Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti ja työntekijä, en muuta.

Vierailija
31.07.2016 |

.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin et muuta?

Vierailija
2/7 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin et muuta?

Väsynyttä. Tai ehkä se olenkin minä joka on (esim.) väsynyt. Ja olenkin. Lupaavaa, huomioiden että nyt 4vkoa lomaillut.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuakos käyt töissä. Mikään pakko ei ole.

Vierailija
4/7 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele sinäkin antamaan itsellesi aikaa ja tekemään välillä jotakin, mistä itse pidät. Ja jos sanot, ettet ehdi eikä ole mahdollisuutta, niin sanon sinulle, että höpöhöpö.

Vierailija
5/7 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vähemmän maailmassa on maggiethatchereitä, sitä parempi paikka se on elää.

Vierailija
6/7 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole 4 haisuakaan mistä pitäisin. En jaksa töiden päälle ajatellakaan mitään harrastusmenoja, esim. 8h päivässä sellaisessa menossa ja vilskeessä+meteleissä, että ei kiitos mitään sen päälle. Sairasta, tiedän. Olisi edes työ josta pitäisin ja josta saisi kunnon palkan. Ainoa työ mistä pidin ei elätä joten 1v sitä riitti, mieheni varsinkin sitä palkkaa vastaan ja ymmärrän sen, 1500e/kk-verot.

ap

Vierailija
7/7 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

4. täällä taas: Nimenomaan tiedän, mistä puhun. Väsyin, kun en huomioinut itseäni. Fiksu lääkäri neuvoi minua, ottamaan itselleni aikaa. Opettelin ja nyt on hyvä. Joskus menin vaikka ulos kannon nokkaan istumaan, että sain aikaa omille ajatuksilleni. Ennen nukkumaan menoa luen vähän aikaa. Aamulla herään aikaisin (tuo piti opetella), luen lehden ja toisinaan juon aamukahvin ulkona. Tv:tä katsellessa teen välillä käsitöitä jne. Välillä oma aika koostuu pienistä palasista, mutta kyllä ne sinunkin lapsesi siitä kasvavat ja tarvitsevat sinua vähemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi