Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En pidä tyttöystävääni kauniina. Kumpi parempi, olla rehellinen ja sanoa rumaksi vai olla valheellinen ja sanoa kauniiksi?

Vierailija
01.08.2016 |

En haluaisi pahoittaa hänen mieltään, mutta toisaalta valehtelukin on väärin. Miten te menettelisitte? m19

Kommentit (147)

Vierailija
141/147 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen kauneus tulee myös muusta kuin fyysisistä ominaisuuksista. Olen pitkän elämän aikana sen todennut monet kerrat. Kun ihminen on ensin sinut oman itsensä kanssa ja on luonteeltaan valoisa, joka levittää ympärilleen  yönteisyyden ilmapiiriä niin viihdyt sellaisen ihmisen seurassa. Vuoskymmeniä sitten työssä sain oppia kun yksi erikoislääkäri tämän totesi eräästä hoitajasta. Ko hoitaja työkaveri ei ollut kasvoiltaan kaunis, mutta hän oli kaunis sisäisesti. Olen siitä lähtien ymmärtänyt kauneuskäsitteen oikein.

Vierailija
142/147 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisen kauneus tulee myös muusta kuin fyysisistä ominaisuuksista. Olen pitkän elämän aikana sen todennut monet kerrat. Kun ihminen on ensin sinut oman itsensä kanssa ja on luonteeltaan valoisa, joka levittää ympärilleen  yönteisyyden ilmapiiriä niin viihdyt sellaisen ihmisen seurassa. Vuoskymmeniä sitten työssä sain oppia kun yksi erikoislääkäri tämän totesi eräästä hoitajasta. Ko hoitaja työkaveri ei ollut kasvoiltaan kaunis, mutta hän oli kaunis sisäisesti. Olen siitä lähtien ymmärtänyt kauneuskäsitteen oikein.

Totta ja hyvä muistutus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/147 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin se on. Ei se pinnallinen kasvojen kauneus kerro syvempää.

Vierailija
144/147 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että on persoonallisen näköinen ja tykkäät siitä. Jos hänen ulkonäkönsä ei kuitenkaan mielytä sinua ja on kenties jopa ongelma, niin onko oikein edes jatkaa suhdetta, sillä kukaan tyttö ei halua ainakaan olla pakkorako paremman puutteessa. Jos lopetat suhteen tyttöystävän ulkonäön takia älä vaan sano sitä syyksi vaan keksi vaikka joku ei loukkaava hätävalhe.

Vierailija
145/147 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

TämäKIN ongelma lienee jo ratkennut.

Vierailija
146/147 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lopettaa edes päässään jauhaminen aiheesta ja jatkaa elämää tyttöystävän kanssa tai ilman.

Vierailija
147/147 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eroaisin ja etsisin uuden naisen, sellaisen jota rakastan.

Mitä tekemistä tällä on aloituksen kanssa? Ei minunkaan vaimoni mitenkään erityisen kaunis ole mutta rakastan häntä.