Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päätin että en maksa naisen puolesta enää

Vierailija
02.08.2016 |

Olen päättänyt että en enää ikinä tarjoudu maksamaan naiselle deitillä tai tarjoamaan baarissa drinkin. Syy on simppeli: naiset joita olen joskus tapaillut ovat käyttäneet minua hyväksi tässä tilanteessa. Yksi treffikumppani kertoi minulle illallisen jälkeen että saan milloin tahansa ottaa häneen yhteyttä ja että olin mukavaa seuraa. Nainen ei ole vastannut viesteihini tai puheluihin ja selvästi välttelee minua. Tunnen itseni hyväksikätetyksi koska tunsin naisen jo ennestään ja häntä näytti kiinnostavan seurani. Eksäni kertoi että mies on joskus tarjoillut hänelle baarissa drinkin ja sitten hän on livahtanut paikalta sanomatta edes kiitosta. Minullekin on tapahtumut samalla lailla, juttelin naisen kanssa ja tarjosin hänelle drinkin ja kuinkas kävikään? ''Mä meen vessaan, tuun kohta'' eikä siitä naisesta kuulunut sen jälkeen yhtään mitään.
Minkä takia miehen tulisi ylipäätään alistua tarjoamaan naiselle tai maksamaan deitillä? Jos nyt kerran ovat ''strong and independent'' niin eivätkö silloin voisi itse kustantaa omat menonsa?
M20

Kommentit (138)

Vierailija
1/138 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelle

Vierailija
2/138 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääseekö tuon ikäinen jo baariin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/138 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha? Kannattaa varmaan sinunkin katsoa peiliin sen suhteen millaisia naisia vokottelet.

-Nainen jolle ei ole koskaan tarjottu mitään enkä ole koskaan pyytänytkään.

Vierailija
4/138 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä pelle.

Vierailija
5/138 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääseekö tuon ikäinen jo baariin?

Osaako tuon ikäinen jo mennä mammapalstalle ilman apua?

Vierailija
6/138 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhä pelle.

Mielummin köyhä pelle kun varakas tossukka

-AP

Vierailija
7/138 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen päättänyt että en enää ikinä tarjoudu maksamaan naiselle deitillä tai tarjoamaan baarissa drinkin. Syy on simppeli: naiset joita olen joskus tapaillut ovat käyttäneet minua hyväksi tässä tilanteessa. Yksi treffikumppani kertoi minulle illallisen jälkeen että saan milloin tahansa ottaa häneen yhteyttä ja että olin mukavaa seuraa. Nainen ei ole vastannut viesteihini tai puheluihin ja selvästi välttelee minua. Tunnen itseni hyväksikätetyksi koska tunsin naisen jo ennestään ja häntä näytti kiinnostavan seurani. Eksäni kertoi että mies on joskus tarjoillut hänelle baarissa drinkin ja sitten hän on livahtanut paikalta sanomatta edes kiitosta. Minullekin on tapahtumut samalla lailla, juttelin naisen kanssa ja tarjosin hänelle drinkin ja kuinkas kävikään? ''Mä meen vessaan, tuun kohta'' eikä siitä naisesta kuulunut sen jälkeen yhtään mitään.

Minkä takia miehen tulisi ylipäätään alistua tarjoamaan naiselle tai maksamaan deitillä? Jos nyt kerran ovat ''strong and independent'' niin eivätkö silloin voisi itse kustantaa omat menonsa?

M20

Mielenkiintoista. Minä olen aina maksanut baarissa omat drinkkini ettei seuralainen saa väärää käsitystä eikä  mun tarvitse "maksella takaisin" tavalla jota en halua, varsinkin jos mies ei kiinnosta minua. Mielestäni hyväksikäyttö nyt vaan on väärin.  Hanki parempaa seuraa.

Vierailija
8/138 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarjoat juoman, sen pitää olla pyyteetöntä ts. älä odota naiselta vastapalveuksia. On ihan ookoo jos molemmat maksavat treffeillä omat ruokansa ja juomansa sun muut.

Onhan se tottakai törppöä käytöstä jos nainen valehtelee ts. sanoo palaavansa pian mutta haihtuukin savuna ilmaan. Mitenhän tuon haihtumisen vois hoitaa korrektisti? Kiittää juomasta ja sanoo menevänsä takaisin kavereittensa luokse tms? Vai pitäiskö aina varmuuden vuoksi kieltäytyä juomista jos käy niin ettei haluakaan viettää loppuiltaa tarjoajan seurassa?

