Oletteko koskaan voittaneet kilpailuista/arvonnoista mitään? Mitä voititte?
Olen elämässäni osallistunut varmaan satoihin kilpailuihin ja arvontoihin ja nyt voitin ensimmäistä kertaa jotakin. Voitto oli n. 60 euron arvoinen rannekoru. Kaveri sen sijaan voitti ihan mukavan palkinnon keväällä: 700 euron matkalahjakortti.
Mitenkäs teillä?
Kommentit (327)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kauhea Hannu Hanhi ja voittanut arvonnoissa kymmeniä kertoja. Sit naamapalmutan facebookin "ei tästä kukaan voita" valittajille kun itse saan palkintoja. Useita kirjoja tullut voitettua, makeisia ja muuta herkkuja ja ties mitä. Aika oieniä juttuja lähinnä :)
Onko vauvan kävijöissä näin vähän voittajia ?
Ala-asteen hiihtopäivinä oli arvontoja joista yllättävän usein voitin. Esim muovinen mehukannu kuppeineen. Toinen kerta oli muistaakseni sipsipussi ja norpan muotoinen säästöpossu.
Ois kiva tietää onko näistä tullut voittoja www.arvontamaailma tai www.kilpailumaailma, tai www.arvontahullut ?
ehkä onkin, mutta jämähtäneet näille sivuille osallistumaan, eivätkä kerkee tänne raapustaa voittojaan :D
Onhan siellä satoja kilpailuja, mee siekii :D
Normalin arvonnasta voitin eilen shampoota.
Vierailija kirjoitti:
Ala-asteen hiihtopäivinä oli arvontoja joista yllättävän usein voitin. Esim muovinen mehukannu kuppeineen. Toinen kerta oli muistaakseni sipsipussi ja norpan muotoinen säästöpossu.
Vihasin hiihtopäiviä, vihasin kun ope katsoi vaan mua näin sen silmistä halveksuntaa kun en ollut rikkaasta perheestä oleva tytteli kauniissa vaatteissa. Hänen lellikkejään olivat kauniit ja varakkaiden perheen lapset...
Vierailija kirjoitti:
Ois kiva tietää onko näistä tullut voittoja www.arvontamaailma tai www.kilpailumaailma, tai www.arvontahullut ?
ehkä onkin, mutta jämähtäneet näille sivuille osallistumaan, eivätkä kerkee tänne raapustaa voittojaan :D
.
Vierailija kirjoitti:
Onhan siellä satoja kilpailuja, mee siekii :D
Vierailija kirjoitti:
Onko vauvan kävijöissä näin vähän voittajia ?
Onko näin ?
Lotosta voitin vähän reilu 100000 € mutta eipä tuo minun taloutta heilauttanut mihinkään suuntaan. Siellä se on pankkitilillä inflaation syötävänä kun en keksi sille mitään käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Voitin Iittalan astioita naisten lehden arvonnasta viitisen vuotta sitten. Arvo oli varmaan 200 e.
Hyvä
Vierailija kirjoitti:
Lotosta voitin vähän reilu 100000 € mutta eipä tuo minun taloutta heilauttanut mihinkään suuntaan. Siellä se on pankkitilillä inflaation syötävänä kun en keksi sille mitään käyttöä.
Sun täytyy olla valmiiks jo varakas, tai trolli :)
Voitin Aamulehden kyselyssä 100€n lahjakortin S-ketjun liikkeeseen. Tämä tapahtui eräänä syksynä kun osallistuin kaikkiin mahdollisiin kilpailuihin, etenkin fb:ssä. Lisäksi voitin harrastusyhdistyksestäni aloittelijan opaskirjan. Tästä sain pari euroa kirppiksellä.
Vierailija kirjoitti:
Paras voittoni oli 11 000 markan matkalahjakortti Hartwallin arvonnasta. Palkinto oli matka Miamiin ja tuolla summalla olisi sinne päässyt viikoksi halpaan hotelliin, mutta mentiin sen sijaan Tunisiaan ja lopuilla rahoilla oltiin pari yötä Tukholmassa.
Olen voittanut Keskisen Kellosta kivisen kellon, kun piti arvioida kaksi sekuntia ja pääsin tarpeeksi lähelle. Lisäksi olen voittanut vaikka mitä pienempää, monta herkkukoria yms.
Täällä voittomatka Nizzaan ja Monacoon, n. 5000 e matka (kahdelle).
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kauhea Hannu Hanhi ja voittanut arvonnoissa kymmeniä kertoja. Sit naamapalmutan facebookin "ei tästä kukaan voita" valittajille kun itse saan palkintoja. Useita kirjoja tullut voitettua, makeisia ja muuta herkkuja ja ties mitä. Aika oieniä juttuja lähinnä :)
Viitisen vuotta sitten näihin kilpailuihin osallistui tuhansia ihmisiä, nykyään kymmeniä tuhansia. Silti jotkut pokkanaamalla jotkut väittävät voittaneensa vaikka mitä.
Tai mikä ihme se on, itse voitin loton päävoiton 7 kertaa peräkkäin.
Arvontahullut on ehdottomasti paras!
Perheemme on voittanut sen kisojen kautta vuosien (tai voi olla jo vuosikymmenkin) aikana mm. taulutelkkarin, Xboxin, 3 kpl polkupyöriä, S-ryhmän 1000 euron lahjakortin, kosmetiikkaa, lahjakortteja, VIP-risteilyn ja vaikka mitä muuta. Toki kisoihin saa aikaa kulumaan, mutta yllätysvoitot piristävät elämää! :)
Voitin kerran kännykän Prismassa jonkin firman arpajaisissa. Kun noudin puhelimen, niin siinä oli ihmisten numeroita eli puhelin oli käytettyä tavaraa. Kävin kysymässä asiasta ja kuinka ollakaan löytyi myös uusi puhelin pakkauksineen. Varmaan yli toistakymmentä vuotta aikaa tapahtuneesta. Miksi kävi näin, sitä en tiedä.
Minulle "kotikissalle" kilpailuihin osallistuminen on harrastus ja kivahan sitä on aina silloin tällöin voittaakin, olen kyllä kiitettävästi voittanutkin. Harmi vaan, kun suurin osa kilpailuista ja esim. fb:ssa tai instassa; en ole somessa enkä mene.
Tottakai