Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En pidä tyttöystävääni kauniina. Kumpi parempi, olla rehellinen ja sanoa rumaksi vai olla valheellinen ja sanoa kauniiksi?

Vierailija
01.08.2016 |

En haluaisi pahoittaa hänen mieltään, mutta toisaalta valehtelukin on väärin. Miten te menettelisitte? m19

Kommentit (147)

Vierailija
81/147 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvaa vaan kuinka moni nainen joutuu pohtimaan kuinka vastata korrektisti, kun mies kysyy onko hänen peniksensä riittävän iso.

Vittu näitä trolleja. Illasta toiseen samat naisvihajutut.

Olin kerran miehen kanssa, joka oli tosi surkea sängyssä. Jälkeenpäin hän kysyi kalunsa koosta ja taidostaan. En ole ilkeä, joten sanoin hänelle, että hän oli hyvä ja kalu on keskiverto. Totuus siis oli että surkea ja keskimääräistä pienempi. Mies sanoi, että samaa hänelle sanoivat kaikki naisensa. Minulla oli suuria vaikeuksia olla repeämättä täysin.

Vierailija
82/147 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin eilen miehelleni tästä ketjusta. Hän kysyi eikö enää saa sanoa minua kauniiksi. Vastasin, että vain jos hän on rehellinen. Siihen mieheni tokaisi, että no sitten pitää lopettaa sellaiset puheet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/147 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisessä nettideittikulttuurissa jossa miehet tuskailee saadakseen ketä tahansa naista niin ei tarvitse olla nero päätelläkseen että 99% miehistä päätyy sieltä yhteen ruman naisen kanssa.

Vierailija
84/147 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehu häntä kauniiksi.

Mun mies on haukkunut mua rumaksi ja olen alkanut tuntea itseni rumaksi. Kun kerroin asiasta, niin paras mitä mies pystyi vastavakuutteluksi sanomaan oli, että mulla on kaunis suu. Se tuntui vain lisäloukkaukselta, että muu on sitten kaikki rumaa ilmeisesti paitsi suu.

Vierailija
85/147 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerroin eilen miehelleni tästä ketjusta. Hän kysyi eikö enää saa sanoa minua kauniiksi. Vastasin, että vain jos hän on rehellinen. Siihen mieheni tokaisi, että no sitten pitää lopettaa sellaiset puheet.

Jos teillä ei ole lapsia niin juokse ja lujaa. Löydät taatusti paremman kuin tuollaisen lyttäävän mulk*un. Mistä näitä pis*sipäitä oikein sikiää? :O

Vierailija
86/147 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä valehtele. Kehu niitä asioita, mistä hänessä pidät/pidät kauniina.

Jos hän on mielestäsi kokonaisvaltaisen ruma kaikilta osin, eroa.

Vierailija
87/147 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehu häntä kauniiksi.

Mun mies on haukkunut mua rumaksi ja olen alkanut tuntea itseni rumaksi. Kun kerroin asiasta, niin paras mitä mies pystyi vastavakuutteluksi sanomaan oli, että mulla on kaunis suu. Se tuntui vain lisäloukkaukselta, että muu on sitten kaikki rumaa ilmeisesti paitsi suu.

Ja olet hänen kanssaan, koska...?

Vierailija
88/147 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten eräs  jo ilmaisi asian, voi käyttää termiä viehättävä. Lisäksi voi ilmaista asian muillakin termeillä:  kivan näköinen, elegantti, lady-like, söpö, suloinen,  valokuvauksellinen, huoliteltu,  persoonallinen jne. Sanana kaunis on jotenkin niin kiiltokuvamainen, että se ei kuulosta monenkaan korvaan edes mukavalta.  Voi myös kehua erikseen silmiä, tukkaa, suuta, ryhtiä tms. Tai luonnetta: aikaansaava, huomioiva, nokkela, avoin, tarkka, huomaavainen jne.

Vierailija
89/147 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lle, muista, että suoruus ja rehellisyys on eri asia kuin tahdittomuus. Tahditon ihminen haluaa loukata toista, mutta suora haluaa asettuu toisen puolelle ja on rehellinen , koska haluaa tukea ja auttaa häntä. Joka tapauksessa aina on kysessä subjektiivinen mielipiteemme.

Vierailija
90/147 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ap:lle comprehensive guide, ole hyvä:

Jos olet normaali päästäsi etkä halua olla ruman tyttöystäväsi kanssa, kerro hänelle että tää ei toimi ja kerro joku neutraali ja ei-loukkaamaan pyrkivä syy.

Jos olet pipipää etkä halua olla ruman tyttöystäväsi kanssa, kerro hänelle että tää ei toimi ja mikään puhe tuskin estää sua yrittämästä loukata tyttöystävääsi mahdollisimman rumasti. Ainoana hyvänä puolena se että jatkossa tyttöystäväsi todennäköisesti pyrkii varomaan kaltaisiasi janttereita ja siitä on hänen loppuelämälleen pelkkää plussaa.

Jos olet normaali päästäsi ja haluat edelleen olla tyttiksesi kanssa, voit vapaasti käyttää seuraavia lauseita tai jotain vastaavia: Ai kaunis verrattuna keneen, beibi sä olet nainen mun makuun, anna pusu! No harva meistä kaunis on, mutta sulla on kyllä kylän mehevin perse! Tuus nyt tänne niin ihailen sitä oikein lähietäisyydeltä.

Jos olet jotenkin outo mutta haluat edelleen olla tyttiksesi kanssa, sano hänelle että hän on ruma ja ihmettele sitten miksi teillä menee niin huonosti eikä seksikään oikein suju.

Jos olet pahasti viallinen, ei ole mitään mikä estäisi sua haukkumasta tyttöystävääsi rumaksi ja kaikilla mahdollisilla muilla tavoilla omien epävarmuuksiesi takia ja olet salaa tyytyväinen siihen että kaikki suhteessanne on päin helvettiä koska normaali ihmissuhde on sulle tuntematon käsite.

Vierailija
91/147 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos teillä ei ole lapsia niin juokse ja lujaa. Löydät taatusti paremman kuin tuollaisen lyttäävän mulk*un. Mistä näitä pis*sipäitä oikein sikiää? :O

Meillä on 3 lasta ja on totta, että kasvoiltani, kropaltani ja muutenkin olen ihan tavallinen tai jopa epämiellyttävä. En löytäisi uutta miestä. Kaipaan toista ihmistä, kosketusta ja hellyyttä ja toisaalta lapset isäänsä. En jaksaisi vielä yksin hoitaa heitä.

Vierailija
92/147 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehu häntä kauniiksi.

...bimsaa saa. Näin se useimmiten nuorilla miehillä on.

Vierailija
93/147 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää sanoa mitään? Jos et halua valehdella, niin kehu jotain sellaista asiaa, jonka takia koet hänen olevan ihana/kaunis.

Tai siis luulisi, että hänessä on jotain sellaista, miksi pidät hänestä ja olet yhdessä hänen kanssaan?

En minäkään odota, että mieheni kehuisi minua maailman kauneimmaksi, löisin varmaan, jos kehuisi. Mutta kyllä hän silti kehuu ja imartelee minua välillä, esim. silmiä, naurua ja mistä nyt tykkääkin.

Vierailija
94/147 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eroaisin ja etsisin uuden naisen, sellaisen jota rakastan.

Niin että rumaa ei voi kukaan rakastaa ja sisin ei ratkaise?

Ihminen,jolle sisin ratkaisee,ja aidosti rakastaa rumaa,ei miti mammapalstalla,kuinka kertoa rakkaalleen miten ruma hän on.

Aidosti rakastava siis valehtelee päin naamaa kun nainen kysyy kauneudestaan?

Jos sattuu seurustelemaan noin tyhmiä kyselevän ihmisen kanssa,kyllä,valkoinen valhe on joskus paikallaan.En kyllä ymmärrä,miksi kumppanilta pitäisi kysy "Olenko mielestäsi kaunis?" Yleensä sitä on yhdessä omaa silmää miellyttävän ihmisen kanssa.Siis normaalit ihmiset,toki on sellaisiakin,joille kelpaa kuka vain,kunhan ei tarvitse olla yksin.

Vierailija
95/147 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehu häntä kauniiksi.

...bimsaa saa. Näin se useimmiten nuorilla miehillä on.

Niin,mies saa "bimsaa" siltä "rumalta" naiselta,kysymys taisikin olla mitä nainen saa suhteesta,siis muuta kuin seksiä.Johon jo vastasikin,että on yhteisiä lapsia ja ihmisen kaipuu.Surullista silti,että joku joutuu elämään niin epäkunnioittavassa suhteessa kuin ensin lainattu ja ap:n tyttöystävä.

Vierailija
96/147 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eroaisin ja etsisin uuden naisen, sellaisen jota rakastan.

Niin että rumaa ei voi kukaan rakastaa ja sisin ei ratkaise?

Ihminen,jolle sisin ratkaisee,ja aidosti rakastaa rumaa,ei miti mammapalstalla,kuinka kertoa rakkaalleen miten ruma hän on.

Aidosti rakastava siis valehtelee päin naamaa kun nainen kysyy kauneudestaan?

Ei kun aidosti rakastava sanoo että olet ruma. Senhän sä halusit kuulla. Ei sano että sulla on nätit silmät tä harvinaisen kauniit kädet, kyllä joka ihmisestä joku positiivinen piirre löytyy. Mut ei. Pitää päästä sanomaan että olet kuule mielestäni ruma. Mee nyt sanomaan tuo naiselles, nainen voittaa kun se rupee etsimään itselleen normaalia miestä.

Jos nainen kysyy kauneudesta niin kehunko persettä tai käsiä? Hei haloo. Jos kerran naama ei ole erityisen kaunis niin mitä vittua sanon? Ilmeisesti valehtelen joka on ihan OK naisille.

Aika hurjaa olla suhteessa ihmisen kanssa, jota katsoessa tuntee vain inhon väreitä. Hurjaa ajatella,että kun puhun kumppanilleni kasvotusten niin mihin vain katseeni kohdistan niin ällöttää. Rumaa vain joka puolella kasvoja. Mikään kohta ei miellytä. Aika ihana suhde. Pannakin pitää varmaan takaapäin ettei oksu tule.

Miten rumanaamaiset tai edes ei-erityisen kauniit seurustelevat? Pakonomaisesti kyselevät pärstänsä kelpaavuutta ja toinen osapuoli valehtelee minkä ehtii?

Voi hyvää päivää! Mikä fiksaatio täällä on johonkin typerään ennakolliseen ruma-kaunis-jaotteluun? Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää että noikin on muuttuvia kategorioita. Ja että jos jostain oikeasti välittää niin eihän se sen naama voi olla silloin vastenmielinen. Ei sellaista ole kuin kategorisesti kaikissa tapauksissa ruma naama. Jopa kaikenlaisia arpia ja palovammojakin voi nähdä kauniina jos niihin liittyy tunnetta. Jos oikeasti ap:ta ällöttää naisenaa naama niin sitä ällöttää koko nainen ja sairashan sellainen suhde on.

Juuri näin.Mitä ihmeen masokisteja nämä ovat,jotka seurustelevat ihmisen kanssa,johon eivät tunne vetoa/jota eivät pidä viehättävänä? Luulisi,että maailman miljardien ihmisten joukosta löytyy sellaisiakin,joiden kanssa vetovoima on molemmin puolista,ei tarvitse väkisin kituuttaa "ruma" tai muuten vääränlaisen kumppanin kanssa.

Vierailija
97/147 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihii.

Vierailija
98/147 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan seurustelisi henkilön kanssa jonka ulkonäkö ei miellytä?

Vierailija
99/147 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika sitten oot sen kanssa? Tota ikää kun ollaan ulkonäön perusteella jonkun kanssa ja mietitään onks se hyvännäköinen omasta ja kaverien puolesta. Vanhempana mietit sen luonnetta enemmän. Ääliö.

Vierailija
100/147 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mika sitten oot sen kanssa? Tota ikää kun ollaan ulkonäön perusteella jonkun kanssa ja mietitään onks se hyvännäköinen omasta ja kaverien puolesta. Vanhempana mietit sen luonnetta enemmän. Ääliö.

Miksi erottelet tällaiset asiat ihmisessä erilleen?