Neljäs poika tulossa ja mua HARMITTAA
Kommentit (45)
jos nimenomaan tytön saaminen olisi ollut niin tärkeää? Kun ei varmaan yllätyksenä tule se, että sukupuoli voi olla kumpi vaan.
Ei se tytön haluaminen mitenkään vähennä niiden poikien rakastettavuutta.
Just kaveri sai "varman" pojan, 2 lääkäriä sanoi ja oli suloinen tyttö!
Ymmärrän kyl harmituksen mut se on onneks ohimenevää...=) tsemppiä!
Olispa ihana yllätys jos sieltä tyttö putkahtaisikin, mutta en taida semmoisia haaveita alkaa elättelemään. En halua pettyä synnärillä! Parempi antaa harmittaa nyt... ap
haluaa lapsikatraaseensa tiettyä sukupuolta ja sitten tekevätkin niitä lapsia 3-4 vaan sen takia, että sukupuolitoive toteutuisi. Ja jos ei toteudu, niin kyllä ne väärää sukupuolta olevat lapset tilanteen aistii.
Sitäkin ihmettelen, että jos sitten kolmen tai neljän pojan jälkeen vihdoin tulisi se ihmeellinen tyttö, niin taitaisipa tyttö-raukkaa odottaa aikamoinen malli ja kaava, mihin hänet tungetaan, kun pitäisi pystyä täyttämään kaikki ne äidin tyttöoletukset.
Minäkin toivoisin edes yhtä tyttöä, tähän mennessä saldo on 4 poikaa joista yksi kyllä syntyi kuolleena. En oikein jaksa uskoa että pytyisin tyttöä saamaan ilman lääketieteen apua, vaikka virallisesti kai mahdollisuus on aina n. 50/50. En tiedä jaksanko tehdä enää neljättä (viidettä) lasta, ehkä sitten kun olen valmis ottamaan vastaan yhden pojan lisää. Alkionseulontaakin olen miettinyt.
Minä en voi väittää tietäväni miltä sinusta tuntuu. Minulla on poika ja tyttö, joten tämä 3. saa olla ihan kumpi tahansa.
Menkää terapiaan jos ette ole elämäänne tyytyväisiä. Pikkuvauvat on siihen syyttömiä.
neljä olisi vaikka jo se eka olisi ollut tyttö. ap
harmittaakin etten koskaan ilmeisesti saa olla tyttölapsen äiti. No ehkä sitten lastenlapsia...ap
patologiseksi... Tervehdyttävämpää niin sinulle kuin pojillesikin varmasti olisi, että pystyisit vähän avartamaan ajatuksiasi siitä, minkälaisia eri sukupuolet ovat.
aborttien rajaamista pois vammaisilta sikiolta jossa sitten aidit miettivat sikioseulontoja jotta tulisi oikean merkkinen lapsi??????
Jos niin kovasti haluaa tyttoa niin eiko silloin voi adoptoida sellaista?
Ja suosittelen sullekin samaa ajatusten avartamista kuin numerolle 11.
Ja just näiden pinkkiys-tyttöys-peppiys-kotkottajien takia saan jatkuvasti kuulla, että ai tyttöä vielä yritätte, kun toiveissa olisi kolmas ja kaksi ekaa on poikia.
Kun ei tosiaan "yritetä" tyttöä, vaan kolmatta lasta, halutaan kolme lasta ja heidän sukupuolensa on toissijainen kysymys. Mutta sitähän sukupuolen erilaisuus -ideologiaan hurahtaneiden on vaikea ymmärtää.
Viides syntymässä ja pienoinen järkytys olikin ultrassa, kun selvisi, että siellä on tyttö. Käytiin vielä 4D ultrassa varmistamassa ja tyttö se on ja muuksi ei muutu.
Vieläkään en ole ajatukseen tottunut, vaikka olenkin sitä uutista jo pari kk sulatellut.
Et kovin onnelliselta kuulosta sinäkään.
meil kans neljä tyttöä, joiden jälkeen kaks keskiraskauden keskenmenoa, olivat poikia.. Nyt raskaana, ja ultran mukaan pitäis olla varma poika, vaikea uskoa! Jännittää..i
ei tule yhtään. Paha mieli kommentistasi.
En olisi koskaan halunnut poikalauman äidiksi, aina olen toivonut edes yhtä tyttölasta mutta niinpä vain näyttää että liudan poikia saan, enkä yhtään tyttöä.
Onhan ne pojat ihania ja rakkaita kaikki mutta silti...