Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tästä selviää/Miten olette selvinneet?

Vierailija
02.08.2016 |

Minulla oli puolen vuoden ajan suhde mieheen, jonka kanssa suunnittelimme jo yhteistä tulevaisuutta. Meillä oli hauskaa yhdessä, läheisyys tuntui hyvältä, kaikki tuntui olevan viimeinkin hyvin. Olimme tunteneet jo parin vuoden ajan muutenkin, kunnes suhde muuttui seurusteluksi. Olin samalla käymässä avioeroa läpi ja tämä uusi suhde toi valtavasti iloa elämään.

Kunnes kaikki päättyi todella rumasti. Paljastui, että miehellä on toinen nainen jonka kanssa myös intiimi suhde-en tiedä mistä lähtien. Tämä toinen nainen asuu toisella paikkakunnalla. Maailmani romahti kunnolla, usko ihmisyyteen ja rakkauteen sai todella kovan kolauksen :( Miten näistä tunteista pääsee yli? Siitä että täydellisestä onnen tunteesta tippuu suoraan toiseen äärilaitaan? Että joutuu käymään kaksi eroa peräkkäin läpi? Etkä saa koskaan tietää totuutta tai että miksi näin kävi... Asiasta on kohta pari kuukautta aikaa, mutta huomaan mielialojen vaihtelevan vieläkin kovasti, surun nousevan uudestaan, tunteiden mylläävän kaikessa tapahtuneessa ja menneessä. Kuinka unohtaa ja päästä elämässä eteenpäin? Tähän mieheen katkaisin saman tien täysin välit eikä sen jälkeen ole yhteydenpitoa ollut. Nykyään toisen elämää on ikävä kyllä muuten liian helppo seurata ja itsekin tähän huonoina hetkinä sorrun, vaikka tiedän ettei pitäisi :(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kuukautta on todella lyhyt aika. Toipumiseen menee yhtä kauan kuin itse rakastuneena olemiseenkin.

Äläkä stalkkaa. Poista somesta.

Vierailija
2/10 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari kuukautta on todella lyhyt aika. Toipumiseen menee yhtä kauan kuin itse rakastuneena olemiseenkin.

Äläkä stalkkaa. Poista somesta.

Hyvä neuvo. Näin se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti se toinenkin nainen tietää mitä mies on hänen selkänsä takana puuhaillut....ainakin hänen kuuluisi saada tietää.

Vierailija
4/10 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole armollinen itsellesi. Aika haalistaa ja parantaa, mutta voit jouduttaa vähän prosessia. Hanki erilaisia tapahtumia ja uusia tilanteita itsellesi. Pidä itsesi ajoittain kiireisenä. Tee sellaisia asioita, joihin on keskityttävä edes hetkeksi. Lähde matkalle uusiin kokemuksiin. Saan näin väljyyttä asioihin.

Vierailija
5/10 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

toivottavasti se toinenkin nainen tietää mitä mies on hänen selkänsä takana puuhaillut....ainakin hänen kuuluisi saada tietää.

Ei tiedä, heidän suhteensa käsittääkseni jatkuu. Itse en aio ilmoittaa tuolle toiselle mitään. Toivottavasti totuus valkenee hänellekin jossain vaiheessa. Itselleni tämä oli niin kova paikka etten aio sekaantua mihinkään mieheen liittyvään enää ikinä.

Vierailija
6/10 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivu erosta ensin ja sitten uusi mies

Tämä oli laastarisuhde

Vierailija
7/10 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivu erosta ensin ja sitten uusi mies

Tämä oli laastarisuhde

Tässä meneekin varmasti aikaa. Ja se ajatus, että miten enää ikinä voi tietää puhuuko toinen totta vai ei. Tunteet tässäkin oli kovasti pelissä, vaikka olisikin laastarisuhde ollut. Itse olin vakavissani suhteessa mukana :/

Vierailija
8/10 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos hyvistä neuvoista, lisääkin kommentteja otan mielelläni vastaan.

Vierailija
9/10 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla auttoi jonkin verran tunnemyrskyssä, kun sen sijaan, että velloin koko ajan ristiriitaisten tunteiden (kaipuu, raivo, epäily, katumus jne.), otin ihan tarkoituksellisen ajan joka päivä. Istuin alas puoleksi tunniksi ja ainoa asia, jota sain miettiä ja fiilistellä oli tapahtumat, joita olin kokenut.

Kun pakotin tuntemaan ja ajattelemaan puoli tuntia tietoisesti ko. case:a, niin paradoksaalisesti tunteiden kokeminen alkoi helpottaa. Kaipuun ajatuksissa oikein hoin itselleni "voi kuinka oli ihanaa kun koskettiin ja plaaplaa", pettymyksen tunteissa "siis ihan pska jätkä, voi että osaakin olla pska.." jne.

Kummallisesti toimi!

Vierailija
10/10 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia kyllä nousee säännöllisesti mieleen. Inhoan itseäni, kun ikävöin hyviä hetkiä ja yhteisiä juttuja. Pahimmalta tuntuu miehen valheellisuus ja että uskoin ja luotin rakkauteen. Romahdus hyvästä suureen suruun tuli niin arvaamattomasti ja nopeaa, että sitä on vieläkin vaikea käsittää.