Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko joku terveellä tavalla uskovainen rukoilla puolestani?

Vierailija
01.08.2016 |

Joudun elämään vielä jonkin aikaa kurjan odotuksen kanssa, kun erittäin vakavaa asiaa tutkitaan. Henkisestä tämä on todella rankkaa ja yritän vain ottaa päivän kerrallaan, muutakaan en voi. :( Itken asian vuoksi joka päivä, kärsin tosi kovasti ja se näkyy jo päällepäinkin, mutta odotettava on. Voisiko joku rukoilla puolestani, että asiat järjestyvät jälleen hyviksi?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa terveellä tavalla uskovaisia.

Vierailija
2/21 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole olemassa terveellä tavalla uskovaisia.

Kyllä on.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uhraan lampaan saatanalle!

Ole hyvä vaan.

Miten joku voi olla noin empatiakyvytön.

Vierailija
4/21 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilin ♡

Vierailija
5/21 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilin puolestasi tärkeintä: sitä, että sinulla olisi yhteys Jumalaan ja rauha hänen kanssaan. Sitten sinulla on voimaa kestää tuleva, mihin suuntaan se sitten kääntyykään. 

Kaikkea hyvää sinulle ja toivottavasti tilanteesi kääntyy parempaan päin. 

Vierailija
6/21 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rukoilin ♡

Kiitos

Vierailija
7/21 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilen illalla puolestasi 💕

Vierailija
8/21 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sen rukouksen pitäisi tehdä? Luuletko, että Herralla on joku facebook-kampanja menossa- "jos tuhat ihmistä rukoilee, Irmelin kihti paranee"?

9/21 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilen heti, vaikka tiedänkin etteivät monet pidä minua terveellä tavalla uskovaisena ;) Ei kuitenkaan syytä huoleen sen takia, sillä se joka sinua koskettaa ja auttaa on Jumala, ei minun tai kenenkään muun ihmisen mieli tai uskomukset. Ihminen on vain työkalu tai kanava, ja rukouksen aikana hänen on oltava ei mitään, että Jumala voisi olla kaikki.

Vierailija
10/21 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sen rukouksen pitäisi tehdä? Luuletko, että Herralla on joku facebook-kampanja menossa- "jos tuhat ihmistä rukoilee, Irmelin kihti paranee"?

En luule tai vaadi yhtään mitään, pyysin vain osakseni rukousta tai hyvää tsemppaavaa ajatusta, ja jos sinä et mihinkään sellaisiin uskokaan ja haluat vain kiusata ihmisiä kuten esimerkiksi minua, niin mikset voi pysyä poissa tästä ketjusta. :( Aloitukseni oli ihan asiallinen, enkä voi käsittää miksi tulet kiusaamaan tähän ketjuun noin. Miten voit olla noin julma.

Vierailija
11/21 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovaisuus=psykoosi.

Vierailija
12/21 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kumpi on terveellä tavalla uskovainen, eli uskovainen joka käy säännöllisesti kirkossa ja jonka kaikki nopeasti uskovaksi tietävät, vai tällainen kuin minä. Uskon sydämessäni, rukoilen itseksini, mutta hyvinkin syntiseksi laskettava.

Omasta mielestäni kaikki muu oon tervettä paitsi äärettömän ahdistavat ääripäät tai uskon varjolla pahaa tekevät.

Ei rukouksesta haittaa varmaan ole rukoili meistä kuka vaan.

Rukoilin <3

Vierailija
13/21 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelko pois mielestä. Elät ikuisesti, kuten me kaikki muutkin.

Vierailija
14/21 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

rukoilin <3

Vierailija
15/21 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilin minäkin. Voimia <3

Vierailija
16/21 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on eri jumala kuin sinulla, mutta voin silti rukoilla.

Vierailija
17/21 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En luule tai vaadi yhtään mitään, pyysin vain osakseni rukousta tai hyvää tsemppaavaa ajatusta, ja jos sinä et mihinkään sellaisiin uskokaan ja haluat vain kiusata ihmisiä kuten esimerkiksi minua, niin mikset voi pysyä poissa tästä ketjusta. :( Aloitukseni oli ihan asiallinen, enkä voi käsittää miksi tulet kiusaamaan tähän ketjuun noin. Miten voit olla noin julma.

Helposti. En kaipaa uskiksia minun intternettiini.

Vierailija
18/21 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös rukoilin<3

Voimia, kaikki kääntyy vielä hyväksi<3

Vierailija
19/21 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kumpi on terveellä tavalla uskovainen, eli uskovainen joka käy säännöllisesti kirkossa ja jonka kaikki nopeasti uskovaksi tietävät, vai tällainen kuin minä. Uskon sydämessäni, rukoilen itseksini, mutta hyvinkin syntiseksi laskettava.

Omasta mielestäni kaikki muu oon tervettä paitsi äärettömän ahdistavat ääripäät tai uskon varjolla pahaa tekevät.

Ei rukouksesta haittaa varmaan ole rukoili meistä kuka vaan.

Rukoilin <3

Heii sama täällä! :)

Vierailija
20/21 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kristitty, mutta voin rukoilla oman uskontoni mukaan. Uskon, että kaikki rukous ja välittäminen on hyväksi :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi