Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä tuotteen haluaisit Lidlin valikoimiin? Minkä tuotteen puuttuminen harmittaa sinua?

Vierailija
03.08.2016 |

Itse haluaisin, että Oivariini saataisiin Lidlin valikoimiin. Pakko ostaa aina sitä Ingmariinia, kun ei yhden Oivariini-paketin takia viitsisi lähteä toiseen kauppaan. 😕

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnollista Sushia eikä sitä tosi pahaa valmisateria sushia.

Kunnollinen sushi on tuoretta, sitä ei saa kaupasta

Virossa on montakin kauppaa, joiden yhteydessä on sushibaari, ja näistä siis saa suht tuoretta ainakin. Kaikissa ei kyllä taida ainaan samassa yhteydessä olla sushin valmistusta.

Vierailija
22/28 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpäin on tuoretta valmiiksi kuorittua ananasta ja myöskin oikeaa kokista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vodkaa, Saksan hinnoilla tai vaikka Espanjan.

Vierailija
24/28 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gluteenitonta, tuoretta leipää (etc)  - siis muualtakin kuin pakaste-altaasta otettuna.  (-Käy kateeksi kun katselee, mitä kaikkia herkkuja on tarjolla paistopisteellä, mutta ei tietääkseni ainoatakaan gluteenitonta).  

Jos kaura käy, niin paistopisteen luomukaurapalat on ihania. Itse keliaakikkona voin niitä syödä. 100% luomukauraa.

Vierailija
25/28 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vegaaniset valmisteet. sattumankauppaa ainakin omassa lidlissä onko siellä käyttövalmistasoijarouhetta. Lisää vegaanisia tuotteita, aterioita, kermankorvikkeita yms. Ja luomu-tuotteita! Saksassa Lidlit on pullollaan luomua, voi ostaa lähes kaiken luomuna. Lisää luomua. Ja KYPSIÄ HEDELMIÄ (miten saksaan saadaan toimitettua kypsiä hedelmiä ja Suomeen ei?)

Peesi! Jos Lidlistä saisi paremmin palkoviljatuotteita ja lihankorvikkeita, ei tarvitsisi paljon muualla käydäkään.

Ja sangallisia biojätekasseja voisivat myydä.

Sangallisia biojätepusseja on ainakin meidän Lidlissä, mutta koko on huono - 15 l. Se on liian pieni meidän biojäteastiaan, johon 20 l on sopiva. Tai siis kyllähän tuo just ja just menee, mutta reunat ei tule kunnolla yli ja lörpsähtää. Muuten tosi hyviä.

Vierailija
26/28 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos kaura käy, niin paistopisteen luomukaurapalat on ihania. Itse keliaakikkona voin niitä syödä. 100% luomukauraa." - Kiitos tuhannesti vinkistä! - Ja vielä luomuakin. Vau!

Vierailija
27/28 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyvästi valikoimaan nestemäistä sappisaippuaa! Sitä on välillä kausituotteena ja ostan useamman pullon aina jemmaan, se on niin hyvää ainetta ja näppärä lapsiperheessä.

Vierailija
28/28 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapris! Olen pari kertaa kysynyt, ja kyllä niitä kuulemma pitäis olla / tulla. No ei vaan ole!