Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen on "sporttinen" nainen? Miesten nettideitti-ilmoituksissa vakivaatimus

En ehkä tarpeeksi sporttinen
02.08.2016 |

Nykyään miltei kaikki miehet hakevat sporttista naista. Mitä se tarkoittaa? Timmiä, laihaa, lihaksikasta vaiko vaan energistä ja liikkuvaa sorttia? Ts. eikö miehille tavallinen nainen, joka siis on ns. luonnonolemuksessaan, kelpaa. Pitää tuunata itsestään edustuskamaa?

Kommentit (166)

Vierailija
41/166 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin idioottimaista hakea ilmoituksella "sporttista" naista, jos pointtina on oikeasti hakea normaalipainoista naista. Itse ainakin siirtyisin saman tien seuraavaan ilmoitukseen, koska pitäisin "sporttista naista" hakevaa automaattisesti pinnallisena ja ehkä myös hieman yksinkertaisena ja sivistymättömänä, koska olettaisin, että mies on itse silloin myös sporttinen, käyttää tuntikausia päivittäin urheiluun, jolloin tuskin on aikaa "syvempiin harrastuksiin". Hoikkana pysymiseen kun ei todellakaan tarvitse mitään hikiurheilua, vaan oikea ruokavalio riittää vallan mainiosti.  

Vierailija
42/166 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin naisena olen lukenut noita, vaikken deitti sivustolla olekkaan. Sanasta sporttinen tulee mieleen nimen omaan joku fitness kaunotar, josta näkyy selvästi että harrastaa jotain selvää urheilulajia kuten uinti, miehistä salitreenaamista ym. Syö yhtä tarkasti kuin missit. Meikkaa ja pukeutuu muodin mukaisesti.

Itse hintelänä, vaikka salilla onkin jo vuosi tullut säännöllisesti käytyä ja jaksan kävellä vaikka yhden päivän aikana 7 km, kantaa omat kauppakassini yhden kilometrinkin päästä. Silti tuntuu, etten ole sitä mitä nämä etsivät, koska en jaksa meikata tai pitää hirveän tarkkaa huolta ruokavaliosta vaikken ryyppää, polta tai kauheasti herkkuja syö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/166 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sporttinen: pitkä lenkki 2x viikossa, 1-2 kuntosalitreeniä ja jooga. Pidän myös huolta itsestäni: käytän vain kohtuullisesti kemikaaleja ja syön terveellisesti ja kasvispainotteisesti. Käyn kuukausittain kauneushoitolassa ja olen huoliteltu.

Mittani ovat 171/98. Kelpaisinko näille jannuille?

Vierailija
44/166 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sellainen nainen, joka on hoikka, hyvännäköinen ja harrastaa kuntosalia/lenkkeilyä/jumppailua. Käy sopivasti treenaamassa silloin kun haluan juoda kaljaa kavereiden kanssa tai pelata pleikkaria. Mutta silloin kun haluan viettää koti-iltaa, sporttinen silittää pömppömahaani ja tekee hyvää liharuokaa. Sporttinen nainen ei treenaa myöskään silloin, kun on aika siivota. Sporttinen ei myöskään saa treenata niin paljon, että se alkaa häntä väsyttää tai että haisee hieltä.

Vierailija
45/166 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi tarkoittaa ihan mitä tahansa niinkuin kaikki miesten vähäsanaisissa deitti-ilmoituksissa. Miehet tuntuu pyrkivän siihen että ilmoitus ei rajaa juuri ketään pois olemalla liian yksitulkintainen ja sitten voivat valita yhteydenotoista parhaannäköiset. Eli siis kirjoittavat juurikin sporttinen rajatakseen ulos vain ne jotka eivät ole urheilleet kertaakaan yli kymmeneen vuoteen sen sijaan että kirjoittaisivat että pitävät hoikista naisista/haluavat naisen joka urheilee viisi kertaa viikossa miehensä kanssa/haluavat lihaksikkaan naisen/haluavat naisen joka on virkeä ja energinen harrastamansa liikunnan jälkeen/haluavat naisen jonka kuntotaso riittää miehen kanssa vuorikiipeilyyn kerran vuodessa/jne

Kerrotko vielä miksi pitäisi rajata suuren osan pois?

Te naiset ette ymmärrä vissiin, että miehet rakastavat naisia ja antavat hyvin monenlaisille mahdollisuuden. Teillä naisilla kun on raamatun kokoiset ominaisuuslistat miehiä varten ja mies on lähinnä hyödyke jolla on oltava korkea laatutaso jotta kelpuutatte sen elämäänne.

Vierailija
46/166 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä vastaisi deitti-ilmoitukseen, jossa haetaan "sporttista" tai "itsestään huolta pitävää" naista. Tulee mielikuva, että mies kuvittelee tuon olevan jotenkin kohtelias tapa karsia pois naiset, joiden ulkonäkö ei miellytä. Oikeasti se on vain tosi falski tapa sanoa "läskit älkööt vaivautuko". Pitäisin moista miestä yksinkertaisena.

Vierailija
47/166 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sporttinen: pitkä lenkki 2x viikossa, 1-2 kuntosalitreeniä ja jooga. Pidän myös huolta itsestäni: käytän vain kohtuullisesti kemikaaleja ja syön terveellisesti ja kasvispainotteisesti. Käyn kuukausittain kauneushoitolassa ja olen huoliteltu.

Et varmasti kelpaisi. Sen sijaan joku, joka ei eväänsä liikauta, muttei myöskään syö juuri mitään, luultavasti kelpaisi, vaikka onkin kaukan sporttisesta. Todella tyhmää kaksinaismoralismia.

Vierailija
48/166 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et jos syöt kasvispainotteisesti. Haluaisin kokkailla naisen kanssa hyviä liharuokia

Vierailija
49/166 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän monet naisetkin hakee "sporttista", ainakin suomi24:ssa. Eikä kaikki itse ole edes sporttisen näkösiä.

Mulle sporttinen tarkoittaa sitä, että on hoikka / lihaksikas ja oikeasti voi sanoa harrastavansa liikuntaa. Eli 10 km menee ainakin tuntiin  ja lihaskuntotestissä sais vähintään nelosen (asteikolla 1-5).

Vierailija
50/166 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi tarkoittaa ihan mitä tahansa niinkuin kaikki miesten vähäsanaisissa deitti-ilmoituksissa. Miehet tuntuu pyrkivän siihen että ilmoitus ei rajaa juuri ketään pois olemalla liian yksitulkintainen ja sitten voivat valita yhteydenotoista parhaannäköiset. Eli siis kirjoittavat juurikin sporttinen rajatakseen ulos vain ne jotka eivät ole urheilleet kertaakaan yli kymmeneen vuoteen sen sijaan että kirjoittaisivat että pitävät hoikista naisista/haluavat naisen joka urheilee viisi kertaa viikossa miehensä kanssa/haluavat lihaksikkaan naisen/haluavat naisen joka on virkeä ja energinen harrastamansa liikunnan jälkeen/haluavat naisen jonka kuntotaso riittää miehen kanssa vuorikiipeilyyn kerran vuodessa/jne

Kerrotko vielä miksi pitäisi rajata suuren osan pois?

Te naiset ette ymmärrä vissiin, että miehet rakastavat naisia ja antavat hyvin monenlaisille mahdollisuuden. Teillä naisilla kun on raamatun kokoiset ominaisuuslistat miehiä varten ja mies on lähinnä hyödyke jolla on oltava korkea laatutaso jotta kelpuutatte sen elämäänne.

Ehhh. Mulla, ap:lla, ei ole korkeita kriteerejä... paitsi on! Haluaisin, että hän on samanhenkinen, samaa arvomaailmaa edustava sekä samoista asioista suurinpiirtein innostuva ihminen. Ulkonäkö voi olla periaatteessa mitä vaan. Olen elämäni (33 vuotta) aikana ehtinyt ihastua jos minkänäköiseen mieheen (ja naiseenkin). Koulutustaso on yks hailee sikäli, että joku akateeminenkin voi olla ihan dille: rasisti, ahdasmielinen, konservatiivinen, ilkeä, kapeakatseinen. Tulot, no jaa, kunhan en joudu elättämään. Eikä mua tarvitse elättää. Omat menot, omat tuot jne. Mitään kiksunjatkeita ei tartte olla, eli hienoa autoa, prätkää, valkoista heppaa tai edes kahden tonnin maantiepyörää. Ihan vaan ihminen itse riittää. Ja se itse kiksunkaan ei tarvitse olla samaa kokoa kuin hevosella. Ihan tavallisen miehen tavallinen varustus, eli oli minkälainen on. Kaikelle löytyy käyttöä.

Hygieniastaan voisi pitää huolta. Ja terveydestään ylipäätään. Liekö liikaa vaadittuja nämä edellä latelemani? Voisiko tuo henkilö, joka syyttää naisia miesvihasta (suoraan tai epäsuorasti) joka viestissään myös vähän perustella, millä on päätynyt tuohon johtopäätökseen?

Ap

Vierailija
51/166 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin idioottimaista hakea ilmoituksella "sporttista" naista, jos pointtina on oikeasti hakea normaalipainoista naista. Itse ainakin siirtyisin saman tien seuraavaan ilmoitukseen, koska pitäisin "sporttista naista" hakevaa automaattisesti pinnallisena ja ehkä myös hieman yksinkertaisena ja sivistymättömänä, koska olettaisin, että mies on itse silloin myös sporttinen, käyttää tuntikausia päivittäin urheiluun, jolloin tuskin on aikaa "syvempiin harrastuksiin". Hoikkana pysymiseen kun ei todellakaan tarvitse mitään hikiurheilua, vaan oikea ruokavalio riittää vallan mainiosti.  

Hoikkana pysyminen taas ei kerro mitään ihmisen terveydestä.

Huomaa kyllä, että et tajua liikunnasta ja urheilusta mitään. Et sitäkään miten henkistä se on ja miten paljon sillä on myös mielenterveydellisiä vaikutuksia. Puputa sinä kasvisruokaa ja lue filosofiaa, mutta älä aliarvioi fysikaalin kurituksen positiivisia vaikutuksia kun et mitään niistä tajua.

Vierailija
52/166 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekkin naisena olen lukenut noita, vaikken deitti sivustolla olekkaan. Sanasta sporttinen tulee mieleen nimen omaan joku fitness kaunotar, josta näkyy selvästi että harrastaa jotain selvää urheilulajia kuten uinti, miehistä salitreenaamista ym. Syö yhtä tarkasti kuin missit. Meikkaa ja pukeutuu muodin mukaisesti.

Itse hintelänä, vaikka salilla onkin jo vuosi tullut säännöllisesti käytyä ja jaksan kävellä vaikka yhden päivän aikana 7 km, kantaa omat kauppakassini yhden kilometrinkin päästä. Silti tuntuu, etten ole sitä mitä nämä etsivät, koska en jaksa meikata tai pitää hirveän tarkkaa huolta ruokavaliosta vaikken ryyppää, polta tai kauheasti herkkuja syö.

Ohiksena lisäisin vaan, että ulkomuotoa ajatellen uinti ei ehkä ole optimaalisin laji naiselle, miehen näkökulmasta. Kehittää turhan paljon olkapäitä (maskuliinista) ja turhan vähän oikeita alueita, reisiä, peppua. Siis kun puhuit ensin fitness kaunottarista, ja laitoit uinnin siihen samaan kategoriaan, se ei ole samassa kategoriassa. Joku esteratsastus voisi periaatteessa olla, tai voimistelu jos aikuiset sitä harrastaisi, mutta mikään nyt ei oikeasti pärjää salille. Siis "miehiselle" salitreenamiselle, ettei siellä vaan käydä ja heilutella käsiä.

