Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun ihmeteltiin miksi helsinkiläisnaisten on vaikeaa löytää miestä

Vierailija
01.08.2016 |

Minäpä kerron omista treffailukokemuksistani sinkkuajoiltani. Olen hoikka, korkeasti koulutettu, itsenäisesti toimeentuleva, nätti, sosiaalinen nainen, joka ei ravaa baareissa joka viikonloppu. "Vaatimukseni" miehelle olivat: minua pidempi (edes 2 senttiä), taloudellisesti toimeentuleva, ei päihdeongelmia, huumorintajua sekä itseluottamusta pitäisi löytyä. Kävin ainakin 20 eri miehen kanssa treffeillä ja osaa tapailin jonkun aikaa. Nämä miehet olivat kaikki ikähaarukassa 25-35. Tällaisia tuli vastaan:
- useampi velkaantunut mies, joka lainasi minulta jatkuvasti rahaa (joita en lopulta edes saanut takaisin)
- yksi alkoholiongelmainen
- muutama mies, joilla oli erilaisia seksuaalisia ongelmia, kuten laukeaminen ennen kuin edes ehditään yhdyntään asti
- narsisti, joka haukkui kaikkea minussa ja vaati minua laihduttamaan lisää, vaikka olin jo varsin hoikka
- väkivaltainen tapaus
- useampi katkeroitunut valittaja, jonka mielestä "kaikki naiset ovat perseestä" ja oman elämän ongelmat johtuvat aina muista ihmisistä
- useampi mies, jotka olivat vielä kiinni eksässään ja haikailivat eksänsä perään, eli olin heille laastari
- ainakin 3 miestä, jotka eivät puhuneet juuri mitään, eivät koskaan edes hymyilleet eivätkä todellakaan nauraneet millekään. Käyttivät suurimman osan ajastaan videopelien pelaamiseen ja koneella räpeltelyyn
- ainakin 4 miestä, jotka tapailumme aikana harrastivat seksiä useampien muiden naisten kanssa
- yksi tapaus, jota ei kiinnostanut seurustelu vaan halusi saada lapsen. HETI. Millään muulla ei ollut väliä
- yksi uskovainen, jonka mielestä seksi ja läheisyys olivat saastaisia asioita. Muutenkin sulkeutunut tyyppi
- 2 miestä, jotka halusivat jatkuvasti puhua tunteista ja vaativat minua jo ensimmäisellä tapailuviikolla kertomaan, että rakastan heitä enkä aio "jättää" heitä koskaan. Toinen taisi peräti kosiakin.
- useampi, jotka etsivät vain panopuuta

Että sellaista.

Onneksi tapasin lopulta pk-seudun ulkopuolelta ihanan miehen.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo ketju. Minä olen toista kertaa naimisissa. Erosin nelikymppisenä pitkästä liitosta.

En minäkään nykyistä miestäni olisi ottanut, jos olisin tehnyt valinnan ekoilla tai kolmansilla treffeillä. Oli sen verran oudot puheet. Jatkoin tapaamista, koska meillä oli järjetön intohimo.

Mies kolahti minuun ekalla viikonloppumatkalla kolme kuukauden päästä. Hän oli päässyt yli sen selittämisensä ja itsekorostuksensa, ja oli sitten aito. Matkalla tajusin, että meillä synkkaa muutenkin kuin sängyssä.

Ap:n listassa on muutama kohta, jotka saavat kylmät väreet nousemaan. Esim katkeruuden näkyminen. Siinä on myös monta kohtaa, jotka voivat olla tilapäisiä häiriöitä, jotka menevät ohi kun oppii tuntemaan. Kuten puhumattomuus.

Oppikaa katsomaan pinnan ohi ja alle. Sieltä voi löytyä kultakimpale,

Vierailija
62/65 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Miksi lainasit rahaa? 

- Millaisella filtterillä olet suodattanut deittikumppaneita, kun aines on tommosta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen seurustellut kolmen ap:n toiveita vastaavan helsinkiläismiehen kanssa. Itse tosin asuin muualla silloin. Kolmannen luokse muutin Helsinkiin ja sillä tiellä olen :)

Vierailija
64/65 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen seurustellut kolmen ap:n toiveita vastaavan helsinkiläismiehen kanssa. Itse tosin asuin muualla silloin. Kolmannen luokse muutin Helsinkiin ja sillä tiellä olen :)

Kerro itsestäsi vähän. Millainen olet ja miten tapasit miehet?

Vierailija
65/65 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäpä kerron omista treffailukokemuksistani sinkkuajoiltani. Olen hoikka, korkeasti koulutettu, itsenäisesti toimeentuleva, nätti, sosiaalinen nainen, joka ei ravaa baareissa joka viikonloppu. "Vaatimukseni" miehelle olivat: minua pidempi (edes 2 senttiä), taloudellisesti toimeentuleva, ei päihdeongelmia, huumorintajua sekä itseluottamusta pitäisi löytyä. Kävin ainakin 20 eri miehen kanssa treffeillä ja osaa tapailin jonkun aikaa. Nämä miehet olivat kaikki ikähaarukassa 25-35. Tällaisia tuli vastaan:

- useampi velkaantunut mies, joka lainasi minulta jatkuvasti rahaa (joita en lopulta edes saanut takaisin)

- muutama mies, joilla oli erilaisia seksuaalisia ongelmia, kuten laukeaminen ennen kuin edes ehditään yhdyntään asti

- narsisti, joka haukkui kaikkea minussa ja vaati minua laihduttamaan lisää, vaikka olin jo varsin hoikka

- väkivaltainen tapaus

- useampi katkeroitunut valittaja, jonka mielestä "kaikki naiset ovat perseestä" ja oman elämän ongelmat johtuvat aina muista ihmisistä

- useampi mies, jotka olivat vielä kiinni eksässään ja haikailivat eksänsä perään, eli olin heille laastari

- ainakin 3 miestä, jotka eivät puhuneet juuri mitään, eivät koskaan edes hymyilleet eivätkä todellakaan nauraneet millekään. Käyttivät suurimman osan ajastaan videopelien pelaamiseen ja koneella räpeltelyyn

- ainakin 4 miestä, jotka tapailumme aikana harrastivat seksiä useampien muiden naisten kanssa

- yksi tapaus, jota ei kiinnostanut seurustelu vaan halusi saada lapsen. HETI. Millään muulla ei ollut väliä

- yksi uskovainen, jonka mielestä seksi ja läheisyys olivat saastaisia asioita. Muutenkin sulkeutunut tyyppi

- 2 miestä, jotka halusivat jatkuvasti puhua tunteista ja vaativat minua jo ensimmäisellä tapailuviikolla kertomaan, että rakastan heitä enkä aio "jättää" heitä koskaan. Toinen taisi peräti kosiakin.

Että sellaista.

Onneksi tapasin lopulta pk-seudun ulkopuolelta ihanan miehen.

"Vaatimukseni" miehelle olivat: minua pidempi (edes 2 senttiä), taloudellisesti toimeentuleva, ei päihdeongelmia, huumorintajua sekä itseluottamusta pitäisi löytyä.

Eivät täyttäneet vaatimustasi: taloudellisesti toimeentuleva.

Ei täyttänyt vaatimustasi: ei päihdeongelmia

Täyttivät kaikki vaatimuksesi.

Täytti kaikki vaatimuksesi.

- väkivaltainen tapaus

Täytti kaikki vaatimuksesi.

Eivät täyttäneet vaatimustasi: huumorintajua.

Ehkä eivät täyttäneet vaatimustasi: itseluottamusta pitäisi löytyä.

Summa summarum: löysit useita miehiä, jotka täyttivät kaikki vaatimuksesi.

Vai oliko vielä joku loputon lista piilovaatimuksia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme