Oletteko koskaan voittaneet kilpailuista/arvonnoista mitään? Mitä voititte?
Olen elämässäni osallistunut varmaan satoihin kilpailuihin ja arvontoihin ja nyt voitin ensimmäistä kertaa jotakin. Voitto oli n. 60 euron arvoinen rannekoru. Kaveri sen sijaan voitti ihan mukavan palkinnon keväällä: 700 euron matkalahjakortti.
Mitenkäs teillä?
Kommentit (327)
Minä olen osallistunut joka vuosi esimerkiksi Elisan syntymäpäivä arvontaan joka on muuten ihan helkkarin epäreilua! Kun se arvotaan kolmen kuukauden välein ja ne jotka on syntynyt loppu vuodesta heillä on vain yksi mahdollisuus voittaa ja muilla on enemmän. Joka vuosi olen osallistunut kaikkiin Elisan arvontoihin enkä ole koskaan voittanut olen osallistunut jo yli kymmenen vuoden ajan. Varmaan jotku valmiiksi rikkaat voittaa joilla on jo ihan tarpeeksi kaikkea.
Olen osallistunut kauppojen arvontoihin joka vuosi ja muihin . Koskaan en ole voittanut yhtään mitään.
Mutta mulla on paska tuuri mutta en usko että kukaan oikeasti voittaa ne on huijauksia täälläkin jos joku sanoo että on voittanut niin en usko. En myöskään usko että kukaan on oikeasti voittanut koskaan lotossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ala-asteen hiihtopäivinä oli arvontoja joista yllättävän usein voitin. Esim muovinen mehukannu kuppeineen. Toinen kerta oli muistaakseni sipsipussi ja norpan muotoinen säästöpossu.
Vihasin hiihtopäiviä, vihasin kun ope katsoi vaan mua näin sen silmistä halveksuntaa kun en ollut rikkaasta perheestä oleva tytteli kauniissa vaatteissa. Hänen lellikkejään olivat kauniit ja varakkaiden perheen lapset...
Joo oli se tosi kivaa itsekkin hiihtää joillain museoon kuuluvilla muinais esineillä jotka oli kirpputorilta ostettu samaan aikaan ku muut hiihti upo uusilla karhuilla
Vierailija kirjoitti:
Lotosta voitin vähän reilu 100000 € mutta eipä tuo minun taloutta heilauttanut mihinkään suuntaan. Siellä se on pankkitilillä inflaation syötävänä kun en keksi sille mitään käyttöä.
Voitko antaa mulle? Edes 2000€ pliis mulla on todella huono tilanne . Reikäset sukat en ole pessyt pyykkiä kolmeen vuoteen koska ei ole pyykkikonetta.vaatteita joutuu heittämään roskiin ku kuluvat puhki.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko voittaneet www.arvontamaailma tai www.kilpailumaailma sieltä mitään ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran voitin somekilpailusta muistaakseni 30 euron lahjakortin kirjakauppaan. Ja tokaluokkalaisena hyppynarun ja pinssin jostain koulun kampanjasta. Siinäpä ne voitot ovat olleet.
Radio Novan alkuvuosina voitin sieltä jostain kisasta T-paidan.
Jonkun radiokanavan kilpailusta voitin liput Linkin Parkin keikalle.
Iltalehden/-Sanomien kilpailusta voitin liput Anssi Kelan keikalle.
Ei suurempia voittoja.
Alle kouluikäisenä voitin kotikaupunkini erään kampaamon järjestämän lasten piirustuskilpailun. Palkintona oli kampaamotuotteita ja piirustukseni komeilu kampaamon ikkunassa jonkin aikaa.
Ekaluokkalaisena olin voittoisa... Karkkikauppa järjesti kilpailun, jossa piti arvata ison lasipurkin sisällä olevien karkkien määrä. Arvasin lähimmäs ja voitin purkin karkit. Muistan, että mua jostain syystä nolotti kulkea karkkikaupasta kotiin ison karkkisäkin kanssa :D Samana vuonna menin äitini kanssa kaupungin useamman koulun opettajien yhteiseen pikkujouluun. Siellä arvottiin jouluherkkukori ja jokaisella osallistujalla oli oma arpanumero. Juontaja kutsui minut onnettareksi nostamaan hatusta voittajalipukkeen. Nostin ja kun juontaja kuulutti voittajanumeron, äitini nousi epäuskoisena ylös :)
Ysiluokkalaisena lähetin piirustukseni SinäMinä-lehteen. Kyseessä ei ollut muistaakseni varsinaisesti kilpailu, mutta piirustukseni julkaistiin ja sain palkkioksi pienen vaaleanpunaisen pehmonallen.
Arvoista tai lotosta olen saanut vain pikkusummia paitsi kerran. Oli vuosi 1999 tai 2000, kun raaputin Ässä-arvasta 5000 mk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitin puhelimen ja polkupyörän joskus.
Eurojäkätijäkistä viikko sitten 18,90, panos 6. Vuosisaldo yli 300 miinuksella.
Vierailija kirjoitti:
Ois mukava tietää onko onnistanut ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ois mukava tietää onko onnistanut ?
?