Vierailija
53/166 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sporttinen nainen (ja 1 mies):

https://pbs.twimg.com/media/CoyDQ1SXYAAZvc3.jpg

Vierailija
54/166 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, etkö itse saa tarpeeksi viestejä? Joudutko niitä laittamaan miehille?

Vierailija
55/166 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohiksena lisäisin vaan, että ulkomuotoa ajatellen uinti ei ehkä ole optimaalisin laji naiselle, miehen näkökulmasta. Kehittää turhan paljon olkapäitä (maskuliinista) ja turhan vähän oikeita alueita, reisiä, peppua. Siis kun puhuit ensin fitness kaunottarista, ja laitoit uinnin siihen samaan kategoriaan, se ei ole samassa kategoriassa. Joku esteratsastus voisi periaatteessa olla, tai voimistelu jos aikuiset sitä harrastaisi, mutta mikään nyt ei oikeasti pärjää salille. Siis "miehiselle" salitreenamiselle, ettei siellä vaan käydä ja heilutella käsiä.

Tajusinko nyt oikein. Eli pakaralihakset on miehelle tärkeämmät kuin käsi/hartialihakset? Miten minä ymmärsin, että uinnissa ne jalatkin savat ainakin jonkunlaisia lihaksia, ettei ne ainakaan läskiä ole. Mites muuten nainen, jolla on luonnostaan leveä hartia ja pieni peppu pitäisikö tällaisen keskittyä enemmän pakara lihaksiin?

Vierailija
56/166 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Liikun 5 - 6 kertaa viikossa. Sitten treffeillä vastaan tulee näitä sohvanpohjalla viihtyviä naisia. Ei jakseta kävellä, retkeillä tms, mutta omasta mielestään tytöt on täydellisiä helmiä. Hehhee

Vierailija
57/166 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ns luonnonolemuksessani tavallinen, sporttinen nainen. Liikun melko paljon ja olen hoikka. Ilmeisesti mies joka hakee sporttista hakee siis tämänkaltaista. Minussa ei ole mitään erityisen keinotekoista tai epätavallista, ihan oikea nainen olen, ellei oikean naisen kriteerit ole ylipaino ja sohvaperunaisuus.

Vierailija
58/166 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä vastaisi deitti-ilmoitukseen, jossa haetaan "sporttista" tai "itsestään huolta pitävää" naista. Tulee mielikuva, että mies kuvittelee tuon olevan jotenkin kohtelias tapa karsia pois naiset, joiden ulkonäkö ei miellytä. Oikeasti se on vain tosi falski tapa sanoa "läskit älkööt vaivautuko". Pitäisin moista miestä yksinkertaisena.

Ovatko kaikki miehet ketkä eivät huoli lihavaa naista yksinkertaisia vai onko olemassa oikea tapa tiedottaa tästä preferenssistä?

Vierailija
59/166 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP, etkö itse saa tarpeeksi viestejä? Joudutko niitä laittamaan miehille?

No en. Ei ole kuvaa (ammattini puolesta anonyymi), niin joutuu itse hakemaan potentiaalisempaa seuraa. Lisäksi stalkkaan ilmoituksia monesti ihan vain kirjautumatta. Miten monesti mietin, että josko tuossa olisi hyvä mies, kunnes luen kuvauksen. Ei sittenkään, ei saumoja.

Vierailija
60/166 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sporttinen nainen (ja 1 mies):

https://pbs.twimg.com/media/CoyDQ1SXYAAZvc3.jpg

Ah, kiitos! Olen kuin tuo keskimmäinen (no rehellisyyden nimissä vähän löysempi). Ehkä jossain vaiheessa männä vuosina kuin tuo toinen vasemmaltakin. Isommat rinnat vain. Kiitos, selvensi asiaa!

Ap