Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun ihmeteltiin miksi helsinkiläisnaisten on vaikeaa löytää miestä

Vierailija
01.08.2016 |

Minäpä kerron omista treffailukokemuksistani sinkkuajoiltani. Olen hoikka, korkeasti koulutettu, itsenäisesti toimeentuleva, nätti, sosiaalinen nainen, joka ei ravaa baareissa joka viikonloppu. "Vaatimukseni" miehelle olivat: minua pidempi (edes 2 senttiä), taloudellisesti toimeentuleva, ei päihdeongelmia, huumorintajua sekä itseluottamusta pitäisi löytyä. Kävin ainakin 20 eri miehen kanssa treffeillä ja osaa tapailin jonkun aikaa. Nämä miehet olivat kaikki ikähaarukassa 25-35. Tällaisia tuli vastaan:
- useampi velkaantunut mies, joka lainasi minulta jatkuvasti rahaa (joita en lopulta edes saanut takaisin)
- yksi alkoholiongelmainen
- muutama mies, joilla oli erilaisia seksuaalisia ongelmia, kuten laukeaminen ennen kuin edes ehditään yhdyntään asti
- narsisti, joka haukkui kaikkea minussa ja vaati minua laihduttamaan lisää, vaikka olin jo varsin hoikka
- väkivaltainen tapaus
- useampi katkeroitunut valittaja, jonka mielestä "kaikki naiset ovat perseestä" ja oman elämän ongelmat johtuvat aina muista ihmisistä
- useampi mies, jotka olivat vielä kiinni eksässään ja haikailivat eksänsä perään, eli olin heille laastari
- ainakin 3 miestä, jotka eivät puhuneet juuri mitään, eivät koskaan edes hymyilleet eivätkä todellakaan nauraneet millekään. Käyttivät suurimman osan ajastaan videopelien pelaamiseen ja koneella räpeltelyyn
- ainakin 4 miestä, jotka tapailumme aikana harrastivat seksiä useampien muiden naisten kanssa
- yksi tapaus, jota ei kiinnostanut seurustelu vaan halusi saada lapsen. HETI. Millään muulla ei ollut väliä
- yksi uskovainen, jonka mielestä seksi ja läheisyys olivat saastaisia asioita. Muutenkin sulkeutunut tyyppi
- 2 miestä, jotka halusivat jatkuvasti puhua tunteista ja vaativat minua jo ensimmäisellä tapailuviikolla kertomaan, että rakastan heitä enkä aio "jättää" heitä koskaan. Toinen taisi peräti kosiakin.
- useampi, jotka etsivät vain panopuuta

Että sellaista.

Onneksi tapasin lopulta pk-seudun ulkopuolelta ihanan miehen.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On karu fakta, että kaikille kunnollisille naisille ei riitä kunnollista miestä. Miehissä on ihan tilastollisestikin enemmän esimerkiksi alkoholiongelmaisia, moniongelmaisia ja rikollisia. Ja sitten tietyisti valtaisia joukko niitä, joita sitoutuminen ei edes kiinnosta. Kannattaa etsiä se mies jo parikymppisenä, viimeistään 25-vuotiaana. Muuten jää ikuisesti sinkuksi, kun on vaan jämäpalat enää jäljellä.

Hei alapeukuttaja, seurustelisitko itse naisen kanssa joka olisi nisti ja pikavippikierteessä? Vai oliko se näin, että naisessa ratkaisee vain ulkonäkö ja joku pirih*orakin on siksi ok jos vaan on muuten tarpeeksi laiha ja nätti naamainen?

Vierailija
22/65 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On karu fakta, että kaikille kunnollisille naisille ei riitä kunnollista miestä. Miehissä on ihan tilastollisestikin enemmän esimerkiksi alkoholiongelmaisia, moniongelmaisia ja rikollisia. Ja sitten tietyisti valtaisia joukko niitä, joita sitoutuminen ei edes kiinnosta. Kannattaa etsiä se mies jo parikymppisenä, viimeistään 25-vuotiaana. Muuten jää ikuisesti sinkuksi, kun on vaan jämäpalat enää jäljellä.

Hei alapeukuttaja, seurustelisitko itse naisen kanssa joka olisi nisti ja pikavippikierteessä? Vai oliko se näin, että naisessa ratkaisee vain ulkonäkö ja joku pirih*orakin on siksi ok jos vaan on muuten tarpeeksi laiha ja nätti naamainen?

Nauroin sun herkkänahkaisuudelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä tarvitse ihmetellä vaan asia on niin että suurin osa niistä muiduista on maalta muuttaneita prinsessaharhailijoita. Eivät kelvanneet oman kylän pojat ja nyt vuorostaan eivät kelpaa stadin uroot. Siinä sitä sitten kärvistellään siinä omassa sex and the city -draamassa ja voivotellaan tyttökavereille kun ei stadista löydy kuin outoja miehiä. Niih.

En tiedä yhtään mistä puhut. Eikä asia liity tähän mitenkään. Olen Helsingistä kotoisin, en ole mikään "prinsessaharhailija" vaan aikuinen nainen. Ja hyi helkkari, että vihaan kun joku kirjottaa "niiiiih" tai "juuuh". 

