Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten säilyä panokavereina, kun nainen on minuun ihastunut?

Vierailija
03.08.2016 |

Kyseessä on parikymppinen hoitsu, joka suunnittelee meille jo yhteistä tulevaisuutta, vaikka en ole hänestä ollenkaan kiinnostunut muuten kuin fyysisesti. Myönnän että olen antanut ymmärtää vähän enemmän, jotta olen sitä seksiä häneltä ylipäätään saanut, mutta nyt pitäisi osata vetää jarrut päälle niin, että seksisuhde kuitenkin vielä säilyisi. Miten se onnistuu?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet hyväksikäyttänyt, kun olet tietoisesti antanut hänen kuvitella muuta, jotta olet saanut seksiä. Olet huijannut ja vedättänyt häntä tahallaan.

Väärin. En ole huijannut tai vedättänyt, koska en ole yhtään valetta kertonut. Olen vain antanut hänen nauttia pilvilinnoistaan. Syy tähän tilanteeseen ei ole minun valehtelussani, koska minä en valehtele, vaan naisen sinisilmäisyydessä ja lapsenomaisuudessa. Hän voi syyttää ainoastaan itseään ja naiivia suhtautumistaan elämään ja muihin ihmisiin. Hän ei ole tehnyt kanssani mitään vasten tahtoaan eikä menettänyt rahaa tms. Omatuntoni on täysin puhdas. Ap

Sinulta näköjään puuttuu omatunto kokonaan, siksi se ei kolkuta. Myös empatiakyky puuttuu, jos et kykene asettumaan naisen asemaan ja kokemaan hänen tunteitaan tuossa tilanteessa. Jos pystyisit, kokisit ainakin hieman syyllisyyttä. Jos olisit lisäksi aikuinen ja henkisesti kypsä, kantaisit vastuusi siitä käsityksestä ja vääristä toiveista, joita olet antanut hänen kehitellä.

Vierailija
22/44 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän AP olet "antanut ymmärtää"? Eli mitä olet hoitsulle mennyt lupaamaan?

Selvästi jonkinlainen väärinymmärrys teillä kuitenkin on suhteen tulevaisuudesta. Ehkä auttaisi jos vetäisit naisen aikaan jonkinlaisen "olen kyvytön sitoutumaan noin upean naisen kanssa"-monologin? "En pysty tarjoamaan sulle kaikkea sitä, mitä ansaitsisit"- ja "olen huonompi kuin sinä"-tyylistä mielistelyä, jonka tarkoituksena on karistaa naisen kiinnostusta. Ehkä jos näyttäisit itsestäsi niitä vähemmän mairittelevia piirteitä? Haluaisiko nainen kanssasi yhteistä tulevaisuutta jos olisit huonokäytöksinen sikailija, raha-asiasi sössinyt luuseri, alkoholi- tai mielenterveysongelmainen reppana?

En ole esim. suoraan tyrmännyt hänen puheitaan, kun hän on jonkin asunnon kohdalla sanonut, että tuollainen kämppä sopisi meille sitten joskus. Olen vain todennut tyyliin "Aha". Nyt hän on sitten alkanut tehdä yhteisistä harrastuksista ja muusta ajavietostakin jo suoria ehdotuksia, enkä enää selviä tilanteista lakonisilla tokaisuillani. 

Ehdotuksesi ovat ihan hyviä, mutta mahtaako hän enää haluta jatkaa panosuhdettakaan kanssani, jos sanon minulla olevan vaikka jotain vakavia mt-ongelmia? Mikä olisi sellainen asia, joka veisi häneltä kiinnostuksen minuun elämänkumppanina mutta ei seksiseurana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, ettet halua lapsia missään vaiheessa ja entisten pettymysten opettamana et aio sitoutua.

Se saa hoitsun yrittämään sängyssä kahta ahkerammin, jotta voittaisit "pelkosi luottaa yhteiseen tulevaisuuteen" ja sulle jää takaportti häipyä pois.

Vierailija
24/44 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naiselle ollut alusta pitäen selvää, että teillä on panosuhde, vai kuvitteleeko nainen tapailevansa sua? Sinuna laittaisin pelin poikki kokonaan, koska vaikuttaa siltä että naisella on nyt tunteet pelissä, eikä niistä millään puheilla pääse eroon.

Ens kerralla älä anna "haaveilla" mistään, jos sulla ei oo aikomuksia seurustella. Toisten tunteilla ei oo kiva leikkiä, vaan tee heti selväksi että haet vain seksiä. Jos se ei toimi, etsi uusi nainen.

Vierailija
25/44 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoimmalla pääset kun lemppaat tuon luntun ja hankit itsellesi ihan uuden panokaverin.

