Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen on "sporttinen" nainen? Miesten nettideitti-ilmoituksissa vakivaatimus

En ehkä tarpeeksi sporttinen
02.08.2016 |

Nykyään miltei kaikki miehet hakevat sporttista naista. Mitä se tarkoittaa? Timmiä, laihaa, lihaksikasta vaiko vaan energistä ja liikkuvaa sorttia? Ts. eikö miehille tavallinen nainen, joka siis on ns. luonnonolemuksessaan, kelpaa. Pitää tuunata itsestään edustuskamaa?

Kommentit (166)

Vierailija
1/166 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koodi hyväkroppaiselle.

Vierailija
2/166 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fitness-harrastaja pitää olla. Muuten ei kelpaa. Ja ehdottomasti lapseton alle 25v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/166 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauta on jos nainen kuvailee itseään sporttiseksi.

Vierailija
4/166 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan! kaikki sporttiset mimmit!

Eiköhän toi ole enemmän tai vähemmän pelkkä vitsi. Semmoinen siitä ainakin  on jo tullut.

Vierailija
5/166 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenatut pakarat ja reidet

Vierailija
6/166 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, se ei tarkoita urheilullista tai vaikka lihaksikasta, vaan hoikkaa ja hyvävartaloista. Samoin kuin "itsestään huolta pitävä" ei tarkoita terveellisesti syövää tai kemikaaleja välttelevää, vaan ihan vain hyvännäköistä.

Kiertäisin tuollaisia typeriä ja harhaanjohtavia kiertoilmaisuja käyttävän kaukaa.

Vierailija
7/166 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehiä kiinnosta, harrastaako nainen "sporttia". Ilmeisesti tuntuu kuitenkin jotenkin vähemmän pinnalliselta toivoa tämmöistä harrastusta kuin hoikkaa ja kiinteää kroppaa. Se on kiertoilmaus hyvännäköiselle. Oikeasti on sama, johtuuko ulkonäkö liikunnan harrastamisesta, geeneistä, kirurgin veitsestä vai nuoresta iästä. Kiva ilmaus sen sijaan, että laittaisi "läskit älkää vaivautuko".

Vierailija
8/166 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka ja treenattu. Ei välttämättä mikään fitnessmimmi mutta sellainen jolle urheilu kuuluu olennaisena osana elämään.

Vierailija
9/166 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koodi normaalipainoiselle.

Vierailija
10/166 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vingu, että pitäisi mennä autolla kaikki 500m pidemmät matkat. Jaksaa kantaa kanssani ostoskassit kotiin

Vierailija
11/166 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sporttinen = ei-plösö

Vierailija
12/166 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voishan sitä mennä treffeille ja ilmoittaa, että olen sporttinen, lajina kuulantyöntö.

Vierailija
13/166 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N25N kirjoitti:

Hoikka ja treenattu. Ei välttämättä mikään fitnessmimmi mutta sellainen jolle urheilu kuuluu olennaisena osana elämään.

Noin minäkin sen ymmärrän.

Vierailija
14/166 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fitness-harrastaja pitää olla. Muuten ei kelpaa. Ja ehdottomasti lapseton alle 25v.

Ei tarvitse mä en noista trimmatuista pimuista välitä, tiukkapipoja eihän ne muuta ehdi kuin itseään puunata ja salilla äheltää hien ja paskan hajussa.

Pyöreähkö koti-ihminen on hot.

Vierailija
15/166 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo vaatimus on miesten mielestä "ovela" tapa karsia lihavanpuoleiset naiset pois ilman että vaikuttaa turhamaiselta (koska ei sinne profiiliin oikein voi pistää että ei läskejä)

Vierailija
16/166 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka urheilee ja se näkyy kropassa.

Vierailija
17/166 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa laihaa. Lihaksilla ei väliä, mutta läskiä ei saa olla. Mua on aina ärsyttäneet nuo tekopyhät kiertoilmaisut. Kuten myös täällä mainittu "itsestään huolta pitävä".

Minusta naisten on paras pitää itsestään huolta kiertämällä nuo jantterit kaukaa.

Vierailija
18/166 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onhan tuossa välimuoto hoikan/timmin ja lihavan välillä. Esim. itse olen, ainakin bmi:n mukaan normaalipainoinen ja harrastan liikuntaa muutaman kerran viikossa. Mihinkäs laariin itse uppoan? Ts. viitsiikö näille sporttimimmien hakijoille edes laittaa viestiä (joku jo ehdotti, että ei)?

Ap

Vierailija
19/166 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tarkoittaa laihaa. Lihaksilla ei väliä, mutta läskiä ei saa olla. Mua on aina ärsyttäneet nuo tekopyhät kiertoilmaisut. Kuten myös täällä mainittu "itsestään huolta pitävä".

Minusta naisten on paras pitää itsestään huolta kiertämällä nuo jantterit kaukaa.

No hemmetti. Ei sitten ihmekään, etten saanut yhtään vastausta, kun käytin tuota ilmaisua. Lähinnä tarkoitin sillä, että ei ole mikään alkkis/narkkari ja elämänhallinta on kunnossa

Vierailija
20/166 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vingu, että pitäisi mennä autolla kaikki 500m pidemmät matkat. Jaksaa kantaa kanssani ostoskassit kotiin

Siis tääkö jo on sporttista? Mä käyn joka päivä 4-12km lenkillä, enkä ole todellakaan mielestäni sporttinen...