Mua epäilyttää ihmiset jotka hymyilee koko ajan
mitä salaavat/piilottelevat?
Pohjimmiltaan ovat ilkeitä, pahansuopia.
Kommentit (18)
Joskus vaan on nin hyvä olo, että koko ajan hymyilyttää. Ei tuota edes itse tiedosta. Ja toisinaan joku ajatus saa vain hymyilemään, mies monesti kiusaa, että mitäs nyt mietit... Eikö se ole kivakin kun kaikilla ei aina ole naamat rutussa?
Mun perusilme on iloinen ja saan "positiivisuudestani" aina kommenttia. Todellisuudessa ihan yhtä lailla kuin muutkin kiukuttelen miehelleni, äksyilen lapsille ja ärsyynnyn typeristä ihmisistä. Eli epäilyssä on perää.
Vierailija kirjoitti:
Mun perusilme on iloinen ja saan "positiivisuudestani" aina kommenttia. Todellisuudessa ihan yhtä lailla kuin muutkin kiukuttelen miehelleni, äksyilen lapsille ja ärsyynnyn typeristä ihmisistä. Eli epäilyssä on perää.
Aina saat kommenttia? Se on paljon se.
Vierailija kirjoitti:
Jospa hymyilet mulle, kun tulet esim. portaissa vastaan. Hymyilen vastaan ja iloitsen päiväni pelastamisesta, kun joku tuntematon "hymyili" mulle.
Liika hymyileväisyys, siis semmonen hampaat irvessä jatkuvasti, liitetään Suomessa monesti siihen, että tuo ihminen ei ole kovin fiksu. Tiedän pari tällaista tapausta ja ne ei ole oikeasti fiksuimmasta päästä.
Sain kuulla nuorena pahasta ilmeestäni, vaikka olin ihan hyvällä tuulella. Koin, että minua ei haluttu lähestyä ja kännissä olevilta kuulin suoraan kysymyksiä, miksi olen niin ylpeä tai huonolla tuulella. Aloin hymyillä ja kas, uusi elämä aukeni 😁
Bussissa kannattaa hymyillä ystävällisesti kaikille,niin varmasti saa istua yksin,kuka nyt epäilyttävän tyypin/hullun viereen istuisi.
AP:n "ongelma" on kyllä erikoinen.Kyllähän se on mukavampi olla tekemisissä hymyilevien kuin naama norsunemättimellä olevien ihmisten kanssa.Mitä sitten,jos se hymy ei ole aito? Esimerkiksi asiakaspalvelutehtävissä on kohteliasta hymyillä asiakkaille,ja olla muutenkin ystävällinen.Samalla tavalla ylipäätään ihmisten ilmoilla on mukavampaa,kun ihmiset ovat edes päälle päin positiivisia.
Vierailija kirjoitti:
Bussissa kannattaa hymyillä ystävällisesti kaikille,niin varmasti saa istua yksin,kuka nyt epäilyttävän tyypin/hullun viereen istuisi.
AP:n "ongelma" on kyllä erikoinen.Kyllähän se on mukavampi olla tekemisissä hymyilevien kuin naama norsunemättimellä olevien ihmisten kanssa.Mitä sitten,jos se hymy ei ole aito? Esimerkiksi asiakaspalvelutehtävissä on kohteliasta hymyillä asiakkaille,ja olla muutenkin ystävällinen.Samalla tavalla ylipäätään ihmisten ilmoilla on mukavampaa,kun ihmiset ovat edes päälle päin positiivisia.
Miksi hymyilisin yksin ulkona??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sinun tarvitse hymyillä yksin ulkona,mutta ei ole tarpeen myöskään epäillä hymyilevien ihmisten tarkoitusperiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just tulin kotiin, hymyilin kauppakeskuksessa ja matkan koko ajan. Sain kuulla, että läheisenitodennäköisesti toipuu vakavasta taudista. Kyllä on helpottunut olo! :D
Autuus, Ilo ja Rauha se tuo hymyn huulille!
Vierailija kirjoitti:
Liika hymyileväisyys, siis semmonen hampaat irvessä jatkuvasti, liitetään Suomessa monesti siihen, että tuo ihminen ei ole kovin fiksu. Tiedän pari tällaista tapausta ja ne ei ole oikeasti fiksuimmasta päästä.
Olen keskivertoa reippaasti älykkäämpi ja hymyilen paljon. Hymy tarttui mukaan vietettyäni vuoden Australiassa ja matkusteltuani paljon Etelä-Amerikassa. Muut saavat ajatella fiksuudestani tai sen puutteesta mitä haluavat.
Sekin on Lahjaa ,että on Aidosti iloinen luonne.
Suosittelen kaikille hymyterapiaa. Hymyilen aina peilikuvalleni. Kasvoni ovat kaunistuneet ja mieliala muuttunut iloisemmaksi kuin ennen. Aloitin hymyterapian pari vuotta sitten. Jos joku vahingossa näkee hymyni saattaa jopa naurattaa. Epäiluttävää, eikö?
Vierailija kirjoitti:
Norkkonaamat näyttää fiksuilta. Not.
Mites siinä vanhassa ruotsin oppikirjassa sanottiinkaan? Fly en leende fiende och en smickrande vän eli karta hymyilevää vihollista ja imartelevaa ystävää. Niin totta! aasialaiset hymyilevät ja nauraa kihertävät, kun ovat hämmentyneitä tai eivät ymmärrä jotain. Perisuomalainen ei liikoja hymyile, jos hymyilee, niin on heti epäilyttävä, niinhän ap?
Ihastuneet hymyilevät paljon.
Toisissa kulttuureissa hymyily on varsin tavallista. Suomalainen skitsofreenikkokansa epäilee heti salaliittoa tai pahansuopuutta, jos uskaltaa hymyillä.