Vierailija
26/44 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvetti, miten kusipäisiä miehiä sitä on olemassa! Itse en voisi tuollaista kusettamista harrastaa seksin takia. Suoraan sanottuna vituttaa tuollaiset miehet, vaikka mies olen itsekin. Onneksi tuollaista saastaa ei kuulu kaveripiiriini. M34

Vierailija
27/44 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvästi jonkinlainen väärinymmärrys teillä kuitenkin on suhteen tulevaisuudesta. Ehkä auttaisi jos vetäisit naisen aikaan jonkinlaisen "olen kyvytön sitoutumaan noin upean naisen kanssa"-monologin? "En pysty tarjoamaan sulle kaikkea sitä, mitä ansaitsisit"- ja "olen huonompi kuin sinä"-tyylistä mielistelyä, jonka tarkoituksena on karistaa naisen kiinnostusta. Ehkä jos näyttäisit itsestäsi niitä vähemmän mairittelevia piirteitä? Haluaisiko nainen kanssasi yhteistä tulevaisuutta jos olisit huonokäytöksinen sikailija, raha-asiasi sössinyt luuseri, alkoholi- tai mielenterveysongelmainen reppana?

En ole esim. suoraan tyrmännyt hänen puheitaan, kun hän on jonkin asunnon kohdalla sanonut, että tuollainen kämppä sopisi meille sitten joskus. Olen vain todennut tyyliin "Aha". Nyt hän on sitten alkanut tehdä yhteisistä harrastuksista ja muusta ajavietostakin jo suoria ehdotuksia, enkä enää selviä tilanteista lakonisilla tokaisuillani. 

Ehdotuksesi ovat ihan hyviä, mutta mahtaako hän enää haluta jatkaa panosuhdettakaan kanssani, jos sanon minulla olevan vaikka jotain vakavia mt-ongelmia? Mikä olisi sellainen asia, joka veisi häneltä kiinnostuksen minuun elämänkumppanina mutta ei seksiseurana?

Mitä jos vaan etsisit uuden naisen? Vai onko se seksi niin poikkeuksellista ettet pysty? Vai oletko vain laiska?

Vierailija
28/44 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulje silmäsi ja lopeta hetkeksi kokonaan ajattelemasta itsekeskeisesti, että mitä sinä haluat.

Yritä sen sijaan hetken aikaa miettiä, miltä naisesta tuntuu. Mitä hän tuntee? Yritä eläytyä hänen tunteisiinsa, tuntea itse niitä samoja tunteita. Se saattaa olla vaikeaa, mutta ota aikaa ja tee se rauhassa. Tarvitset sellaista taitoa elämässä jatkossakin, sitä kutsutaan empatiaksi.

Ihmiset, jotka eivät osaa tuntea empatiaa, käyttäytyvät tuhoavasti ja eri tavoin väkivaltaisesti ajan mittaan. Nyt sinulla on hyvä tilaisuus opetella tuntemaan sitä.

Toinen harjoitus - etäännytä itsesi ja hänet tilanteesta. Jos sinulma on rakas äiti tai sisko, ajattele miltä hänestä tuntuisi vastaavassa tilanteessa, jos joku loukkaisi häntä noin ja hyväksikäyttäisi tahallaan.

Vierailija
29/44 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vaan lopeta koko suhdetta?

Vierailija
30/44 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro olevasi steriili!

Vierailija
31/44 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut taukit naikkoset pyörittelevät kuvioita "valmiiksi" viimeistään toisen töllötyksen jälkeen.

Kun ei miehen kiinnostus herää mielenvikaisesta, yritetään jättää... siis mies!

Yksi taukin ämmän tunnusmerkkejä. Sitten saa mitä tilaa.

Esimerkkejä löytyy monesta paikasta; kahviloista, asemahalleista, julkisista paikoista, yrittäjistä, kampaamoista, jne. Yhdistävävä tekijä on törppöys.

Vierailija
32/44 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen yrittää vain mielistellä sinua antamalla rakkautta ja samalla riistää vapautesi. Nauti kaikesta, mutta tarkenna tavoitteitasi niin, että et lupaa mitään muuta kuin vastarakkautta. Olisi ehkä reilua katkaista haaveilulta siivet, mutta on ehkä liian raakaa tappaa naisen unelmat, koska ethän sinä tiedä kuinka tunteesi kehtittyvät. Pitäisi huolen ehkäisystä ja tuhoisin käytettyt kondomit henkilökohtaisesti, koska todennäköisesti nainen on valmis käyttämään kaikki keinot sinun kahlitsemiseksi. Pidä hauskaa äläkä loukkaa.

Vierailija
33/44 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro olevasi steriili!

Tai parempi: kerro että sulla on pari salaista lehtolasta, joista maksat jatkuvasti isoja elareita. Et ole sanojesi mukaan hiiskunut näistä lapsista kenellekään ikinä, et edes vanhemmillesi, kyse on siis "todella suurista salaisuuksista". Ikään kuin jaat naiselle tämän keksityn henkilökohtaisen salaisuuden ja vannotat häntä olemaan kertomatta asiasta kenellekään tai muuten "teet itsellesi jotakin". Lisäksi voisit vielä sanoa, ettet tämän vuoksi enää halua enempää lapsia.

Luulisi ettei kukaan normaali nainen (oli hoitoviettiä tai ei) halua tulevaisuutta sellaisen miehen kanssa, jonka jäljiltä löytyy salattuja lapsia ja joka joutuu maksamaan elareita hamaan tulevaisuuteen saakka.

Vierailija
34/44 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit ollut avoin ja kertonut suoraa.. miten meni niin kuin omasta mielestäsi? 😂😂😂😂😂😂😋👏

Aika sikamainen jätkä joka käyttänyt likkaa omaksi iloksi ja hyväksi 👎

🐷 Röh röh vituttaax?

Millä tavalla olen muka käyttänyt naista hyväksi? Meillä molemmilla on ollut hauskaa, enkä ole missään vaiheessa luvannut muuttavani hänen kanssa yhteen saati mitään sen vakavampaa suhdetta. Molempien iloksi me siellä sängyssä olemme peuhanneet, kiitos vain. Ap

🐒 No voih... Pitääkö kuitenkin ajatella miltä tuollainen voi tuntua tytöstä kun tietää vasta myöhässä että haluat vaan ja ainoastaan pillua? Ei muka omasta mielestäsi tunnu hyväksikäytöltä? Että sä pelaat huonosti naisten suhteen, mutta omapa on menetyksesi 😂👏

Vierailija
35/44 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin. En ole huijannut tai vedättänyt, koska en ole yhtään valetta kertonut. Olen vain antanut hänen nauttia pilvilinnoistaan. Syy tähän tilanteeseen ei ole minun valehtelussani, koska minä en valehtele, vaan (naisen sinisilmäisyydessä ja lapsenomaisuudessa. Hän voi syyttää ainoastaan itseään ja naiivia suhtautumistaan elämään ja muihin ihmisiin. Hän ei ole tehnyt kanssani mitään vasten tahtoaan eikä menettänyt rahaa tms.) Omatuntoni on täysin puhdas. Ap[/quote]

Joo-o... Selvästi olet ollut koko ajan tietoinen mitä aiot tehdä että sä pääset koiraveräjästä helpolla!

Selvä hyväksikäyttäjä idiootti!

Vierailija
36/44 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko 0/5 tai vittu mikä kusipää.

5 / 5 koska perus-settiä jännä-jäbiltä. approved

Vierailija
37/44 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molempien iloksi me siellä sängyssä olemme peuhanneet, kiitos vain. Ap

Voitko kertoa vähän tarkempia ykstyiskohtia sieltä sängystä. Fantasioita helpottaisi myös naisen kuva (ei pakollinen)

Vierailija
38/44 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaatimattomalla ulkonäöllä siunattu mies voi etsiä pelkkää panoa, kun eihän sellaisesta miehestä kukaan kiihotu. Seurustelin itse kerran hintelän ja ulkoisesti epämiehekkään miehen kanssa ja ajattelin etten koskaan voi harrastaa hänen kanssaan seksiä. Omahyväisyydestään johtuen mies piti minua vain siveellisenä😂. Miehellä oli tarve pyörittää myös muita naisia, varmaankin heiveröistä miehisyyttään pönkittääkseen. Jos ap:n ranteet on paksuudeltaan 15 senttiä, hän on sitä samaa sarjaa. Ei siis komea tai haluttava ulkoisesti mitenkään. Pelkkä panosuhde vois olla ok kuuman miehen kanssa naisellekin. Mutta siis kuuman. Nyt ap on ehkä tyytynyt ulkoisesti vähempään ja ihastunut muka hyvään persoonaan, joka sekin on pelkkää valhetta.

Vierailija
39/44 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan, että nainen on tyytynyt ulkoisesti vaatimattomaan, muka hyvään tyyppiin.

Vierailija
40/44 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit ollut avoin ja kertonut suoraa.. miten meni niin kuin omasta mielestäsi? 😂😂😂😂😂😂😋👏

Aika sikamainen jätkä joka käyttänyt likkaa omaksi iloksi ja hyväksi 👎

🐷 Röh röh vituttaax?

Millä tavalla olen muka käyttänyt naista hyväksi? Meillä molemmilla on ollut hauskaa, enkä ole missään vaiheessa luvannut muuttavani hänen kanssa yhteen saati mitään sen vakavampaa suhdetta. Molempien iloksi me siellä sängyssä olemme peuhanneet, kiitos vain. Ap

🐒 No voih... Pitääkö kuitenkin ajatella miltä tuollainen voi tuntua tytöstä kun tietää vasta myöhässä että haluat vaan ja ainoastaan pillua? Ei muka omasta mielestäsi tunnu hyväksikäytöltä? Että sä pelaat huonosti naisten suhteen, mutta omapa on menetyksesi 😂👏

Mikä menetys? Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi