Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen parisuhteessa ex-narkkarin ja tapon yrityksestä tuomitun miehen kanssa.

Vierailija
31.07.2016 |

Haluaisitko kysyä jotain? Mieheni on 32v ja minä olen 21v. Meillä on 3v täyttävä lapsi. Minä työskentelen tarjoilijana, mulla puhdas rikosrekisteri ja ei päihdeongelmaista historiaa. Mieheni jättänyt myös huonon elämän taakseen ja työskentelee nykyisin rakennus alalla. :)

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh kirjoitti:

Olet ehkä nyt innoissasi mutta itse en lähtisi tuollaisen kanssa synnyttämään perhehelvettiä. Silloinkun viha hänessä kääntyy sinuun niin se on menoa.

Nooo, on synnytetty jo ja en todellakaan usko että mies olisi väkivaltainen ikinä mua kohtaan. :) Oikeasti. Koska ei hän ole aikaisemminkaan ollut ketään naista kohtaan väkivaltainen, mutta alamaailma on eri asia, siellä on velat välillä perittävä väkivallallakin muuten menee uskottavuus, kun monet huomaa että kappas ei mulle mitään satu = ei oo koskaan pakko maksaa velkoja !

Vierailija
42/45 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas jännämies vei naisen. Kunnon mies jäi ilman.

Ei mitään uutta auringon alla.

Oikeesti!? Uskotko todellla, että "kunnon" mies olisi huolinut tämän tytön?Mitä todennäköisimmin psyykkisesti ja fyysisesti kaltoinkohdellun ressukan.Tiedän sen itsestäni, sillä vaikka ulkonäköä oli aikoinaan normaalisti, muu "heikkous" aiheutti sen että olin koko nuoruuteni ns. "reppanaripustin", kiertopalkinto ja  loppujen lopuksi yksinhuoltaja lapseni aikuisuuuteen asti.

Kunnon miehet haluavat ja saavat rakastettuja,tasapainoisia isänsä ihailemia kympin tyttöjä, joilla on hyvät geenit ja itsetunto kohdallaan.Kun miehiä on vähemmän kuin naisia, saavat myös vähemmän koulutetut miehet uranaisia puolisoikseen, joskin nykyisin naisen ei tarvitse olla suomalaisen miehen varassa, kuten ei miehen suomalaisen naisen varassa.Valinnanvaraa on koko maailma.Siitä vaan kunnon mies maailmalle.Itselleni sanottiin Pariisissa, että suomalaiset miehet ovat komeita ja kielitaitoisia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä paistaa provo Lappiin asti, vaikka Porvoossa tapahtuu. Niiiiiiiiin huonoja nämä jännämiestenvastustajamiesten kyhäelmät.

Mutta oli tämä silti taidokkaampi kuin stringijuoksutrikoomiehen kyhäelmät.

Tää on kyllä ikäerohullun provo. Nuori nainen ja vanhempi mies plus lisänä miehen rikollinen menneisyys. Tarkoituksena on saada mammat paheksumaan. Näitähän tämä tänne rustaa harva se päivä. Välillä esiintyy miehenä, välillä naisena. Palstan vakioprovoilija.

Sanon nyt tämän vielä kerran, tämä ei ole provo. Enkä todellakaan halua että kukaan meitä paheksuu, emme ole paheksunnan arvoisia, ei edes mieheni, koska hän on parantanut tavat.

Vierailija
44/45 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua jotenkin ällöttää tommoset.

Inhottaa ajatella teidän tuhnua elämää ja vähän säälittää lapset, jotka joutuvat kasvamaan kanssanne.

Säälittää tavallaan myös sinä, koska ilmeisesti olet jo 18-vuotiaana tai jopa alaikäisenä joutunut kolmikymppisen luuserin pauloihin ja pilannut siinä oman nuoruutesi.

Paljosta vetoa, että pojastanne tulee joku koulussa muita häiriköivä oppimishäiriöinen kersa ja myöhemmin pikkurikollinen luuseri?

No huhuh, entä jos mies olisikin aikanaan hepoa vetänyt kuuluisa rocktähti? Niitäkin kun on ihan tohtoritasolla:)) ja vankilassa istuneita legureita ja juristeja.Tosin he ovat pääsääntöisesti "paremmista" oloista lähtöisin.Harvoin kuulen kenenkään arvostelevan niitä, joilla olisi ollut hyvät eväät, mutta ne on sössitty jossain vaiheessa.

Kuinka tahansa, myös ihan todella ala-arvoisista oloista lähtöinen, persoonallisuushäiriöinen voi opiskella jopa korkeakolutasolla ja kasvattaa lapsestaan yhteiskuntakelpoisen.Riittää vaan että päättää tehdä niin ja että lapsi on fiksumpi kuin vanhempansa.Mutta parisuhdehelvettiä en kyllä itseni kaltaiselle suosittele ja

Ap:lle toivotan kaikkea hyvää läpi elämän.

Kaikkea hyvää myös sulle. Osittain puhut ihan asiaa. Meistä kumpikaan miehen kanssa ei ole kyllä mitään persoonallisuushäiriöisiä, siinä tuli huti.

Vierailija
45/45 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se itsellesi jotain erikoista/jännittävää, koska haluat tuoda sen julki?

Haluan tuoda tämän julki koska haluan näyttää että teoistaan ja menneisyydestään huolimatta aviomieheni ei ole paha ihminen !

No millä lailla se miehesi on hyvä ihminen? Milloin on vapautunut vankilasta? Onko koskaan ollut mitään läheltä piti-tilannetta? käyttääkö mitään päihteitä? Onko kuinka kauan ollut kuivilla?

Kultani on ystävällinen, hyväsydäminen, avoin erilaisuutta kohtaan, auttavainen, ei pidä riitelystä... hän vapautui vankilasta viimeisen kerran tammikuussa 2010. On niitä läheltä piti tilanteitakin muutaman kerran sattunut. Polttaa tupakkaa ja juo sillon tällöin alkoholia. Kuivilla ollut 5v ajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan