Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

PIKA! Lähden kohta kauppaan ostamaan juustotarjottimelle juustoja ym, vinkatkaa mitä ostan!

Vierailija
02.08.2016 |

Brietä on ainakin pakko saada. Goudaa löytyy jo kaapista.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään Auraa, inhaa pistävää ja kuivaa. Roquefortia sinihomejuustoksi!

Vierailija
22/43 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä idea näissä juustotarjottimissa (:D) on? Miksei voi vain laittaa lautaselle sitä mitä haluaa syödä, ja syö? Miksi kaikesta pitää tehdä niin mukahienostunutta?

Kerron sulle salaisuuden, mun juustot menee teema-lautaselle ja leikkaan niitä tavallisella veitsellä.. ;)

Ja jos nyt tarkotit tätä itse asiaa, että miksi kysyn mitä juustoa ostan, niin siksi että löytäisin uusia makuja :)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Västerbotteost! Maailman parasta juustoa, slurps :P

Vierailija
24/43 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhkaraitajuusto on mun suuri suosikki:)

Valkohomeista on joku voimakas meaux tms.

Sinihomeista st. Agur tai Papillon

Vierailija
25/43 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä idea näissä juustotarjottimissa (:D) on? Miksei voi vain laittaa lautaselle sitä mitä haluaa syödä, ja syö? Miksi kaikesta pitää tehdä niin mukahienostunutta?

Kerron sulle salaisuuden, mun juustot menee teema-lautaselle ja leikkaan niitä tavallisella veitsellä.. ;)

Ja jos nyt tarkotit tätä itse asiaa, että miksi kysyn mitä juustoa ostan, niin siksi että löytäisin uusia makuja :)

Ap

No veitsestä en sanonut sanaakaan, mutta et siis tee minkään sortin tarjotinta vaan laitat juustoja lautaselle. Älä siis turhaan yritä käyttää mukahienoja sanavalintoja, kun ne ovat paskapuhetta. En minäkään puhu suklaatarjottimesta, kun ahdan suklaata suuhuni niin että puheesta ei saa selvää.

Vierailija
26/43 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No veitsestä en sanonut sanaakaan, mutta et siis tee minkään sortin tarjotinta vaan laitat juustoja lautaselle. Älä siis turhaan yritä käyttää mukahienoja sanavalintoja, kun ne ovat paskapuhetta. En minäkään puhu suklaatarjottimesta, kun ahdan suklaata suuhuni niin että puheesta ei saa selvää.

Onpa tympeää puhetta.

Vierailija
27/43 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roguefort se vasta pistävää onkin. Miksiköhän Aura niin inhana on voittanut lukuisia kansainvälisiä juustopalkintoja? Montako Roguefortilla oli?   ; )

Vierailija
28/43 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Port salut -juustoa, päärynää, omenaa, suolakeksejä.

Ahh! 😋

Vierailija
29/43 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roguefort se vasta pistävää onkin. Miksiköhän Aura niin inhana on voittanut lukuisia kansainvälisiä juustopalkintoja? Montako Roguefortilla oli?   ; )

Ne on tässä sinihomejuustogenressä vähän kuin jättiläinen ja kääpiö, eikä Roquefort ole se kääpiö.

Vierailija
30/43 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuota maistanutkaan. Mä puhuin Roquefort-juustosta.

Vierailija
31/43 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä et nyt ihan tosissas varmaan vertaa roquefortia ja auraa ja niiden suosiota😂

Vierailija
32/43 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustaleima ritari, kermajuusto. Ihan parasta!

Vierailija
33/43 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Öhh.. No okei, muotoillaan uudestaan. Lähden kohta kauppaan ostamaan lautaselleni juustoja, mitä ostaisin? Oliko parempi? Se nyt vaan on tapana puhua "juustotarjottimesta", siksi näin.

Vierailija
34/43 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brändyhkinä ja tuhkaraita ovat omia lempijuustoja. Molemmat kermaisen pehmeän makuisia.

Vierailija
35/43 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurajuustoa ja suolakeksejä 💛

Vierailija
36/43 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Västerbittenostia tietenkin!!!:) Paras juusto ikinä:)

Vierailija
37/43 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis brandypähkinä :,D

Vierailija
38/43 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Västerbittenostia tietenkin!!!:) Paras juusto ikinä:)

Siis Västerbottenost

Vierailija
39/43 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä et nyt ihan tosissas varmaan vertaa roquefortia ja auraa ja niiden suosiota😂

Ai sä ostat juustot sen mukaan , montako miljoonaa kiloa niitä myydään vuosittain?

Silloin juustotarjottimesi kuningas on varmaankin jenkkiläinen oranssi pursotejuusto?  ; )

Vierailija
40/43 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ai tarjotin on (muka)hienosteleva sana :O

Kuule jos eri juustoja laittaa tarjolle puhutaan juustotarjottimesta, on se sitten hopeatarjotin, teemalautanen tai ihan mikä tahansa.

Ilman yrityksiä hienostella.

Itse kyllä tykkään estetiikasta ja kokonaisvaltaisesta nautinnosta koskien visuaalisuutta astioita ja serviettejä myöten, tunnelmaa (valaistus, miljöö jne) ja tietty makuelämykset. Minusta se on nauttimista eikä turhantärkeilyä.