Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko maksaisit max vuokraa tälläisestä yksiöstä Helsingissä?

Vierailija
02.08.2016 |

Paljonko maksaisit MAX vuokraa tälläisestä yksiöstä Helsingissä? Suunnilleen ja kuvitteellisesti, luonnollisesti kukaan ei oikeasti vuokraisi näkemättä asuntoa mutta näiden tietojen pohjalta:

-Hakaniemi (ympyrätalon lähistöllä)
-22 m2
-rauhallinen taloyhtiö
-3/5 kerros, pieni alkuperäinen hissi

-ei kiinteää parvea, mutta huonekorkeuden puolesta parvi mahdollinen
-ei parveketta
-ei tilaa astianpesukoneelle, pyykkikoneliitäntä on
-perus/OK-kuntoinen, putkiremonttia EI tehty muttei myöskään tulossa ainakaan seuraavaan 3 vuoteen
-vesimaksu sis. vuokraan, sähkösopimus erikseen

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

700

Vierailija
2/23 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No..jos pyydät 550, se on vielä inhimillinen opiskelijalle.

600 voit joka tapauksessa pyytää, 700 on sellainen, että opiskelija ei sitä enää maksa, ellei ole joku pappa betalar.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en maksaisi yksiöstä 550 euroa enempää, mutta moni varmasti noilla spekseilöä olisi valmis maksamaan 650-740e

Vierailija
4/23 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en maksaisi yksiöstä 550 euroa enempää, mutta moni varmasti noilla spekseilöä olisi valmis maksamaan 650-740e

Saako jostain keskustaa läheltä yksiön alle 560e? Sellaisen joka ei ole opiskelija-asunto ja neliöitä enemmän kuin 15.

Vierailija
5/23 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako jostain keskustaa läheltä yksiön alle 560e? Sellaisen joka ei ole opiskelija-asunto ja neliöitä enemmän kuin 15.

Mahtaakohan saada edes Keravalta

Vierailija
6/23 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan 156 e/kk vastaavasta asunnosta mummolleni, mutta todennäköisesti tästä saisi noin 700 e/kk.

Vierailija
7/23 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on hyvännäköinen ja taipuisa opiskelijapimu niin voisin vuokrata luonnollista korvausta vastaan.

Vierailija
8/23 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vapailta markkinoilta, mutta jos on joku sukulainen/tuttu, joka vuokraa kämpää eikä ole aivan euron kuvat silmissä, hän saa jo tuosta 550:stä jo itselleen jo ihan mukavan voiton Helsingissäkin. Kysehän nyt on siitä, että vuokrataso on vaan Helsingissä kivunnut tietylle tasolle, eikä sillä ole mitään tekemistä asunnon kulujen kanssa.

Vierailija
9/23 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksan 156 e/kk vastaavasta asunnosta mummolleni, mutta todennäköisesti tästä saisi noin 700 e/kk.

Sulla on käyny tsäkä kun mummollas on tollanen asunto. Helposti joku maksaa 700e ilman suhteita.

Vierailija
10/23 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton sijainnin takia se vuokra varmaan olisi pilvissä.

Vierailija
11/23 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole joku koiran kaverin tuttu, niin ei.

Vierailija
12/23 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse maksaisin max 600-650e. Tiedän et hinta on varmaan 700e mikä on ihan naurettavan kallis, mutta tyhmät maksaa.

Vierailija
13/23 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön, en usko että pystyisin maksamaan enempää kuin 650 €/kk.

Vierailija
14/23 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijaintihan tuossa maksaa. Voisin maksaa 700e, mutten enempää.

Vierailija
15/23 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse maksaisin max 600-650e. Tiedän et hinta on varmaan 700e mikä on ihan naurettavan kallis, mutta tyhmät maksaa.

Tyhmät tai vaihtoehdottomat.

Vierailija
16/23 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se 700e on ihan maksimi, jos (kun) tuo vesi sisältyy. Valitettavasti totuus on että jotkut maksavat varmasti 750-800 euroakin.

Vierailija
17/23 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

800 varmaan maksimi noin pienestä vaikka sijainti on todella hyvä. Älä mee alle 600, jos on hyvässä kunnossa niin varmasti moni haluaa.

Vierailija
18/23 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko maksaisit MAX vuokraa tälläisestä yksiöstä Helsingissä? Suunnilleen ja kuvitteellisesti, luonnollisesti kukaan ei oikeasti vuokraisi näkemättä asuntoa mutta näiden tietojen pohjalta:

-Hakaniemi (ympyrätalon lähistöllä)

-22 m2

-rauhallinen taloyhtiö

-3/5 kerros, pieni alkuperäinen hissi

-ei kiinteää parvea, mutta huonekorkeuden puolesta parvi mahdollinen

-ei parveketta

-ei tilaa astianpesukoneelle, pyykkikoneliitäntä on

-perus/OK-kuntoinen, putkiremonttia EI tehty muttei myöskään tulossa ainakaan seuraavaan 3 vuoteen

-vesimaksu sis. vuokraan, sähkösopimus erikseen

1. En muuttaisi Helsinkiin, vaikka mulle maksettaisiin.

2. En ikinä suostuisi asumaan noin pienessä koirankopissa.

3. En todellakaan haluaisi asua kerrostalossa.

4. Jollei omaa pihaa ole, parveke on must.

5. Rauhallinen taloyhtiö = jos päästän pihauksenkin, naapurit pahastuu?

6. Hakaniemi alueena, kaikkia spugeja yms. pyörii, vaikka jo sellainen keskivertohelsinkiläinen on aika yyyhhhhh... Toki jotkut Kallion hipsterit ei oisi pahin mahdollinen naapurusto.

Kiva kämppä kuitenkin varmasti jollekulle, joka tuolleen haluu asua. Oisko esim. 500-700€/kk?

Vierailija
19/23 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lälläslää. Mä en maksa vastaavasta mitään. Riittää, että harrastan seksiä kerran viikossa omistajan kanssa. Ollaan sovittu, että itse saan valita ajankohdan, eli ei oo tunkemassa kämppään naimaam millon sattuu. Aika hyvä diili!

Vierailija
20/23 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaupungin asunto alle 4 km steissiltä joka täyttää kirkkaasti nuo kriteerit.

Mutta näitähän ei niinkään "saa", moni muukin haluaa tällaisen. Sori ohis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä