Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin tänään kaupassa karmeimmin käyttäytyvän lapsen ikinä

Vierailija
02.08.2016 |

Poika n.6-7v rääkyi ensin karkkihyllyllä ainakin 10 minuuttia " mä haluuu-uu-uuuun" mantraa (kyllä, kuulin sen toiselle puolelle kauppaa) Heittäytyi maahan ja hakkasi lattiaa. Lehtihyllyn kohdalla kinusi jotain sarjakuvaa, isänsä kielsi ja sama reaktio. Sitten rauhoittui ja alkoi selata älypuhelintaan kunnes akku loppui. Alkoi repiä isäänsä vaatteista ja karjui "mennään äkkiäää-ääääää-äääää, haluan puhelimen laruriiiiiiiiiin"

Isä hiljensi pojan ostamalla suklaapatukan kun pakkasi ostoksia. Mitä poika tästä oppi? Huuda tarpeeksi- saat mitä haluat

Kommentit (23)

21/23 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisi olla erityislapsi. Voimia läheisille.

Oon samaa mieltä. Normaalisti kehittynyt 2-3 -vuotias voi vielä tehdä noin, mutta ei enää 6-7 -vuotias. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
22/23 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, ettei ollut esimerkiksi autisti tai kehitysvammainen? Helppo taas ulkopuolisena tuomita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisi olla erityislapsi. Voimia läheisille.

Oon samaa mieltä. Normaalisti kehittynyt 2-3 -vuotias voi vielä tehdä noin, mutta ei enää 6-7 -vuotias. 

Toki voi olla erityislapsi, mutta miten on noin poissuljettua etteikö kyse vain olisi huonosti kasvatetusta mukelosta? Kun pienestä pitäen kasvatetaan epäjohdonmukaisesti tai opetetaan (usein tiedostamatta), että tarpeeksi kauan kiukuttelemalla saa tahtonsa läpi, se näkyy juuri noin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi