Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkäripelkoisten syyllistäjät (gyneketjuun liittyen)

Vierailija
31.07.2016 |

Miksi lääkäripelkoisia ihmisiä haukutuaan ja syyllistetään? Pahimmat mollaajat ovat lääkäreitä itse!

Minulla on paniikkihäiriö ja masennus, ja pelkään kuollakseni lääkäreitä, tai ennemminkin sairauksia. Tätä nöyryytystä on tullut itsekin koettua: viimein kun uskalsin mennä hammaslääkärin vastaanotolle, niin tämä alkoi haukkua minua vastuuntunnottomaksi ja laiskaksi. Vaikka hänkin tiesi hyvin mt-ongelmani. Pari hyvää lääkäriä on tullut vastaan, jotka ovat ymmärtäneet ja kehuneet kun on uskaltanut kuitenkin tulla.

Pitäisi muuttaa asennetta negatiivisesta paasaamisesta kannustavampaan otteeseen. Moni ei uskalla mennä lääkäriin tuon sättimisen vuoksi.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kunnallisella puolella. Minulle taas sanottiin, että turhia käyntejä ei ole, ei ollut kunnallisella. Siellä töykeys kuuluu pakettiin. Sama palkka tulee, vaikkei kävisi ketään. Yksityinen tarvitsee ASIAKKAITA, ja kyllä käyn erikoislääkärillä, kun on tarve. Lääkäreitä on joka lähtöön Ap,anna palautetta asiattomasta kohtelusta. Ei ne muuten opi. Palautetta menemään joka kerta.

Vierailija
2/3 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lääkäreitä on laidasta laitaan, mitä et usko, sitäkö että joku syyllistää? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan