksi kynnysmaton asemassa henkisesti.