-ap

Vierailija
24/65 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähänkö mä haluaisin muuttaa sun maailmaasi

T. Kunnollinen ja raitis mies, joka ei ole kelvannut kellekään

Vierailija
25/65 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan kuten olen palstalta oppinut niin naisen seksuaalinen markkina-arvo on huipussaan vain muutaman vuoden, joten kannattaa ehdottomasti panna parhaita miehiä 17-29 -vuotiaana. Sen jälkeen kun ei ilmeisesti enää kelpaa ainakaan alfoille. Jos olisin nuori niin en todellakaan tekisi uudestaan sitä virhettä, että pariutuisin parhaan markkina-arvon iässäni.

Vierailija
26/65 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jei, mun aloitus on saanut huomiota. No joo.

Ikäviä kokemuksia sulla AP on ollut ja mun tarkoitus sillä aloituksella ei ollut syyllistää naisia. Ihmettelen vain kun täällä niitä avauksia tosiaan melko usein näkee. Siinä keskustelussa tuli esiin pari seikkaa, joille voi ehkä antaa jotain arvoa.

Naisen suusta: Liikaa tarjontaa ja sitten kukaan ei enää kelpaa kenellekään.

Miehen suusta: Helsingissä on liika "vihervassereita" eli oisko jotain arvomaailman kohtaamis ongelmia.

AP, onnittelut parisuhteesta!

N31, oletko yrittänyt saada miestä muualta päin Suomea, ehkä joku vois sitten muuttaa sinne kun näkis millanen helmi siellä odottaa?

t. sen toisen ketjun aloittaja

Vierailija
27/65 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mutta  kannattaa etsiä puolisoa ns. "tuttujen kautta". Monella on lähipiirissä joku kiva nainen/mies joka etsii elämänkumppania, jos oma tuttavapiri on ns. normaaleja ihmisiä niin eivät he edes ehdota "huonoja" ihmisiä treffeille keskenään (tyyliin 50 kissan kanssa asuva serkkua tai alkoholisoitunutta naapuri jne.)

Toinen tapa on etsiä harrastusten kautta elämänkumppania, esm. erilaisissa järjestöissä on usein puuhaihmisinä niitä joilla on aikaa, moni perheellinen ei oikein ehdi olemaan kunnolla mukana, joten moni aktiivista on usein perheettömiä (no joo, toki eläkeläisiä, työttömiä jne. voi myös mukana, mutta tuo riippuu siitä mikä yhdistys on kyseessä).

Vierailija
28/65 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan yleisesti, että maaseudulta löytää enemmän jalat maassa olevia ja tasapainoisempia tyyppejä. Heitä vaivaa enimmäkseen yksinäisyys -> naisen puute; naisen kuitenkin ilmestyessä ja osoittaessa hiukankin kiinnostusta niin alkavasta alkoholistista voi saada loistavan puolison naisen läsnäolon vaikutuksesta.

Vierailija
29/65 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miehenä et olisi päässyt edes treffeille asti.

Jos oikein ymmärsin niin aloittaja oli käynyt treffeillä nimenomaan miesten kanssa. Eli moni mies pääsi treffeille.

Näin itsekin ajattelin, mutta voihan se olla, että pääsivät treffeille yhden kanssa samassa ajassa kuin ap kävi kymmenillä treffeillä.

Vierailija
30/65 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja lähdin eräänä keväänä kokeilemaan nettitreffailua S24:ssa samalla asenteella kuin sinä nyt. Eli lähestyn sellaisia naisia joita en ehkä tavallisesti lähestyisi, koska eihän pelkän profiilin perusteella vielä tiedä millainen nainen siellä takana on. Kokeilu tosin jäi torsoksi, kun en päässyt kesän aikana kuin yksille treffeille ja tämä nainen oli erittäin masentuneen oloinen ja hän tuntui haluavan parisuhdetta vain että pystyy sanomaan olevansa parisuhteessa. Onneksi olen nykyään suhteessa kunnollisen naisen kanssa ja se nainen löytyi jostain aivan muualta ku treffipalstalta.

Vierailija
31/65 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Vaatimukseni" miehelle olivat: minua pidempi (edes 2 senttiä),

Järjetöntä.

Entä jos tapaat sinua 2 cm 1 mm pitemmän miehen, joka joutuukin pyörätuoliin, eikä se jälkeen enää koskaan pysty seisomaan suorassa ja olemaan sinua pitempi?

Vierailija
32/65 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotaan yleisesti, että maaseudulta löytää enemmän jalat maassa olevia ja tasapainoisempia tyyppejä. Heitä vaivaa enimmäkseen yksinäisyys -> naisen puute; naisen kuitenkin ilmestyessä ja osoittaessa hiukankin kiinnostusta niin alkavasta alkoholistista voi saada loistavan puolison naisen läsnäolon vaikutuksesta.

Niin ja kannattaa muistaa, että suurin osa suomalaisista asuu kaupungeissa tai ainakin suomalaisen määritelmän mukaan. Monelle se Kehä 3 on maaseudun ja kaupungin raja.

