Olipa mukava päivä rannalla
Pulahdin järvessä, otin aurinkoa, luin kirjaa, saunoin. Jossain kohtaa hetken silmäiltyäni heitä päätin käydä kysäisemässä nuorelta tyttöporukalta, että pääsenkö mukaan pelaamaan rantalenttistä. He ottivat minut mukaan ilosuin ja mikäs sen mukavampaa kuin näyttää nuorille tytöille atleettista osaamistaan ja katsoa, kun he kuolaavat vanhempaa nuorekasta ja urheilullista miestä samalla. En saanut puhelinnumeroa keneltäkään, mutta ei se mitään. Ne kateellisten perheen isien "tuomitsevat" katseet, kun kävelin muina miehinä heidän tyttäriensä ikäisten tyttöjen peliporukkaan ja itsevarmasti flirttailin ja nauratin tyttöjä oli itsessään päiväni kohokohta heh heh.
-mryouth75
Kommentit (10)
Eivät kiltteyttään kehdanneet sanoa, että mene setämies muualle härkkimään!
Mua niin surettaa kaltaisesi miehet. Oikeesti. Niin surullista ja säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Mua niin surettaa kaltaisesi miehet. Oikeesti. Niin surullista ja säälittävää.
Koska olen itsevarma ja kehtaan tehdä töitä sen eteen mitä haluan? Tuo on niin suomalainen asenne sinulta kuin olla ja voi!
-mryouth75
ja sitten heräsit unestasi ja huomasit että olit nukahtanut sohvalle möhömaha sipsin muruissa, toinen käsi dippi purkissa ja hieltä haisevana?
Vierailija kirjoitti:
ja sitten heräsit unestasi ja huomasit että olit nukahtanut sohvalle möhömaha sipsin muruissa, toinen käsi dippi purkissa ja hieltä haisevana?
Miksi projisoit epävarmuuksiasi minuun?
-mryouth75
Olisipa mulla samalla tavalla pokkaa. Hyvin tehty :)
Otatteko tämän pellen vakavasti?
Veikkaan ettei ole edes mies.
Teet itsestäsi pellen.