Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten säilyä panokavereina, kun nainen on minuun ihastunut?

Vierailija
03.08.2016 |

Kyseessä on parikymppinen hoitsu, joka suunnittelee meille jo yhteistä tulevaisuutta, vaikka en ole hänestä ollenkaan kiinnostunut muuten kuin fyysisesti. Myönnän että olen antanut ymmärtää vähän enemmän, jotta olen sitä seksiä häneltä ylipäätään saanut, mutta nyt pitäisi osata vetää jarrut päälle niin, että seksisuhde kuitenkin vielä säilyisi. Miten se onnistuu?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit ollut avoin ja kertonut suoraa.. miten meni niin kuin omasta mielestäsi? 😂😂😂😂😂😂😋👏

Aika sikamainen jätkä joka käyttänyt likkaa omaksi iloksi ja hyväksi 👎

🐷 Röh röh vituttaax?

Millä tavalla olen muka käyttänyt naista hyväksi? Meillä molemmilla on ollut hauskaa, enkä ole missään vaiheessa luvannut muuttavani hänen kanssa yhteen saati mitään sen vakavampaa suhdetta. Molempien iloksi me siellä sängyssä olemme peuhanneet, kiitos vain. Ap

🐒 No voih... Pitääkö kuitenkin ajatella miltä tuollainen voi tuntua tytöstä kun tietää vasta myöhässä että haluat vaan ja ainoastaan pillua? Ei muka omasta mielestäsi tunnu hyväksikäytöltä? Että sä pelaat huonosti naisten suhteen, mutta omapa on menetyksesi 😂👏

Mikä menetys? Ap

Missä Sun aivot on?

Vierailija
42/44 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Omatuntoni on puhdas"

Taidat olla sellainen ettei sulla ole omaatuntoa, koska olet antanu tilanteen mennä tohon. Tai sulla ei ole vaihtoehtoja muuhun kun tolla ulkonäöllä ei saa pelkkää seksiä? ;)

Normaali ihminen kertois avoimesti tilanteen tolle tytölle ja jos pelkkä seksisuhde ei kelpaa niin etsit uuden, ja alusta asti sovitte säännöt

Onko eka kerta kun sulle näin käy? ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kelvannut Ap:lle hyvät neuvot näköjään. Sikamies siis satuttaa tyttöä kunnolla 😔😔

Vierailija
44/44 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun ap ei päivitä kuinka hienosti hoiti tilanteen... :///

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme