Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko koskaan voittaneet kilpailuista/arvonnoista mitään? Mitä voititte?

Vierailija
01.08.2016 |

Olen elämässäni osallistunut varmaan satoihin kilpailuihin ja arvontoihin ja nyt voitin ensimmäistä kertaa jotakin. Voitto oli n. 60 euron arvoinen rannekoru. Kaveri sen sijaan voitti ihan mukavan palkinnon keväällä: 700 euron matkalahjakortti.

Mitenkäs teillä?

Kommentit (327)

Vierailija
201/327 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitin 2002 100e ostokortin johonkin auton varaosa liikkeeseen, vitut ti, kun ei ollut edes autoa.

Vierailija
202/327 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiko kiva ja tarpeen palkinto ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/327 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polkupyörän

Vierailija
204/327 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

YLE Puheella oli joskus kysely suosikkiohjelmista ja vastaajien kesken arvottiin ylen T-paita. Ihan hieno paita oli kyllä.

Vierailija
205/327 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-Plussa äppissä pelattavassa pelissä voitin rasiallisen kiivimarjoja. Arvo 2 €.

Vierailija
206/327 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun suomeen tuli SuperNintendo niin oli joku markkinointikiertue/pelitapahtuma jossa saattoi voittaa ky konsolin ja 5 peliä. Voitin yhden näistä viidestä suomen ensimmäisistä SuperNintendoista.

Oli aika kova juttu ja suosioni naapuriston lapsien kesken nousi :D

Vierailija
207/327 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras voittoni oli 11 000 markan matkalahjakortti Hartwallin arvonnasta. Palkinto oli matka Miamiin ja tuolla summalla olisi sinne päässyt viikoksi halpaan hotelliin, mutta mentiin sen sijaan Tunisiaan ja lopuilla rahoilla oltiin pari yötä Tukholmassa.

Olen voittanut Keskisen Kellosta kivisen kellon, kun piti arvioida kaksi sekuntia ja pääsin tarpeeksi lähelle. Lisäksi olen voittanut vaikka mitä pienempää, monta herkkukoria yms. 

Vierailija
208/327 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras voittoni oli 11 000 markan matkalahjakortti Hartwallin arvonnasta. Palkinto oli matka Miamiin ja tuolla summalla olisi sinne päässyt viikoksi halpaan hotelliin, mutta mentiin sen sijaan Tunisiaan ja lopuilla rahoilla oltiin pari yötä Tukholmassa.

Olen voittanut Keskisen Kellosta kivisen kellon, kun piti arvioida kaksi sekuntia ja pääsin tarpeeksi lähelle. Lisäksi olen voittanut vaikka mitä pienempää, monta herkkukoria yms. 

Mahtavaa   :)

Vierailija
209/327 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja joka päivä uusia arvontoja www.kilpailumaailma.fi ja www.arvontahullut.fi

Oletteko voittaneet näistä, ja www.arvontamaailma.fi ???

?

Vierailija
210/327 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja joka päivä uusia arvontoja www.kilpailumaailma.fi ja www.arvontahullut.fi

Oletteko voittaneet näistä, ja www.arvontamaailma.fi ???

?.

Vierailija
211/327 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen voittanut ainakin teatterilahjakortteja eri teattereihin, Finnkinon elokuvalippuja, kaupparyhmien eri suuruisia lahjakortteja, uuden Jopo-polkupyörän, lahjakortteja eri verkkokauppoihin, Kotipizzan ja muutaman ruokaravintolan lahjakortteja, uuden akkuporakoneen, herkkukoreja, linja-auton matkakortin ja arvoa matkakortille, heijastimia, linja-autolipun matkalle Suomen sisällä, kirjoja, Moccamaster-kahvinkeittimen, kahvilalippuja, Särkänniemen lahjakortin ja monta muuta palkintoa.

Vierailija
212/327 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran voitin hiihtokilpailuissa ala-asteella luokan parhaan hiihtäjän. johtui siitä, että kisa-avustaja ei osannut käyttää sekuntikelloa ja laskea kilpakumppanin myöhempää lähtöä oikein (olin ensin maalissa, vaikka olin oikeasti luotettavan surkea). minulla oli huono omatunto, ja yritin selittää, että hän kyllä voitti, mutta ei ne kuunnellut. sain kultalusikan.

Vierailija
213/327 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitin teininä Ilosaarirockissa pääsyn backstagelle tapaamaan artisteja ja syömään (en syönyt, olin niin täpinöissäni tietenkin kun lempiartistit hilluivat ympärillä), ja samoilla festareilla eri päivänä setin, jossa oli mm. potkulauta ja puhallettava nojatuoli. 

S-ryhmältä oon voittanut 20e lahjakortin jossain kyselyssä.

Facebook-arvonnassa voitin lastenmusiikki-cd-levyn. 

Vierailija
214/327 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun huumoriryhmä Alivaltiosihteerin radio-ohjelma vielä oli olemassa, osallistuin heidän viikkovisaansa ja voitin heidän tuoreen kirjansa. 

Eräästä Facebook-kisasta voitin Susijengin fanipaidan. 

11 vuotta sitten loppuvuodesta pääsin useiden kuukausien aikaisempien soittoyritysten läpi Iskelmä-radion arkiaamuissa esitettävän Aamuklubi-ohjelman Jymypotti-tietovisailuun, jossa ehdin minuutin sisällä vastata oikein 10 kysymykseen ja voitin 1000 euroa puhtaana käteen. 

Eräästä Star Wars-teemaisesta Facebook-kisasta, jossa piti mainita oma suosikkihahmo Star Wars-univerumista, voitin liput Star Wars: The Force Awakens-elokuvan näytökseen. 

Vierailija
215/327 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitin teininä Ilosaarirockissa pääsyn backstagelle tapaamaan artisteja ja syömään (en syönyt, olin niin täpinöissäni tietenkin kun lempiartistit hilluivat ympärillä), ja samoilla festareilla eri päivänä setin, jossa oli mm. potkulauta ja puhallettava nojatuoli. 

S-ryhmältä oon voittanut 20e lahjakortin jossain kyselyssä.

Facebook-arvonnassa voitin lastenmusiikki-cd-levyn. 

www.arvontamaailma.fi  tai www.kilpailumaailma.fi  ?

Vierailija
216/327 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoo :)

Vierailija
217/327 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran voitin paketin karjalanpiirakoita.

Vierailija
218/327 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-mies voitti joskus auton. Oli ihan kiva yllätys.

Tää oli hyvä    :)

Vierailija
219/327 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun huumoriryhmä Alivaltiosihteerin radio-ohjelma vielä oli olemassa, osallistuin heidän viikkovisaansa ja voitin heidän tuoreen kirjansa. 

Eräästä Facebook-kisasta voitin Susijengin fanipaidan. 

11 vuotta sitten loppuvuodesta pääsin useiden kuukausien aikaisempien soittoyritysten läpi Iskelmä-radion arkiaamuissa esitettävän Aamuklubi-ohjelman Jymypotti-tietovisailuun, jossa ehdin minuutin sisällä vastata oikein 10 kysymykseen ja voitin 1000 euroa puhtaana käteen. 

Eräästä Star Wars-teemaisesta Facebook-kisasta, jossa piti mainita oma suosikkihahmo Star Wars-univerumista, voitin liput Star Wars: The Force Awakens-elokuvan näytökseen. 

Mahtavaa, se raha varsinkin !   :)  iloa !

Vierailija
220/327 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisin voittaa paljon rahaa ja tarpeellisia tavaroita   :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi