Oletteko koskaan voittaneet kilpailuista/arvonnoista mitään? Mitä voititte?
Olen elämässäni osallistunut varmaan satoihin kilpailuihin ja arvontoihin ja nyt voitin ensimmäistä kertaa jotakin. Voitto oli n. 60 euron arvoinen rannekoru. Kaveri sen sijaan voitti ihan mukavan palkinnon keväällä: 700 euron matkalahjakortti.
Mitenkäs teillä?
Kommentit (327)
Vierailija kirjoitti:
Minulle "kotikissalle" kilpailuihin osallistuminen on harrastus ja kivahan sitä on aina silloin tällöin voittaakin, olen kyllä kiitettävästi voittanutkin. Harmi vaan, kun suurin osa kilpailuista ja esim. fb:ssa tai instassa; en ole somessa enkä mene.
Tämä, mua kans ottaa päähän, voittoa näyttää/hehkuttaa facessa muka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kauhea Hannu Hanhi ja voittanut arvonnoissa kymmeniä kertoja. Sit naamapalmutan facebookin "ei tästä kukaan voita" valittajille kun itse saan palkintoja. Useita kirjoja tullut voitettua, makeisia ja muuta herkkuja ja ties mitä. Aika oieniä juttuja lähinnä :)
Eikö se ole ilkeää, kehuu muille ettei kannata osallistua että itse voittaa ?
Jokin kylpylä/hotellivoitto ei kiinnosta, jos ruuat ei kuulu mukaan
Vierailija kirjoitti:
Mitä iloa voittaa jos siel ei voi syödä(rahasta tiukkaa) Lukisipa arvonnan järjestäjät näitä !
Vierailija kirjoitti:
Sen voi myydä. Harvoin voitot on pakko käyttää itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin rakkaat siskot ja veljet, laittakaa se hyväntekeväisyyteen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
200 euroa plussa kortille K-kaupasta. Seurakunnan arvonnasta, arvasin ainoana ilmapallojen määrän volkkarissa, voitin muumimukin. Tosta ois pitäny voittaa koko Volkkari. Olin pettynyt.
Vierailija kirjoitti:
200 euroa plussa kortille K-kaupasta. Seurakunnan arvonnasta, arvasin ainoana ilmapallojen määrän volkkarissa, voitin muumimukin. Tosta ois pitäny voittaa koko Volkkari. Olin pettynyt.
Hyvä sinä, onnea!
Minäkin osallistuin k-markettien kyselyyn, missä oli 200 euron edestä plussapisteitä arvonnassa, mutta ei tärpännyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myyminen ei ole hyväntekeväisyyttä, mutta voi ne voittonsa tietysti johonkin lahjoittaakin.
Ihmetyttää kun ei ole veikkauksista voittanut kuin jotain 50 centtiä, pelannut alle 10 eurolla kk. Oikeestaan vituttaa !
Vierailija kirjoitti:
Voitin kerran kännykän Prismassa jonkin firman arpajaisissa. Kun noudin puhelimen, niin siinä oli ihmisten numeroita eli puhelin oli käytettyä tavaraa. Kävin kysymässä asiasta ja kuinka ollakaan löytyi myös uusi puhelin pakkauksineen. Varmaan yli toistakymmentä vuotta aikaa tapahtuneesta. Miksi kävi näin, sitä en tiedä.
Joka antoi sulle voitto"puhelimen" huijasi, antoi vanhan omansa :(
Toukokuussa 1980 voitin Helsingin rautatieasemalla arvontakojusta perunankuorimaveitsen.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa
Kiva lukee näitä..
Ois kiva voittaa esim 10 000, 50centin sijasta mitä voitin kenosta
Oon varmaan joskus tähän vanhaan aloitukseen vastannut jo...
Mutta kerran lapsena voitin messuilta seepra-sarjan korttipelioppaan, sitten työssä olen voittanut kerran henkilökunnan arpajaisissa Kastehelmi-maljakon (vanhaa sarjaa, ja se joka sen oli arpajaisvoitoksi antanut, ei kyllä tykännyt että minä sen voitin... hahah), ja viimeksi olen voittanut lottoarvonnoissa nyt kahteen kertaan kaks euroo...
Oli tarkoitus kirjoittaa, että suurin osa kilpailuista ON esim. fb:ssa...