Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En pidä tyttöystävääni kauniina. Kumpi parempi, olla rehellinen ja sanoa rumaksi vai olla valheellinen ja sanoa kauniiksi?

Vierailija
01.08.2016 |

En haluaisi pahoittaa hänen mieltään, mutta toisaalta valehtelukin on väärin. Miten te menettelisitte? m19

Kommentit (147)

Vierailija
21/147 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eroaisin ja etsisin uuden naisen, sellaisen jota rakastan.

Niin että rumaa ei voi kukaan rakastaa ja sisin ei ratkaise?

Ihminen,jolle sisin ratkaisee,ja aidosti rakastaa rumaa,ei miti mammapalstalla,kuinka kertoa rakkaalleen miten ruma hän on.

Vierailija
22/147 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ainakaan sano rumaksi, huh huh! Ei rehellisyys tarkoita sitä, että kaikki epäkohdat pitää kaivaa esille. Miksi sinun pitäisi sanoa yhtään mitään? Jos tyttöystäväsi on oikeasti ruma, tietää hän asian itsekin. Jos hän jostain syystä päättää itse kysyä asiaa, vastaa jotain tyyliin "mun silmissä sä oot maailman ihanin".

Jos ap ajautuu umpikujaan ja tyttöystävä kysyy, että pitääkö häntä kauniina, niin mitäs sitten tehdään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/147 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eroaisin ja etsisin uuden naisen, sellaisen jota rakastan.

Niin että rumaa ei voi kukaan rakastaa ja sisin ei ratkaise?

Eikö se sanota että kauneus on katsojan silmässä? Jos ei pidä naista kauniina, niin tuskin rakastaakaan. Voihan se olla että joku on niin ruma, ettei kukaan rakasta. Tough luck.

Vierailija
24/147 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, palstalle eksyy rehellisyyteen pyrkivä nuori mies ja mitä tekevätkään palstamammat? Kehottavat tekemään kaiken mahdollisen muun kuin olemaan rehellinen naiselle. Olette kyllä epärehelliset huijarit ja petturimiehenne ansainneet! Turha enää ulista aiheesta yhtään mitään.

Vierailija
25/147 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä tyttöystäväsi miettii miten olla loukkaamatta sinua, kun tulee puheeksi sinun ulkonäkösi?

Pariskunnat ovat usein samaa maata - jos ymmärrät mitä tarkoitan.

Typerä provo, sanoisin.

Vierailija
26/147 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. Tyttöystäväsi huomaa kuitenkin ennemmin tai myöhemmin kuinka ruma olet sisältä ja eroatte.

Vierailija
27/147 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, palstalle eksyy rehellisyyteen pyrkivä nuori mies ja mitä tekevätkään palstamammat? Kehottavat tekemään kaiken mahdollisen muun kuin olemaan rehellinen naiselle. Olette kyllä epärehelliset huijarit ja petturimiehenne ansainneet! Turha enää ulista aiheesta yhtään mitään.

Rumasti puhuminen ei ole rehellisyyttä vaan väkivaltaa. Ehkä vain kauniimmassa paketissa ja siksi vielä rumempaa.

Vierailija
28/147 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaa vaan kuinka moni nainen joutuu pohtimaan kuinka vastata korrektisti, kun mies kysyy onko hänen peniksensä riittävän iso.

Vittu näitä trolleja. Illasta toiseen samat naisvihajutut.

Vierailija
29/147 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi pahoittaa hänen mieltään, mutta toisaalta valehtelukin on väärin. Miten te menettelisitte? m19

Hankkisin sellaisen kumppanin,joka on minun silmissäni kaunis.Yleensä jos jostain tykkää,se tyyppi alkaa myös näyttää paremmalta kuin todellisuudessa.Ilmeisesti ap:n tunteet tyttöystävää kohtaan eivät ole kovin voimakkaat,kun pitää tuollaisia pohtia,siispä ei muuta kuin vaihtoon!

Ei ihastumisen/rakastumisen mukanaan tuomissa tuntemuksissa ole kyse kuin aivokemian häiriöistä. Aivan samoja ilmiöitä kuin vaikka päihteitä käytettäessä. Et kai tee kaikkea älytöntä mitä humalassakaan saat päähäsi. Jos naisetkin tämän asian paremmin tiedostaisivat, niin välttyisivät paremmin auervaaroilta jne. Kumppanin rumuuden voi kyllä tiedostaa rakastuneenakin. Ja toisaalta jos ihmistä rakastaa vaikka rumana pitääkin, niin mikäs siinä.

Vierailija
30/147 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvetin järkeä olla yhdessä sellaisen ihmisen kanssa jota ei pidä kauniina? Miten sellaisen ihmisen kanssa kykenee esimerkiksi minkäänlaiseen seksuaaliseen kanssakäymiseen? En tajua näitä urputtajia, miksi valittaa jostakin sellaisesta valinnasta jonka on itse tehnyt? Elä sen asian kanssa ja anna olla tai eroa.

Vierailija
31/147 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei pidä mua kauniina. Ei ole koskaan pitänyt.

Mulla meni varmaan vuosi hirveässä kriisissä, kun tajusin tuon.

Mutta sitten tajusin, että mies on mun kanssa sen takia, koska haluaa olla, ei mun ulkonäön ja se on itse asiassa todella helpottava tunne, ei ole ulkonäköpaineita.

Ja oon mä miehen mielestä siis viehättävä, hyvännäköinen.. Mulla on kauniit silmät, ihana suu, söpöt korvat.. Mutta kaunis mä en ole. Kaikki ei vaan ole vaikka miten päin asiaa kääntäisi.

Vierailija
32/147 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitas oma kuvas tänne niin arvostellaan :)

Vierailija
33/147 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko "ongelma" on niin typerä,että ei siihen voi parempia neuvoja antaa.

Jos tyttö on niin ruma,että ap joutuu tekemään tällaisen avauksen,ap:n ei pitäisi ylipäätään olla tytön kanssa,vaan jonkun sellaisen,jota hän itse pitää kauniina,joten ei tarvitse miettiä mitä sanoa tai jättää sanomatta.Tuskin se ruma tyttö pitää ap:ta väkisin kanssaan parisuhteessa,ap on ihan itse päättänyt alkaa seurustelemaan tytön kanssa,joka ei vastaa hänen kauneuskäsitystään,miten tilanne muuttuisi paremmaksi jos ap kertoisi tyttöystävälleen,että tämä on hänestä ruma?

Vierailija
34/147 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvetin järkeä olla yhdessä sellaisen ihmisen kanssa jota ei pidä kauniina? Miten sellaisen ihmisen kanssa kykenee esimerkiksi minkäänlaiseen seksuaaliseen kanssakäymiseen? En tajua näitä urputtajia, miksi valittaa jostakin sellaisesta valinnasta jonka on itse tehnyt? Elä sen asian kanssa ja anna olla tai eroa.

Kerro meille miehille miten saada nainen jota voisi pitää kauniina, ei miehet huvin vuoksi ota rumia tai lihavia naisia vaan he on niitä joita on mahdollista saada. Yksin ei ole kiva olla koko elämää.

Vierailija
35/147 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sen näkee kun miehet tyytyy....hahaha hyvä homma.

Vierailija
36/147 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hankkisin sellaisen kumppanin,joka on minun silmissäni kaunis.Yleensä jos jostain tykkää,se tyyppi alkaa myös näyttää paremmalta kuin todellisuudessa.Ilmeisesti ap:n tunteet tyttöystävää kohtaan eivät ole kovin voimakkaat,kun pitää tuollaisia pohtia,siispä ei muuta kuin vaihtoon!

Ei ihastumisen/rakastumisen mukanaan tuomissa tuntemuksissa ole kyse kuin aivokemian häiriöistä. Aivan samoja ilmiöitä kuin vaikka päihteitä käytettäessä. Et kai tee kaikkea älytöntä mitä humalassakaan saat päähäsi. Jos naisetkin tämän asian paremmin tiedostaisivat, niin välttyisivät paremmin auervaaroilta jne. Kumppanin rumuuden voi kyllä tiedostaa rakastuneenakin. Ja toisaalta jos ihmistä rakastaa vaikka rumana pitääkin, niin mikäs siinä.

En puhunut mitään ihastumisesta tai rakastumisesta.Kun tutustuu toiseen ihmiseen ja alkaa välittää siitä ihmisestä sen kliseisen "sisäisen kauneuden" takia,se ihminen myös näyttää paremmalta kuin jos ei tunne tai jos ihminen on täysi mulkero.Jos taas joutuu märehtimään kuinka ruma kumppani on,on parempi erota ja etsiä sellainen kumppani,joka miellyttää omaa silmää.

Joku ruikutti aikaisemmin,että "tavismiehet" joutuvat tyytymään rumaan/lihavaan tai olemaan yksin.Ihme ongelma,tietysti yksinolo on parempi kuin olla suhteessa niin vastenmielisen kumppanin kanssa,että täytyy oikein märehtiä kuinka kertoa kumppanille tämän vastenmielisyydestä.Mitä iloa sellaisesta suhteesta on?!

Vierailija
37/147 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

uo

Vierailija
38/147 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules nyt, ruman ja kauniin välisdä on vaikka kuinka paljon vivahteita. Keskity hyvin ouoliin rai olet kohta entinen poikaystävä.

Vierailija
39/147 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä olet hänen kanssaan? Ei tietenkään kumppaniaan tarvitse pitää maailman kauneimpana tai komeimpana, mutta kyllä nyt suht viehättävänä kuitenkin. Eroa ja anna naisesi etsiä joku, joka näkee hänet kauniina. Löydät sinäkin varmaan jonkun enemmän ihannettasi vastaavan eikä tarvitse enää täällä valittaa.

Vierailija
40/147 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Better say nothing I think.