Vierailija
9/138 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat päästä hameen alle, on uhrauduttava. :) Mutta mieti kenelle vastaisuudessa tarjoat. Moni nainen ei ole moisen vaivan arvoinen... :-)

Vierailija
10/138 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan naiset ovat vain niin helvetin nirsoja ja elävät jossain harhoissa. Ylimielisiä kaikenlisäksi suurin osa. Katsokaa nyt vaikka suoli24 treffien ihannekumppaneita naisilla, sen verran ammutaan yli oman tason ettei mitään järkeä. Onnea yritykseen naiset!

Vierailija
11/138 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi kulta, ei sinun tarvitse tarjota drinkkejä yhdellekään naiselle. :D

Vierailija
12/138 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamammojen vastaukset tietää jo lukematta edes viestejä. Olet oikeilla jäljillä, MGTOW on tänä päivänä oikea valinta miehille. Prinsessaharhailijat parkukoon keskenään muovitiara päässä, miksi eivät saa miehiä.

Vierailija
13/138 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhä pelle.

Mielummin köyhä pelle kun varakas tossukka

-AP

Mieluummin varakas tossukka kuin köyhä pelle.

Vierailija
14/138 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiellätkö oman sukupuolesi etuoikeutetun aseman parisuhteen muodostumisessa? Ja sitten vielä lapsikullittelet aikuista miestä, klassista mamma-argumentointia. Isoon ääneen itketään, kun miehet käyttävät valtaansa, mutta itse syyllistytään ihan samaan ja vielä vähätellään miehiä siihen päälle.

Vierailija
15/138 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole naisten tyhmyydestä kiinni käyttää tilannetta hyväkseen, jos joku mies kuvittelee ostavansa seuraa tarjoamalla juoman. Itse olen kieltäytynyt joka ikisesti drinkistä, mitä baarissa miehet yrittäneet tarjota. Tai olen tilannut pelkän veden siinä vaiheessa. 

Vierailija
16/138 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisessä deittailukulttuurissa, jossa treffejä voi olla monia samalla viikolla tai jopa useammat samana päivänä,  on järkevintä kummankin maksaa omat juomansa ja ruokansa. 

Vierailija
17/138 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä sitten maksa. Miksi tästä piti tehdä aloitus?

Vierailija
18/138 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiellätkö oman sukupuolesi etuoikeutetun aseman parisuhteen muodostumisessa? Ja sitten vielä lapsikullittelet aikuista miestä, klassista mamma-argumentointia. Isoon ääneen itketään, kun miehet käyttävät valtaansa, mutta itse syyllistytään ihan samaan ja vielä vähätellään miehiä siihen päälle.

Ensinäkin saa kullitella jos haluaa😁koska tuossa iässä ollaan sitä niin isoja mutta silti loppujen lopuksi niin vauvoja. Joko opitaan kantapäään kauttaa tai sitten ensin kysytään naisilta(äidiltä)tädiltä(kokeneilta läheisiltä,ennen kun mennään itkemään näitä ensimmäisiä pieleen menneitä pillunhakukokemuuksia palstalle. Hyvä jos olet jo sitä mieltä että hankisit pillua yrittämättä osta toista. Omaksi iloksi voi ostaa toiselle mitä tahansa sillai kuten pentuna kun ei odottanut vastavuoroisuus,muttei sentään väkisin että katkeroitu kun toinen ei tajua eikä muistaa että sitten tilaisuuden tulleen pitäisi ehdottomasti palauttaa samalla mitalla...elämä on...

Vierailija
19/138 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ostaa naisille juomia,ja sitten pettyä,kun he eivätkää ole kiinnostuneita sinusta.Itseäni ainakin ahdistaa baareissa miehet jotka haluaa tarjota minulle juomia.Tulee tunne että jään velkaa,tai olen jotenkin velvollinen jonkinnäköiseen kanssakäymiseen.Nykypäivän nainen osaa ostaa itse juomansa.Jutella ja tutustua voi muutenkin kuin tarjoamalla.

Vierailija
20/138 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n viikkoraha on aika nafti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi