Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En pidä tyttöystävääni kauniina. Kumpi parempi, olla rehellinen ja sanoa rumaksi vai olla valheellinen ja sanoa kauniiksi?

Vierailija
01.08.2016 |

En haluaisi pahoittaa hänen mieltään, mutta toisaalta valehtelukin on väärin. Miten te menettelisitte? m19

Kommentit (147)

Vierailija
41/147 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava ketju!

Täällä saa alati lukea ketjuja joissa mammat valittaa siitä kuinka turhamaisia miehet ovat kun haluavat suhteeseen kauniin naisen kanssa, ja nyt kun joku mies on mennyt ja valinnut kumppaninsa muiden kuin pinnallisten syiden takia täällä päivitellään kuinka typerä mies on kun otti omaan silmäänsä ruman naisen.

Vierailija
42/147 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena kolme vuotta suhteessa ruman naisen kanssa. Syy oli se, etten saanut ketään parempaa ja toisaalta tällä naisella oli paljon perittyä rahaa, josta minäkin pääsin nauttimaan, sekä täydellinen herkkuperse (panin häntä lähes aina takaapäin). Eihän se suhde kokonaisuutena mikään onnellinen kokemus ollut, mutta elämä ei ole muutenkaan aina juhlaa.

m34

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/147 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on juuri se realistinen skenario jokaiselle tavismiehelle. Otetaan se kuka saadaan tai ollaan yksin, yleensä se mikä saadaan on ruma tai lihava tai molemmat. Rakkaus hah.

Eikö ole parempi olla yksin kuin vain jonkun kanssa jonka sattuu saamaan? Ja sitten naisia väitetään läheisriippuvaisiksi huh... En ikinä olisi miehen kanssa vain siksi että olisi joku. Mieluummin yksin.

Vierailija
44/147 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehen tarvi pitää naista kauniina, mutta ei todellakaan rumanakaan. 

Mulle ei ole mies koskaan sanonut että olen kaunis, enkä todellakaan olekaan, kuten ei ole 98% naisista muutenkaan,  pieni osa on rumia, ja pieni osa kauniita, muut on vaan tavallisia. Loukkaantuisin kyllä pahasti jos mies sanoisi minua rumaksi, koska en ole mikään maailman rumin ihminen.

Aikoinaan mies sanoi minua komeaksi naiseksi, ja ihmetteli kun suutuin, hänen mielestään se tarkoitti samaa kuin kaunis, ei vaan saanut sanottua että kaunis kun ei ole mikään lirkuttelija. Ei mies pidä itseään komeana, vaan rumana miehenä, no minä en ole koskaan tietenkään häntä sanonut komeaksi tai rumaksi, vaan sanon totuuden, eli sen että minulle hän on paras mies ja minä häntä rakastan, hän on raamikas mies, ei kiiltokuvapoika, ja juuri sellaisista minä tykkään.

Vierailija
45/147 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtava ketju!

Täällä saa alati lukea ketjuja joissa mammat valittaa siitä kuinka turhamaisia miehet ovat kun haluavat suhteeseen kauniin naisen kanssa, ja nyt kun joku mies on mennyt ja valinnut kumppaninsa muiden kuin pinnallisten syiden takia täällä päivitellään kuinka typerä mies on kun otti omaan silmäänsä ruman naisen.

Jos ottaa kumppanin "muiden kuin pinnallisten syiden takia",silloin ei kiinnitä huomiota kumppanin ulkonäköön.AP:lle tyttöystävä rumuus on ongelma.Jos ap olisi aidosti ottanut tyttöystävän oikeista syistä,hänen ei tarvitsisi miettiä miten puhua tytölle,hän kehuisi niitä ominaisuuksia,joista pitää.

Ap siis on pinnallinen,mutta ilmeisesti ajattelee samoin kuin muutama muu urpo tässä ketjussa,että "pakko tyytyä rumaan kun ei saa kaunista".Ehdottomasti on parempi olla vaikka yksin loppuelämä,kuin seurustella väkisin vastenmielisen ihmisen kanssa.

Vierailija
46/147 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkia ajatuksiaan tarvitse ääneen sanoa.Pitänet häntä kuitenkin viehättävänä?Haluttavana?Ilmaise niitä tuntemuksia tuon kauneusjutun sijasta.Suoraan kysymykseen vastaisin rehellisesti.

Vierailija
47/147 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No just. Parempi ku et kommentoi ulkonököä mitenkään. Tai sit eroa ja kasva aikuiseks.

Aikuisena kaikki naiset on kauniita? Vaiksi pitikään kasvaa aikuiseksi?

Vierailija
48/147 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse rakastan naistani yli kaiken, mutta ei hän herranjestas mikään kaunis ole, ja kyllä hän sen 5-kymppisenä aikuisena itsekin tietää. Kutsun kyllä kauniiksi ja söpöksi, koska, no miksei. Onhan hän ainakin sisäisesti kaunis. Hänen näkemisensä aiheuttaa minussa väristyksiä vielä vuosienkin jälkeen, ihan siksi, että on niin ihana.

Vierailija
49/147 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumana tyttönä ei kyllä olisi tullut mieleenkään kysyä olenko miehen mielestä kaunis. Jos nainen kysyy tuollaisia kyseessä ei voi olla mikään oikeasti ruma vaan tavis tai nätti tyttö. Vaikka typerä naisvihaprovohan tämä taas on. Helvetin lapsellisia "miehiä" nämä täällä roikkujat. Hyvänä puolena se että joka vihaviesti vie kauemmas parisuhteesta niin ettei kukaan nainen ikinä harhaudu ottamaan tuollaista jätöstä riesakseen.

Vierailija
50/147 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtava ketju!

Jos ottaa kumppanin "muiden kuin pinnallisten syiden takia",silloin ei kiinnitä huomiota kumppanin ulkonäköön.AP:lle tyttöystävä rumuus on ongelma.Jos ap olisi aidosti ottanut tyttöystävän oikeista syistä,hänen ei tarvitsisi miettiä miten puhua tytölle,hän kehuisi niitä ominaisuuksia,joista pitää.

Ap siis on pinnallinen,mutta ilmeisesti ajattelee samoin kuin muutama muu urpo tässä ketjussa,että "pakko tyytyä rumaan kun ei saa kaunista".Ehdottomasti on parempi olla vaikka yksin loppuelämä,kuin seurustella väkisin vastenmielisen ihmisen kanssa.

Näin on.

Naisten kannattaa olla tarkkoina miesten kanssa. Miehille jo seksin saaminen on niin tärkeää, että he voivat olla yhdessä sellaisen naisen kanssa, josta eivät oikeastaan ollenkaan välitä. Monilla miehillä ei ole malttia odottaa sitä naista, joka tuntuisi oikealta. 

Vierailija
51/147 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kehun miestäni usein komeaksi/seksikkäksi mutta mieheni ei ole koskaan 11v aikana sanonut minua kauniiksi. Ei halua varmaan valehdella joten ihan ok näin. Eli älä ap sano mitään.

Vierailija
52/147 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse rakastan naistani yli kaiken, mutta ei hän herranjestas mikään kaunis ole, ja kyllä hän sen 5-kymppisenä aikuisena itsekin tietää. Kutsun kyllä kauniiksi ja söpöksi, koska, no miksei. Onhan hän ainakin sisäisesti kaunis. Hänen näkemisensä aiheuttaa minussa väristyksiä vielä vuosienkin jälkeen, ihan siksi, että on niin ihana.

Tässä huokuu todellinen välittäminen. Ja kyllä luonne on kaikkein tärkeintä ihmisessä. Jos on persoonaltaan kaunis, niin voi todella kutsua kauniiksi. 

Vierailija
53/147 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit samantien hyvästellä parisuhteesi jos menet rumaksi sanomaan. 

Vierailija
54/147 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valehtelu on väärin vain jos sillä aiheuttaa harmia muille. Totuuden kertominen on väärin, jos sitä käytetään panemaan jonkun viattoman ihmisen itsetunto tai elämä paskaksi.

Eli on OK pettää jos vain salaa homman? Eihän tietämätön pano naiselle mitään pahaa tee.

Vierailija
55/147 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyykö ylläoleva uuvatti näkemään mitään eroa pettämisen ja ulkonäköön liittyvän pienen valkoisen valheen välillä? Ettei mene toista rumaksi töksäyttämään. Ei helvetti näille tyypeille pitäisi järjestää jotain kursseja että pärjäisivät maailmassa eikä tarvisi täällä ulista.

Vierailija
56/147 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No just. Parempi ku et kommentoi ulkonököä mitenkään. Tai sit eroa ja kasva aikuiseks.

Aikuisena kaikki naiset on kauniita? Vaiksi pitikään kasvaa aikuiseksi?

Aikuisena ymmärtää, että ihmiset eivät ole kategorisesti kauniita tai rumia. Ja aikuisena ymmärtää arvostaa läheisiään ja näkee heidät muinakin kuin muun maailman luomina ulkonäköodotuksina. Pitää kauniina vaikkapa silmän viereistä ryppyä, koska se näkyy ainoastaan nauraessa ja ylipäätään pitää sitä rakkaintaan viehättävänä koska se on rakas.

Vierailija
57/147 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eroaisin ja etsisin uuden naisen, sellaisen jota rakastan.

Niin että rumaa ei voi kukaan rakastaa ja sisin ei ratkaise?

Ihminen,jolle sisin ratkaisee,ja aidosti rakastaa rumaa,ei miti mammapalstalla,kuinka kertoa rakkaalleen miten ruma hän on.

Aidosti rakastava siis valehtelee päin naamaa kun nainen kysyy kauneudestaan?

Vierailija
58/147 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruman muijan kanssa yhdessä. Luuseri :D

Vierailija
59/147 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi AP ylipäätään ajautui suhteeseen "ruman" naisen kanssa? Olisiko pitänyt kiinnittää silloin suhteen alussa ulkonäköön enemmän huomiota, jos onni on siitä kiinni?

Vierailija
60/147 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eroaisin ja etsisin uuden naisen, sellaisen jota rakastan.

Niin että rumaa ei voi kukaan rakastaa ja sisin ei ratkaise?

Ihminen,jolle sisin ratkaisee,ja aidosti rakastaa rumaa,ei miti mammapalstalla,kuinka kertoa rakkaalleen miten ruma hän on.

Aidosti rakastava siis valehtelee päin naamaa kun nainen kysyy kauneudestaan?

Ei kun aidosti rakastava sanoo että olet ruma. Senhän sä halusit kuulla. Ei sano että sulla on nätit silmät tä harvinaisen kauniit kädet, kyllä joka ihmisestä joku positiivinen piirre löytyy. Mut ei. Pitää päästä sanomaan että olet kuule mielestäni ruma. Mee nyt sanomaan tuo naiselles, nainen voittaa kun se rupee etsimään itselleen normaalia miestä.