Tässä kämpässä on saavutettu se siivottomuuden taso
että hieman jo iljettää, mutta vielä ei jaksa siivota, eilen oli erikoismyöhäinen työvuoro. Mistä virtaa?
Kommentit (20)
Itse keksi kannustus. Siivoa tai elä sikolätissä. En voi vaikuttaa aikuiseen ihmiseen.
Heitä 90 % tavaroista pois. Ei tule sotkua, kun ei ole mitään millä sitä luoda. Minimalismi helpottaa elämää sekä säästää aikaa ja rahaa.
Älä välitä. Ensiksi lopeta työssäkäynti.
Vierailija kirjoitti:
Heitä 90 % tavaroista pois. Ei tule sotkua, kun ei ole mitään millä sitä luoda. Minimalismi helpottaa elämää sekä säästää aikaa ja rahaa.
Kyllä tähän kämppään pöly kertyy näillä siivousväleillä, tavaraa onkin varsin vähän
Myöhään olit töissä, mikset siivonnu ennen töitä?
Juo päiväkännit, niin asia unohtuu ja kaikki on taas hyvin.
Ota tavaksi kutsua joku kylään kerran kuukaudessa, niin tulee siivottua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tähän kämppään pöly kertyy näillä siivousväleillä, tavaraa onkin varsin vähän
Mistä sitä pölyä muka kertyisi kun kaikki ylimääräiset tekstiilit on laitettu pois?
Katso pari Auri Katariinan törkyvideota ja juo pari energiajuomaa.
Siivoaminen on kyllä hyvä tapa heittää aivot narikkaan. Jos työ väsyttää, siivoaminen voi piristää.
Vierailija kirjoitti:
Naapurin kämppä on läävä
Mä kans kyylään naapurin elämää, muuta tekemistä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapurin kämppä on läävä
Koetko olevasi parempikin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sitä pölyä muka kertyisi kun kaikki ylimääräiset tekstiilit on laitettu pois?
Pöly on enimmäkseen peräisin ihmisestä (ja eläimistä). Tekstiilit vain keräävät sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapurin kämppä on läävä
Pidä hauskaa. Eipä mullakaan ole täällä läävässä paljon elämää. Enimmäkseen nukun sairauksieni takia. Sulla täytyy siis olla todella säälittävä elämä.
Tilaa siivooja care.com tai tori.fi
Joo me muutkin haistetaan se. Ei me muutkaan jakseta, mutta jotkut asiat on vain pakko hoitaa. T. Naapurisi
Juo päiväkahvit