Nainen: Mitä ensisijaisesti haet parisuhteesta ?
Laittakaapas naiset tähän vähän listausta mitä ensisijaisesti haet parisuhteesta kun sinkkuna haet miestä itsellesi ?
Kommentit (53)
Rahaa tietenkin. Miksi kysyä noin selvää asiaa?
Seksiä, huolenpitoa, rakkautta, ihastuksen tunnetta, romantiikkaa
Turha sitä on täällä kertoa, minua kuitenkin syytetään valehtelijaksi ja sitten lauma miehiä tulee kertomaan minulle mitä minä oikeasti haluan.
Seksiä. Se on ihan kaikkein tärkein. En enää ryhtyisi parisuhteeseen, jossa seksi ei toimi. Eri asia olisi jos olisin hyvässä ja pitkässä suhteessa jossa seksi lakkaisi toimimasta. Mutta näin sinkkuna seksi on ykkönen. Kaiken muun saan muualtakin. Seksin jälkeen sitten kumppanuutta ja hyvää seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Turha sitä on täällä kertoa, minua kuitenkin syytetään valehtelijaksi ja sitten lauma miehiä tulee kertomaan minulle mitä minä oikeasti haluan.
Kerro en minä ainakaan syytä otan vain opikseni
M23
Kumppanuutta. Sitä, että joku jakaa arjen ilot ja surut, kuuntelee ja tukee. Sitä, että voi tehdä asioita ja harrastaa yhdessä. Sitä, että joku välittää, arvostaa ja rakastaa.
Seksiä ensin, sitten kumppanuutta. Jälkimmäinen koostuu monista seikoista eikä ole helppoa löytää.
Kumppanuutta, ihmistä jonka kanssa kokea yhdessä asioita. Läheisyyttä ja seksiä, tämä on se mikä erottaa parisuhteen hyvästä ystävyyssuhteesta. Tukea ja turvaa, "olkapäätä". Ihmistä, jonka kanssa voin olla täysin vapaasti oma itseni, vrt. pinnalliset tuttavuudet.
Isää tuleville lapsillemme
Kumppania
Turvallisuutta
Seuraa
Hellyyttä
- sinkku
Vierailija kirjoitti:
Seksiä. Se on ihan kaikkein tärkein. En enää ryhtyisi parisuhteeseen, jossa seksi ei toimi. Eri asia olisi jos olisin hyvässä ja pitkässä suhteessa jossa seksi lakkaisi toimimasta. Mutta näin sinkkuna seksi on ykkönen. Kaiken muun saan muualtakin. Seksin jälkeen sitten kumppanuutta ja hyvää seuraa.
Tätähän miehetkin etsii eli löydät hyvän kumppanin varmasti!
Hah...
Mies: Mitä nainen haluaa?
Nainen: Haluan tätä. Ja tuota. Ja myös tuommoista.
Mies: Ei!!! Sinä haluat semmoista ja tämmöistä ja kaikenmoista!!!!
Nainen: Eikun mähän just sanoin että...
Mies: Valehtelija!!!!
Miksi kysyt kun kuitenkaan et usko? Aika turha yrittää kertoa...
Vierailija kirjoitti:
No eiköhän siihen valehtelusta syyttämiseen ole perusteensa kun jälleen ei kehdata myöntää, että rahaa haetaan, vaikka kaikki tietää mikä pelin henki on oikeasti.
Rahaa tietenkin. Se on sanottu täällä monta kertaa.
Mitä muuta naiset voi haluta.
Rakkautta tietenkin, se pitää sisällään seksin ja kumppanuuden. Ei ilman rakkautta viitsisi miehen kanssa yhdessä elää, ei vaikka mies olisi miljonääri.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Fyysinen intiimiys erottaa sen muista suhteista.
Miestä kenen kanssa saan sekstailla, läheisyyttä, turvallista hyvää elämää mukavan ihmisen kanssa. Ja tietysti isää lapsilleni.
Tällaisen miehen olen aikanaan löytänyt.
En todellakaan seksiä! Luottamusta, ymmärrystä, hyvää oloa.
Uusia kokemuksia, hauskaa seuraa ja seksiä. En halua asua yhdessä kenenkään kanssa tai perustaa perhettä.
Aisaa.