Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neljäs poika tulossa ja mua HARMITTAA

Vierailija
02.07.2008 |

sanoa ne ääneen.

Ehkä vielä viides?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen että lapset ovat samaa sukupuolta (poikia), koska minusta kaksilapsisissa perheissä tyttö ja poika jäävät jotenkin parittomiksi. Liekö heillä paljoa yhteisiä puuhiakaan. Mutta nämä ovat vain mielikuvia, käytännössä jokainen perhe on sellaisenaan täydellinen.

Olin aina ollut varma, että saan kaksi tyttöä. Hämmennys kesti jonkin aikaa. Mutta rakas touhotin tuo on alusta asti ollut.

:D Ja yhteisiä puuhia tytöllä ja pojalla riittää, vaikka ikäeroa n. 3½v. Siitä ikäerosta olin enemmänkin huolissani kuin sukupuolista alunperinkään...

Vierailija
42/45 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pojasta lukutoukka, mutta ovat he silti selvästi oman sukupuolensa edustajia. Pakko myöntää että kyllä minä olisin vähän huolissani jos oma 12-v poika lähtisi äidin aknssa prinsessaelokuvaan tai shoppailemaan kaikkea suloista tilpehööriä. Toki voi olla tyttö joka inhoaa myös tätä kaikkea, mutta kuitenkin todennäköisempää se on.

En minä haluaisi tytöstä mitään nukkea, mutta ei kai kukan oikeasti voi väittää ettei ihmiset ole tiettyä sukupuolta.ja jos ei muuta niin en voi lähteä poikien kanssa vaikka saunailtaan, nyt kun alkavat olla yli 10v.Kyllä he menevät isänsä kanssa saunomaan jos jossain ollaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle 3. ultra oli pieni pettymys, koska olin toivonut silloin poikaa, mutta neljännestä en enää edes kuvitellut poikaa.

Vierailija
44/45 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän neuloi odotusaikana vaaleanpunaisen villapuvun vaikkei tiennyt tulevan lapsen sukupuolta, oli aivan varma kuitenkin tytöstä. Lähipiiri vähän toppuutteli, että älä nyt, voi se olla poikakin. Tyttö kuitenkin tuli. Samoin kuudes ja seitsemäs oli tyttöjä, eikä kukaan enää kummeksunut äidin "tyttövarmuutta". Yllätys oli kuitenkin melkoinen kun 8. (ja viimeinen) lapsi olikin poika...

Tiedän myös toisen perheen, jossa 6 pojan jälkeen tuli tyttö. Mielenkiintoista olisi kuitenkin kuulla onko esim. 8- tai useampilapsisia perheitä, joissa ihan kaikki lapset olisivat samaa sukupuolta.

Vierailija
45/45 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kolmas vielä joskus saa alkunsa, siis syntyy, niin ihan sama kumpi tulee. Tarkemmin kun ajattelee, niin en ehkä tyttöä osaa kuvitellakaan kun on jo kaksi poikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän