Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen: Mitä ensisijaisesti haet parisuhteesta ?

Vierailija
31.07.2016 |

Laittakaapas naiset tähän vähän listausta mitä ensisijaisesti haet parisuhteesta kun sinkkuna haet miestä itsellesi ?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanuutta

Seksiä

Rakkautta.

Vierailija
22/53 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahaa tietenkin. Se on sanottu täällä monta kertaa.

Mitä muuta naiset voi haluta.

Viestissä 10 kerroin, mitä haluan, miksi jankutat vastaan? En hyödy miesystävästäni rahallisesti yhtään, päinvastoin, seurustelumme tulee kalliimmaksi kuin mitä elämäni olisi sinkkuna. Tämä ei myöskään ole mikään väliaikainen vaihe vaan aikuisina ihmisinä aiomme pitää taloutemme erillään jatkossakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni sanoo haluavansa seksiä..luulin että sinkut saa seksiä kyllä muutenkin

Vierailija
24/53 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa ja seksiä. Tosin jälkimmäistä nainen saa aina halutessaan sinkkunakin.

Vierailija
25/53 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkautta, johon kuuluu seksi ja kumppanuus. En halua yhteistä asuntoa ja lainaa enkä siis turhaa riitelyä kotitöistä ja sukupuolirooleista.

Vierailija
26/53 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan seksiä! Luottamusta, ymmärrystä, hyvää oloa.

Jos en todella haluaisi parisuhteeltani seksiä, miehen ja naisen fyysistä ja eroottista kipinää, niin voisin hyvin laittaa hynttyyt yhteen jonkun naispuolisen ystäväni kanssa. Naiset on helpompia minulle, mutta olen hetero.

Vierailija
27/53 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakasta kumppania jonka kanssa jakaa elämän.

Vierailija
28/53 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelen naisen kanssa, mutta samoja asioita varmaan parisuhteesta haen kuin heterotkin eli elämänkumppanuutta, arjen jakamista ja hyvää seksiä.

Vierailija
29/53 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-läheisyyttä

-hyviä keskusteluja

-jonkun johon luottaa.

Vierailija
30/53 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävää ja rakastajaa, elämänkumppania.

En tosin varsinaisesti HAE miestä, sillä en usko, että sielunkumppania etsimällä löytää.

Se tulee jos tulee ja jos ei tule, niin sitten olen yksin.

N24

Vierailija
31/53 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasavertaista kumppanuutta jossa rakkautta, moleminpuolista huolenpitoa, läheisyyttä ja seksiä. Lompakko ja rahat minulla on itselläni, olen halunnut ja löytänyt elän arjen ja ilojen jakajan vierelleni.

Vierailija
32/53 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos on naisia, joilla seksi edellyttää tunteita. Seksi hyvässä suhteessa on nautinto, yhden illan jutut ei anna mitään. Olishan se helppoa miehenä, kun vois vain paneskella ketä vain suurin piirtein. Nyt oma käsi on jo vuosia ollut käytössä, kun kavalat miehet ovat saaneet varovaiseksi.

Vierailija
33/53 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkää ja toimivaa kikkeliä, sellaista isältä pojalle

Vierailija
34/53 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä erosin 42- vuotiaana, kun mies vaihtoi minut toiseen. Silloin aloin tosissani miettiä, mitä oikeasti haluan. Kirjoitin pitkän listan, jossa oli luonteenpiirteitä ( kuten aito, antelias, syvällinen, loistava rakastelija...ei mitään ulkoisia kriteereitä). Kirjoitin myös, että haluan rakastaa miestä. Ja haluan miehen, joka aidosti rakastaa minua.

Kai tuossa on kaikki mitä halusin. Rakkautta ja seksiä.

Niin, kyseinen mies kirjaimellisesti haki minut kotoa ( tuli työn puolesta luokseni) vajaa kolme vuotta eron jälkeen. Nyt olemme naimisissa.

Vierailija
35/53 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahaa tietenkin. Se on sanottu täällä monta kertaa.

Mitä muuta naiset voi haluta.

Viestissä 10 kerroin, mitä haluan, miksi jankutat vastaan? En hyödy miesystävästäni rahallisesti yhtään, päinvastoin, seurustelumme tulee kalliimmaksi kuin mitä elämäni olisi sinkkuna. Tämä ei myöskään ole mikään väliaikainen vaihe vaan aikuisina ihmisinä aiomme pitää taloutemme erillään jatkossakin.

Miten niin? Se on mun ensimmäinen viesti tästä aiheesta.

T. N

Vierailija
36/53 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran haluan rahaa, miksi otin sen köyhän, kokemattoman työttömän enkä sitä rikkaahkoa yrittäjää?

Jännä juttu. :D

Vierailija
37/53 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastetuksi tulemista. Tukea. Ja ystävyyttä.

Vierailija
38/53 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mä olin sinkku, hain kumppanuutta, rakkautta, seksiä, ystävyyttä, yhdessäoloa ja yhteistä tekemistä, tasavertaisuutta, rippusta romantiikkaa ja vapaaehtoista lapsettomuutta. Onneksi löysin noihin sopivan miehen enkä enää ole ollut sinkku vuosiin. 😊💖

Vierailija
39/53 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että olisin jollekin ykkönen, ja hän minulle. Sinkkuudessa tylsintä on se, että ei ole sellaista "varmaa hyvää seuraa", kaverit eivät varta vasten järjestä aikataulujaan niin, että voisivat viettää aikaa kanssani, yhdessä ei tehdä mitään isompia suunnitelmia, arki eletään ihan omissa oloissaan (tai niiden omien seurustelukumppaneitten kanssa) jne. 

Eli haluaisin elämänkumppanin.

Vierailija
40/53 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pitkää ja toimivaa kikkeliä, sellaista isältä pojalle

Kysymys oli osoitettu naisille, ei palstaätmeille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän