Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihana, komea ja seksikäs mies, mutta huono hygienia

Vierailija
31.07.2016 |

Tuntuu todella "säälittävältä" ja kamalalta tehdä tästä aloitus, mutta haluan kysyä, oletteko te koskaan törmänneet mieheen, joka on muilta osin aivan ihana, mutta henkilökohtainen hygienia on retuperällä?

Olen tavannut aivan ihanan miehen, mutta hänen hygieniassaan haluaisin vähän auttaa. Hänellä on siis selvästi puutteita siinä, sillä hänen hajunsa etenkin alapäässä on järkyttävällä mallilla. En haluaisi sanoa siitä etenkään hänelle itselleen, sillä se tuntuu niin loukkaavalta. Mies on ihana ja haluaisin jotenkin kiltisti opastaa häntä peseytymään paremmin.

Minä todella pidän tuosta miehestä ja haluan että hän alkaa voida paremmin sekä henkisesti että fyysisesti. En ole koskaan tullut yhtä hyvin juttuun kenenkään kanssa.

Tuntuisi hirveältä huomauttaa hänelle, että hän haisee.

Miten voisin ilmaista asian? Olisiko parasta vain mennä hänen kanssaan suihkuun ja pestä hänet kunnolla? Ja miten kannattaisi sanoa, että hän pesisi itsensä jatkossakin yhtä hyvin?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet todennut sen alapään hajun? Oletko siis ollut jo sängyssä tämän haisulin kanssa? Itse en voisi enää jatkaa tuollaisen miehen kanssa!

Vierailija
22/25 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä 😂 "lukekaa peseytysmisoppaita tai leikkikää leikkejä että miten mikäkin paikka pitää pestä" 😂😂😂😂

Ei tossa muuta ku sanot vaan ihan suoraan.

Minäkin täällä remahdin hillittömään nauruun kun luin noi ohjeet. Huutelin miehelleni että tulee tänne, leikitään miten tämä pestään -leikkiä.

No nyt sitten pitää mennä ton miehen kanssa suihkun, kun se niin innostu, taidan saada seksiä! 😍

Vierailija
24/25 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olet todennut sen alapään hajun? Oletko siis ollut jo sängyssä tämän haisulin kanssa? Itse en voisi enää jatkaa tuollaisen miehen kanssa!

Tämä!

Vierailija
25/25 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan oikeesti nyt mistä sä tiedät että (ja tämä on suora lainaus) hänen hajunsa etenkin alapäässä on järkyttävällä mallilla?? Mua ainakin itkettää, naurattaa ja oksettaa samaa aikaa..