Vierailija
33/65 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

alkavasta alkoholistista voi saada loistavan puolison naisen läsnäolon vaikutuksesta.

Naisten tehtävä ei ole pelastaa juoppoja eikä se yleensä onnistukaan. Liikaa on jo nyt niitä naisia, jotka kärsivät tuollaisessa suhteessa.

Jokaisen on ihan itse laitettava korkki kiinni.

Vierailija
34/65 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

alkavasta alkoholistista voi saada loistavan puolison naisen läsnäolon vaikutuksesta.

Naisten tehtävä ei ole pelastaa juoppoja eikä se yleensä onnistukaan. Liikaa on jo nyt niitä naisia, jotka kärsivät tuollaisessa suhteessa.

Alkoholistin ja alkoholistin kyllä erottaa ja rakkaus parantaa monia asioita. Nähty useita tapauksia.

Toki kyynisesti ajatteleva nainen voi edelleenkin olla ihan vapaasti jatkossakin sinkku. Ja yhä enemmän kyyninen.

Vierailija
35/65 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On myöskin aivan liikaa naisia, joille viini maistuu enemmän kuin hyvin.

Vierailija
36/65 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja kannattaa muistaa, että suurin osa suomalaisista asuu kaupungeissa tai ainakin suomalaisen määritelmän mukaan. Monelle se Kehä 3 on maaseudun ja kaupungin raja.

Kehä 1 ennemmin, vaikka senkin sisään mahtuu landea

Vierailija
37/65 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäpä kerron omista treffailukokemuksistani sinkkuajoiltani. Olen hoikka, korkeasti koulutettu, itsenäisesti toimeentuleva, nätti, sosiaalinen nainen, joka ei ravaa baareissa joka viikonloppu. "Vaatimukseni" miehelle olivat: minua pidempi (edes 2 senttiä), taloudellisesti toimeentuleva, ei päihdeongelmia, huumorintajua sekä itseluottamusta pitäisi löytyä. Kävin ainakin 20 eri miehen kanssa treffeillä ja osaa tapailin jonkun aikaa. Nämä miehet olivat kaikki ikähaarukassa 25-35. Tällaisia tuli vastaan:

- useampi velkaantunut mies, joka lainasi minulta jatkuvasti rahaa (joita en lopulta edes saanut takaisin)

- muutama mies, joilla oli erilaisia seksuaalisia ongelmia, kuten laukeaminen ennen kuin edes ehditään yhdyntään asti

- narsisti, joka haukkui kaikkea minussa ja vaati minua laihduttamaan lisää, vaikka olin jo varsin hoikka

- väkivaltainen tapaus

- useampi katkeroitunut valittaja, jonka mielestä "kaikki naiset ovat perseestä" ja oman elämän ongelmat johtuvat aina muista ihmisistä

- useampi mies, jotka olivat vielä kiinni eksässään ja haikailivat eksänsä perään, eli olin heille laastari

- ainakin 3 miestä, jotka eivät puhuneet juuri mitään, eivät koskaan edes hymyilleet eivätkä todellakaan nauraneet millekään. Käyttivät suurimman osan ajastaan videopelien pelaamiseen ja koneella räpeltelyyn

- ainakin 4 miestä, jotka tapailumme aikana harrastivat seksiä useampien muiden naisten kanssa

- yksi tapaus, jota ei kiinnostanut seurustelu vaan halusi saada lapsen. HETI. Millään muulla ei ollut väliä

- yksi uskovainen, jonka mielestä seksi ja läheisyys olivat saastaisia asioita. Muutenkin sulkeutunut tyyppi

- 2 miestä, jotka halusivat jatkuvasti puhua tunteista ja vaativat minua jo ensimmäisellä tapailuviikolla kertomaan, että rakastan heitä enkä aio "jättää" heitä koskaan. Toinen taisi peräti kosiakin.

Että sellaista.

En jaksanut lukea pidemmällä kuin sen, että suhteen ratkaisee kaksi senttiä pituutta. Oot tusinabimbo, jonka horinoita ei tarvi onneksi kuunnella koskaan missään.

Vierailija
38/65 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ette te naisetkaan mitään täydellisiä ole. Herätkää.

Vierailija
39/65 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Itse en katsele hetkeäkään sellaista miestä, jolle alkoholin käyttö on ongelma. Tiedän valitettavan paljon kokonaisia perheitä, jotka ovat hajonneet isän alkoholismin vuoksi. Sitä lasten ja puolison kokemaa kärsimystä ei voi millään mitata.

Vierailija
40/65 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- väkivaltainen tapaus

Että sellaista.

En jaksanut lukea pidemmällä kuin sen, että suhteen ratkaisee kaksi senttiä pituutta. Oot tusinabimbo, jonka horinoita ei tarvi onneksi kuunnella koskaan missään.

Bimpo tai ei, surkeita miehiä nuo kaupunkilaiset jos tuo juttu on totta, onnettomia luusereita.

Noh löysi muualta oikean miehen jolla pää kunnossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi