Nainen: Mitä ensisijaisesti haet parisuhteesta ?
Laittakaapas naiset tähän vähän listausta mitä ensisijaisesti haet parisuhteesta kun sinkkuna haet miestä itsellesi ?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Rahaa tietenkin. Se on sanottu täällä monta kertaa.
Mitä muuta naiset voi haluta.
Viestissä 10 kerroin, mitä haluan, miksi jankutat vastaan? En hyödy miesystävästäni rahallisesti yhtään, päinvastoin, seurustelumme tulee kalliimmaksi kuin mitä elämäni olisi sinkkuna. Tämä ei myöskään ole mikään väliaikainen vaihe vaan aikuisina ihmisinä aiomme pitää taloutemme erillään jatkossakin.
Aika moni sanoo haluavansa seksiä..luulin että sinkut saa seksiä kyllä muutenkin
Rahaa ja seksiä. Tosin jälkimmäistä nainen saa aina halutessaan sinkkunakin.
Rakkautta, johon kuuluu seksi ja kumppanuus. En halua yhteistä asuntoa ja lainaa enkä siis turhaa riitelyä kotitöistä ja sukupuolirooleista.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan seksiä! Luottamusta, ymmärrystä, hyvää oloa.
Jos en todella haluaisi parisuhteeltani seksiä, miehen ja naisen fyysistä ja eroottista kipinää, niin voisin hyvin laittaa hynttyyt yhteen jonkun naispuolisen ystäväni kanssa. Naiset on helpompia minulle, mutta olen hetero.
Rakasta kumppania jonka kanssa jakaa elämän.
Seurustelen naisen kanssa, mutta samoja asioita varmaan parisuhteesta haen kuin heterotkin eli elämänkumppanuutta, arjen jakamista ja hyvää seksiä.
-läheisyyttä
-hyviä keskusteluja
-jonkun johon luottaa.
Ystävää ja rakastajaa, elämänkumppania.
En tosin varsinaisesti HAE miestä, sillä en usko, että sielunkumppania etsimällä löytää.
Se tulee jos tulee ja jos ei tule, niin sitten olen yksin.
N24
Tasavertaista kumppanuutta jossa rakkautta, moleminpuolista huolenpitoa, läheisyyttä ja seksiä. Lompakko ja rahat minulla on itselläni, olen halunnut ja löytänyt elän arjen ja ilojen jakajan vierelleni.
Katsos on naisia, joilla seksi edellyttää tunteita. Seksi hyvässä suhteessa on nautinto, yhden illan jutut ei anna mitään. Olishan se helppoa miehenä, kun vois vain paneskella ketä vain suurin piirtein. Nyt oma käsi on jo vuosia ollut käytössä, kun kavalat miehet ovat saaneet varovaiseksi.
pitkää ja toimivaa kikkeliä, sellaista isältä pojalle
Minä erosin 42- vuotiaana, kun mies vaihtoi minut toiseen. Silloin aloin tosissani miettiä, mitä oikeasti haluan. Kirjoitin pitkän listan, jossa oli luonteenpiirteitä ( kuten aito, antelias, syvällinen, loistava rakastelija...ei mitään ulkoisia kriteereitä). Kirjoitin myös, että haluan rakastaa miestä. Ja haluan miehen, joka aidosti rakastaa minua.
Kai tuossa on kaikki mitä halusin. Rakkautta ja seksiä.
Niin, kyseinen mies kirjaimellisesti haki minut kotoa ( tuli työn puolesta luokseni) vajaa kolme vuotta eron jälkeen. Nyt olemme naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahaa tietenkin. Se on sanottu täällä monta kertaa.
Mitä muuta naiset voi haluta.
Viestissä 10 kerroin, mitä haluan, miksi jankutat vastaan? En hyödy miesystävästäni rahallisesti yhtään, päinvastoin, seurustelumme tulee kalliimmaksi kuin mitä elämäni olisi sinkkuna. Tämä ei myöskään ole mikään väliaikainen vaihe vaan aikuisina ihmisinä aiomme pitää taloutemme erillään jatkossakin.
Miten niin? Se on mun ensimmäinen viesti tästä aiheesta.
T. N
Jos kerran haluan rahaa, miksi otin sen köyhän, kokemattoman työttömän enkä sitä rikkaahkoa yrittäjää?
Jännä juttu. :D
Rakastetuksi tulemista. Tukea. Ja ystävyyttä.
Kun mä olin sinkku, hain kumppanuutta, rakkautta, seksiä, ystävyyttä, yhdessäoloa ja yhteistä tekemistä, tasavertaisuutta, rippusta romantiikkaa ja vapaaehtoista lapsettomuutta. Onneksi löysin noihin sopivan miehen enkä enää ole ollut sinkku vuosiin. 😊💖
Sitä että olisin jollekin ykkönen, ja hän minulle. Sinkkuudessa tylsintä on se, että ei ole sellaista "varmaa hyvää seuraa", kaverit eivät varta vasten järjestä aikataulujaan niin, että voisivat viettää aikaa kanssani, yhdessä ei tehdä mitään isompia suunnitelmia, arki eletään ihan omissa oloissaan (tai niiden omien seurustelukumppaneitten kanssa) jne.
Eli haluaisin elämänkumppanin.
Vierailija kirjoitti:
pitkää ja toimivaa kikkeliä, sellaista isältä pojalle
Kysymys oli osoitettu naisille, ei palstaätmeille.
Kumppanuutta
Seksiä
Rakkautta.